Gå til innhold

Bildet av Kari Traa


Gjest Theodora

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er nok like pen ennå. De har bare prøvd å gjøre henne litt mer Hollywood.

Smalere ansikt, rynkefri og glatt og skinnende.

Ser ut som hun aldri har beveget seg utenfor huset i kuldegrader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Hadde jeg ikke visst hvem det var,så hadde jeg aldri gjettet at det var Kari Traa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

Slenger meg på denne siden det gjelder reklame for Garnier; forrige offer for retusjererens harde penn var Guri Schankce - og for en jobb han hadde hatt!!!

Usannsynlig perfekte hvite tenner, ikke en eneste rynke i fjeset, lårene "klippet" smale på innsiden. Det så rett og slett ikke troverdig ut. Da kan det være det samme om dama er over førti år, bildene var tydelig manipulert. De fleste førti-åringer kunne nok ikke identifisere seg med dette bildet.

(Og dette er ikke kritikk av Guri, men snarere bildene av henne - jeg tviler på at hun var så fæl at dette var nødvendig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er lett å se at det er frk Traa, jeg, men en veldig glanset utgave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en av grunnene til at jeg sterkt misliker skjønnhetsindustrien. Hvor gode kan produktene være når den de viser som model er retusjert? Hadde produktet virkelig holdt det det lovet, så hadde Traa sett slik ut som et resultet av produktet. Så her streber man mot noe uoppnåelig - man streber etter å se ut som retusjerte modeller.

Det er et ungdomshysteri uten like, hvor det er om å gjøre å skjule grå hår og jobbe mot rynker. Er dette et naturlig syn på naturen og aldring? Jeg synes ikke det. Jeg synes det vitner om et nesten panisk ønske om å se ut som man er 21 resten av livet. (Når man ser på hva de sender av program på TV og hvilke magasiner som selger, så skulle man tro målet var å være på det stadiet mentalt sett resten av livet også).

Jeg er fullt klar over at mange ikke tenker slik som jeg skisserer, men dessverre er det nok mange som er skremmende nær. Skjønnhetsproduktene selger som aldri før, og dette er bare et av knepene som brukes for å øke salget. Det gjør meg kvalm, for å være ærlig, og jeg ønsker ikke å være en del av det på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slettet...

Endret av Grønt blad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg såg det bildet så syntes jeg at det lignet på hun Anette som var med i første runde av Big Brother. Kari Traa ser da ikke så frisk ut, så de må ha gjort veldig mye retusjering på det bildet der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vært et tema blant vennene mine også. Søstra mi kom inn i stua på en fest, med et blad hvor dette bildet var bakpå og spurte om noen kunne se hvem det var. Ingen kunne... :forvirret:

Kari Traa ser ikke sånn ut i det hele tatt! De har gjort henne kjedelig og karakterløs... Jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å bruke en kjent person som modell, for så å vri utseendet hennes til det ugjenkjennelige...

Er ikke gjenkjennelsesfaktoren største grunn til at akkurat kjendiser blir brukt i slike kampanjer, da? :vetikke:

Endret av MsRP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg nå vet at det er Kari Traa på bildet, så kan jeg ikke med min beste vilje se at det er det. Utrolig tåpelig. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke å se at det er henne...Hun er jo totalt ugjenkjennelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det bare er Garniers rynkekrem som er ekstremt god... :ironi:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne siden det gjelder reklame for Garnier; forrige offer for retusjererens harde penn var Guri Schankce - og for en jobb han hadde hatt!!!

Usannsynlig perfekte hvite tenner, ikke en eneste rynke i fjeset, lårene "klippet" smale på innsiden. Det så rett og slett ikke troverdig ut. Da kan det være det samme om dama er over førti år, bildene var tydelig manipulert. De fleste førti-åringer kunne nok ikke identifisere seg med dette bildet.

(Og dette er ikke kritikk av Guri, men snarere bildene av henne - jeg tviler på at hun var så fæl at dette var nødvendig.)

Tenkte på denne jeg også, og er helt enig.

Men da vet vi i hvert fall at Garnier ikke virker mot rynker, for da hadde jo ikke retusjeringen vært nødvendig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...