Gå til innhold

Temping


Kvist

Anbefalte innlegg

Er det bare Ladycomp/Babycomp som gjelder eller fins det andre alternativer? Syns de er dyre, og tror vel egentlig at jeg klarer å notere/regne kurver selv... Ikke behøver jeg innebygd vekkerklokke heller. Ser altså etter et enkelt termometer som er nøyaktigere enn vanlige febertermometre til 90 kr.

Har vært innom et apotek og en sykepleieservicebutikk. Apotekdama kunne ikke skjønne hvorfor jeg var intressert i å måle nøyaktig, selv ikke etter at jeg hadde fortalt at det var for å få oversikt over syklus. Og sykepleieservicedama hadde aldri hørt om at det gikk an å tempe for å finne ut av syklusen, men syns det hørtes veldig lurt ut og skulle prøve å finne ut mer om det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

babyornot selger de termometer med 2 desimaler, jeg har det og er veldig fornøyd.

Er helt enig med deg og fant ut at det ikke var noe problem å registrere temeratur og kurve selv. Jeg registrerte meg på FertilityFriend jeg, og synes det har gitt meg god oversikt over syklusen min.

Lykke til med tempingen din.

Endret av Toblerone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Nå har jeg bestillt termometer og flere tester :) Kjempebra at det fantes da, også til den prisen. Fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyornot selger de termometer med 2 desimaler, jeg har det og er veldig fornøyd.

Er helt enig med deg og fant ut at det ikke var noe problem å registrere temeratur og kurve selv. Jeg registrerte meg på FertilityFriend jeg, og synes det har gitt meg god oversikt over syklusen min.

Lykke til med tempingen din.

Akkurat sånn gjør jeg og det. Veldig fornøyd med den måten å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det ganske fort når du bestiller., Fikk mitt på et par dager fra babyornot hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk termometer nummer to fra dem i dag, siden det første var ødelagt. Syns alt gikk veldig kjapt og greit jeg. I dag fikk jeg tilogmed med sukkertøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...