Gå til innhold

Vil ha jostein tilbake til grand prix!


Gjest Vinduskarmen

Anbefalte innlegg

Men Toro da. Per er ikke søt utvendig, eller jo, han er det også, men han har en fantastisk, i mine øyne, humor!

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GP er ikke det samme uten Jostein! Per er en fløtepus i forhold, ikke morsom i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Per er morsom. Noen som så den siste episoden av adresse Helsinki? På slutten så reklamerte finsken for hvor flott det skulle bli, det skulle bli en fest på ekte finsk vis, hvorpå Per Sundnes svarte tørt : "Ka da? Vodka og Mummi?" :legrine:

Jeg pleier alltid å se Grand Prix på BBC Prime, for den britiske kommentatoren er hysterisk morsom. Han er veldig sarkastisk og sier akkurat hva han mener om bidragene. Men i år skal jeg jammen kikke innom Nrk også, for Per Sundnes er litt samme typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt veldig sansen for Per Sundnes, og ikke likt Jostein Pedersen noe særlig, men må innrømme at jeg ikke synes Per Sundnes har vært så veldig bra til nå. Savner litt mer sarkasme jeg, han sitter jo bare og ramser opp tekst jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt veldig sansen for Per Sundnes, og ikke likt Jostein Pedersen noe særlig, men må innrømme at jeg ikke synes Per Sundnes har vært så veldig bra til nå. Savner litt mer sarkasme jeg, han sitter jo bare og ramser opp tekst jo!

Jeg er helt enig i dette. Men Per Sundnes er sikkert fryktelig nervøs. Får håpe at han kommer seg når han blir litt varmere i trøya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i dette. Men Per Sundnes er sikkert fryktelig nervøs. Får håpe at han kommer seg når han blir litt varmere i trøya.

:Nikke: Han er nok veldig nervøs ja, men det er jo et langt show så kanskje han kommer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha Josten Pedersen!! :sur: *sutre*

Jeg har stor sans for Per Sundnes i Store studio, og han gjorde en god innsats i forprogrammene, men han er jo en elendig kommentator. Han sier jo ingenting annet enn det vi allerede vet...

*trøster meg med GP-bloggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at de har gjort noe med avsteminingen for at den skal gå littraskere med 42 land, men nå går det så raskt at man rekker jo i kke følge med i det hele tatt! Og tallene er så små på skjermen at det ikke går ann å lese heller.

(Ja, jeg er alene hjemme og kjeder meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ingen forventninger til Per S jeg, synes han har vært ganske anonym, men måtte slå av da han hadde gjentatt spennandes for 34 gang under poengutdelingen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Jostein Pedersen var morsom med sine skråblikk og kommentarer. Per Sundnes var veldig nøytral og saklig. Litt kjedelig. Men jeg likte at han på en måte minnet oss om hvilke sang/sanger det var, han sa ting som "Moldova... det var hun med..." sånn at det ble lettere å huske hvem/hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns ikke Per Sundnes var så "skrullete og fjollete" jeg? Tvertimot egentlig. Syns nesten han var litt for seriøs og saklig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke Per Sundnes var så "skrullete og fjollete" jeg? Tvertimot egentlig. Syns nesten han var litt for seriøs og saklig?

Tonefallet er skrullete, og de små kommentarene fjollete. Resten synes jeg var preget av surring, nøling, usikkerhet og saklighet. Og saklighet er jeg ikke interessert i i gp-sammenehng. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tonefallet er skrullete, og de små kommentarene fjollete. Resten synes jeg var preget av surring, nøling, usikkerhet og saklighet. Og saklighet er jeg ikke interessert i i gp-sammenehng. :ler:

For oss som har et ironisk-distansert forhold til GP er det herlig med Jostein P sine skråblikk. Men veldig mange (eldre og homser?) tar GP alvorlig og ble visstnok veldig forvirret av all ironien og sarkasmen hans. For dem ødela det. Det var derfor de byttet ham ut, og jeg kan til en viss grad skjønne det, selv om jeg syns han var utrolig morsom og kul!

Jeg syns Per S virket som han forsøkte å være veldig folkelig og "enkel"? Og at han kommenterte på en måte som om han satt i en stue og så på selv. Sikkert til ære for en annen målgruppe enn oss. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men måtte slå av da han hadde gjentatt spennandes for 34 gang under poengutdelingen :sjenert:

:ler: Jeg også!! Synes han var ganske festlig i disse "Adresse Helsinki"-programmene, men i MGP-kommentatorboksen er det Jostein som er kongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ingen forventninger til Per S jeg, synes han har vært ganske anonym, men måtte slå av da han hadde gjentatt spennandes for 34 gang under poengutdelingen :sjenert:

:ler: ..mot slutte ble det litt spennende å høre hvor ofte han sa

"spennandes". Men jeg kom ut av tellingen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i hvert fall skjønt nå at det bor tyrkere i det fleste land, og at de liker å stemme :ler:

Men ellers så har jeg tro på at han vil vokse inn i rollen. Han hopper jo på en måte etter Wirkola, for å bruke en klisje.

Jeg blir litt lei av denne klagingen på at alt var bedre før krigen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...