Gjest Vampyra Skrevet 10. mai 2007 #1 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg synes det er kjempesynd at ikke Jostein Pedersen kommenterer i Grand Prix lenger! Så lenge jeg kan huske er det han som har kommentert, og det er han som er Grand prix for meg Han de har nå er foreløpig kjedelig og monoton å høre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 10. mai 2007 #2 Del Skrevet 10. mai 2007 Enig med du!! Jostein Pedersen ER jo hele poenget!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fil Skrevet 10. mai 2007 #3 Del Skrevet 10. mai 2007 Nei og nei, dette likte jeg ikke. Var slitsom og amattørmessig å høre på. Jeg vil ha Jostein tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 10. mai 2007 #4 Del Skrevet 10. mai 2007 GP uten Jostein, finnes ikke morsomt bare teit musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fil Skrevet 10. mai 2007 #5 Del Skrevet 10. mai 2007 Trøster meg litt med å gå innom VGs nettside for å lese Josteins kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 10. mai 2007 #6 Del Skrevet 10. mai 2007 han er ikke kommentator mer? =/ why? =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 10. mai 2007 #7 Del Skrevet 10. mai 2007 Enig. Han andre surret masse og er absolutt ikke morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. mai 2007 #8 Del Skrevet 10. mai 2007 Er overlykkelig for at ikke Jostein kommenterer lengre!! Orker ikke stemmen, tonefallet og uttalelsene hans! *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 10. mai 2007 #9 Del Skrevet 10. mai 2007 Annie, innlegget ditt er moderert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mai 2007 #10 Del Skrevet 11. mai 2007 Vurderer å spamme KG med innlegget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 11. mai 2007 #11 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hvor er moddene når man trenger de ?? Endret 11. mai 2007 av Toro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mai 2007 #12 Del Skrevet 11. mai 2007 De sover! Man vet da å velge rett tidspunkt på døgnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lazuli Skrevet 11. mai 2007 #13 Del Skrevet 11. mai 2007 Er overlykkelig for at ikke Jostein kommenterer lengre!! Orker ikke stemmen, tonefallet og uttalelsene hans! *grøss* ← Jammen er jeg enig med deg...han var da ikke noe å høre på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 11. mai 2007 #14 Del Skrevet 11. mai 2007 Vampyra, denne kunne du postet på Skråblikk, i tråden min om alt som var mye bedre før!!! Og ja, jeg er enig; Jostein eier Melodi Grand Prix! Nå man elsker å se på MGP fordi man egentlig hater det, så er han sarkasme og vittigheter totalt uunnværlige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 11. mai 2007 #15 Del Skrevet 11. mai 2007 Er overlykkelig for at ikke Jostein kommenterer lengre!! Orker ikke stemmen, tonefallet og uttalelsene hans! *grøss* ← Da er vi to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 11. mai 2007 #16 Del Skrevet 11. mai 2007 Vampyra, denne kunne du postet på Skråblikk, i tråden min om alt som var mye bedre før!!! Og ja, jeg er enig; Jostein eier Melodi Grand Prix! Nå man elsker å se på MGP fordi man egentlig hater det, så er han sarkasme og vittigheter totalt uunnværlige... ← For meg spiller det ingen rolle hvem som kommenterer MGP, det er lenge siden jeg mistet interessen der. Så mye fin musikk det lages i verden ellers og så klarer man så dårlig i en konkurranse, forundrer meg stadig vekk og det er også en av grunnene til at jeg ikke ser MGP. I går ble jeg helt tilfeldig sittende og se semifinalen, bare for å gi den en sjans og den eneste sangen jeg falt for var Ungarn. Ellers så har jeg hørt den tyske sangen og den var også i min gate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. mai 2007 #17 Del Skrevet 11. mai 2007 Er overlykkelig for at ikke Jostein kommenterer lengre!! Orker ikke stemmen, tonefallet og uttalelsene hans! *grøss* ← Helt enig. Meeeeeeeen etter semifinalen så kan jeg si nøyaktig det samme om Per S. Han er jo nesten hakket verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. mai 2007 #18 Del Skrevet 11. mai 2007 Per er jo så søt at han flyter på sjarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 11. mai 2007 #19 Del Skrevet 11. mai 2007 Per er jo så søt at han flyter på sjarmen. ← Jeg lar meg heller sjarmere av innhold enn et pent yttre. Nei gi oss Jostein tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. mai 2007 #20 Del Skrevet 11. mai 2007 Syrlig sarkasme og spydigheter er myyye bedre enn skrullete fjolling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå