Gå til innhold

Hvor er det fint å bo i England?


Gjest Taxi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Taxi

Jeg tror kanskje jeg har bestemt meg for at... Enten så blir det Cambridge. Eller så blir det en by i Sør-England...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv bodd i Bournemouth...greit nok by, men ikke verdens navle akkurat. Har som jeg sa tidligere hørt fine ting om Brighton, og det fra personer som også har bodd i Bournemouth. Syns det er fint i Bournemouth når det er sol og sommer, da er det sinnsykt mye turister. Om vinteren er det ganske dødt.

Lykke til med valget ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taxi

Takk for innspill, painbird. Jeg er veldig interessert i Brighton :) Men dersom det bare er snakk om et halvt år, og dette blir i sommersesongen, så er kanskje Torquay og Bournemouth aktuelt allikevel?

Har funnet et par perfekte masterstudier for meg i Brighton. Men jeg er usikker på om jeg skal gå for det. Heller litt mer mot å bare bo, jobbe og oppleve...

Står litt mellom Brighton og Cambridge egentlig, men det avhenger jo også av hva man kan få av bolig og jobb på stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-

Torquay er kjipeste byen jeg har besøkt i UK... Ser ut som en hvilken som helst annen ferieby, ikke videre spennende og det er null og niks å gjøre der når det ikke er godt vær. Da er Burnmouth eller Brighton bedre, er i det minste universitet der...

Jeg bodde i en liten by i Surrey som jeg ikke uten videre anbefaler, dvs skal man studere noe innen art&design så greit nok, men ellers ville jeg droppet det ;) Oxford er nydelig by, Cambridge også. York kunne jeg godt tenke meg å bo i, samme med Bath... Ellers så elsker jeg St. Ives, men kanskje ikke et sted jeg ville bodd, litt for lite å finne på :)

Mange fine steder i England, men dyrt er det. Og mange jobber er ekstremt dårlig betalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...