Gå til innhold

13 dagers superkur


Connie28

Anbefalte innlegg

For noen år siden gikk jeg på en 13 dagers slankekur, også kalt sykehusdietten (men ikke den som innvolverer suppe).

Husker at man skulle begynne dagen med en kopp kaffe, og deretter gikk det mye i proteiner som egg og kjøtt.

Den fungerte godt forrige gang, og jeg skulle så gjerne ha gått ned noen kilo kjapt til en spesiell anledning, men klarer altså ikke å huske måltidssammensetningen..

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har en der man skal spise suppe men i tillegg noe annet, så er det forskjellige ting fra dag til dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen av dem, men linken din, Elastica, gjorde at jeg klarte å komme på litt mer detaljer. Takk :smilyblomst:

Jeg fant kuren, for interesserte finnes den her http://www.helping.no/slank-2.htm

(nedenfor 3-dagers kuren).

Da er det bare til å gå i gang da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Påstandene på den siden det er linket til var iallefall underholdende.

Endret av Quirky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurora Vaniljesaus

Spise denne maten i 13 dager og så plutselig ha mistet inntil 20 kg og samtidig være sikker på å ikke gå opp de neste to årene? Særlig! :legrine:

Endret av Aurora Vaniljesaus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Den kuren så direkte livsfarlig ut. Om du skulle besvime noen ganger i løpet av dag tre eller fire, ta gjerne et kvart eple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kuren er livsfarlig og ødelegger forbrenningen heller enn å bedre den. Dessuten inneholder den veldig lite av nødvendige næringsstoffer..

Jeg trodde alle visste at slike kurer ikke virker jeg, men det er vel noen bleikfeite som ikke greier å legge om livsstilen sin som liker å tro at alt blir bra på 13 dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurora Vaniljesaus
Jeg ser ikke helt hvorfor brødet absolutt skal være ristet.

Fordi kalloriene "ristes ut" skjønner du vel.. :sjarmor::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vet ikke helt hva jeg skal svare med her annet enn at forrige gang (6 år siden) gikk jeg fra str 42 til 38 i løpet av kuren. Det synes jeg var ganske bra, og kunne godt tenkte meg å gjenta dette da jeg har litt 'baby fat' igjen på kroppen siden fødsel.

Ikke besvimte jeg heller.

Kommentaren til Bellissima lar jeg stå uimotsagt da jeg synes den er svært dømmende og respektløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Så klart man går ned i vekt av denne kuren! Maten er jo dødsekkel, 1 hardkokt egg + 1 reven gulerot + 1 beger cottage cheese til middag? Æsj!

Men du må være klar over at du mister masse muskler på denne måten, og at forbrenningen går ned. Så når du går av kuren må du spise en god del mindre enn du gjør nå for å holde på vekta, og så er du i dårligere form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Magica*

Ikke rart du gikk ned, Connie, med det lave dagsinntaket! Du slanket deg vel i samråd med lege, som kuren anbefaler?

Man må jo være rimelig blåøyd for å gå på en del av påstandene i "stoffskiftekuren", tror ingen lege vil gå god for denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke slanket med i samråd med lege forrige gang.

I utgangspunktet hadde jeg ikke tenkt å gjøre det denne gangen heller, men jeg har faktisk time hos fastlegen i neste uke, så kanskje jeg venter med å begynne på kuren etter at jeg har diskutert det med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei folkens! stop en hal der......

Vil allerførst få lov til å oppklare en myte om at hvis man er på superdiett en uke eller 13 dager, og så begynner å spise normalt-vil man IKKE ødelegge forbrenningen! OG man går ikke opp masse kilo igjen (så lenge man ikke begynner å ete chips, sjokolade og overflødig masssssser av mat, men altså følger et normalt kosthold/matvane)

Hvis dere går inn på www.myorevolution.no, og trykker på artikler, rull nedover til "gå ned 5 kg til julebordet" så ser du en VELDIG klok og sunn beskrivelse på diett som varer en uke, hvor du IKKE skal sulte!!!!!

TRO MEG, det funker! og jeg har ikke gått opp igjen etter denne kuren, bare 1kg.(og dette er nok bare vann!!!)

ikke sult dere for å gå ned i vekt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og man mister ikke en hel masse muskler på en uke.....hehe

tren litt styrke den uka da vel--så skjer det hvertfall ikke--man får derimot litt pump :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps. mener forøvrig IKKE være bedreviter altså. Men jeg har lært så ufattelig mye ang mat og trening de siste årene ved å lese på myorevolution.no Og jeg har testet ut ting og tang selv...og vet av erfaring....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 7:

Frokost: 1 kopp te uten sukker

Lunsj: INGENTING

Middag: 1 stk. grillet lammekotelett + frisk frukt

???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...