Gå til innhold

Har eit spørsmål?


sissy1

Anbefalte innlegg

Eg prater sikkert hull i hodet på dere her inne,føler eg maser so fælt? ;) Men det eg sku ha sakt er jo at eg har fått igjen eggløsning og normal mens etter p pille slutt,fikk påvist pcos av gynekologen..Eg fikk mensen på lørdag den 5 mai,og var ferdig i dag 8 mai..?Synst det varte so lite,og eg har hatt eit enormt søt behov i det siste føler eg trenger mat hele tiden? :forvirret: Og blødningen har vert mer rosa aktig for og si det sånn enn krafig rød farge?Uff dette blei veldig detaljert?Men går det ant og vere gravid selv om man får mensen?Det er berre det at mensen har pleid og vart lengre på meg enn 3 dager?So eg brystene mine ømme og :klaske: er ein smule forrviret ja.. :sprettoy: Eg skal ha eksamen i måren da om det kan vere det som har utløst at mensen har vart i så få dager?klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du maser absolutt ikke,derfor vi er her for å prøve å svare hverandre.

Ja,du kan være gravid selv med mensen,er ikke ofte man hører om det,men det skjer.Hvordan vet du at du har hatt eggløsning?har du tatt eggl,tester?eller tempa?uansett så var det jo litt kort og ha mensen i 3 dager,etter at jeg slutta på pilla,så varte ikke min mere enn 3-4 dager med kraftig(måtte bruke tampong)og 3 dager med svakt rosa.

Du kan jo ta en test etterhvert,selv om det kanskje er litt tidlig å påvise foreløbig.

Lykke til!

p.s,det med eksamen og mensen kan jo ha litt innvirkning,på psyken.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maser absolutt ikke,derfor vi er her for å prøve å svare hverandre.

Ja,du kan være gravid selv med mensen,er ikke ofte man hører om det,men det skjer.Hvordan vet du at du har hatt eggløsning?har du tatt eggl,tester?eller tempa?uansett så var det jo litt kort og ha mensen i 3 dager,etter at jeg slutta på pilla,så varte ikke min mere enn 3-4 dager med kraftig(måtte bruke tampong)og 3 dager med svakt rosa.

Du kan jo ta en test etterhvert,selv om det kanskje er litt tidlig å påvise foreløbig.

Lykke til!

p.s,det med eksamen og mensen kan jo ha litt innvirkning,på psyken.....

heisann tusen takk for svar :) Grunnen til at eg vet at eg har hatt eggløsning er fordi eg var til gynekologen i slutten på april som påviste det,og det var viss veldig posetivt ;) Har fått mensen selv noen ganger nå uten hjelp av p pillen,så eg vet ikke ka som skjer?Synst berre det var so kort og berre ha mensen i 3 dager liksom..?klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,da er nok alt iorden,,,vent noen dager å se an så kan du evnt ta en gravid test!!!masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann tusen takk for svar :) Grunnen til at eg vet at eg har hatt eggløsning er fordi eg var til gynekologen i slutten på april som påviste det,og det var viss veldig posetivt ;) Har fått mensen selv noen ganger nå uten hjelp av p pillen,så eg vet ikke ka som skjer?Synst berre det var so kort og berre ha mensen i  3 dager liksom..?klem

tusen takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...