IsaCathrine Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #41 Skrevet 11. mai 2007 DU kan også levere søknad til steder du kunne tenke deg å jobbe på. ← Det jeg tenkte, men er liksom så dårlig på å komme på steder hvor jeg kan jobbe. HM kan jeg jo prøve da.
venus* Skrevet 11. mai 2007 #42 Skrevet 11. mai 2007 Siden jeg leser en del søknader så ville jeg sagt at du burde droppet den muntlige tonen, i hvert fall når du kombinerer det med ord som "Deres butikk". Det er ingen grunn til å fortelle at du skal muligens flytte til Trondheim til høsten, og ikke start søknaden med "Jeg heter Catrine". Ellers er det ikke SÅ interessant hva du synes om jobben, det er mer interessant hva du kan tilføre jobbplassen. På et generelt basis så liker jeg ikke sommerjobb-søkere som har lagt opp turnus før de i det hele tatt har fått jobben. Spør heller om ferie i intervjuet eller senere. Fleksibilitet er veldig attraktivt for deltidsarbeidere. Men bortsett fra det, så var det en fin søknad. Lykke til Ps, CV er alltid bra..selv om den ikke er så omfattende.
IsaCathrine Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #43 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Det er ingen grunn til å fortelle at du skal muligens flytte til Trondheim til høsten, og ikke start søknaden med "Jeg heter Catrine". Ellers er det ikke SÅ interessant hva du synes om jobben, det er mer interessant hva du kan tilføre jobbplassen. Men hva om de vil ha en som kan jobbe utover høsten og, også ansetter de meg! Jeg tror egentlig jeg bekymrer meg for mye. På et generelt basis så liker jeg ikke sommerjobb-søkere som har lagt opp turnus før de i det hele tatt har fått jobben. Spør heller om ferie i intervjuet eller senere. Fleksibilitet er veldig attraktivt for deltidsarbeidere. Men nå har vi allerede bestilt sydentur da.. Endret 11. mai 2007 av IsaCathrine
IsaCathrine Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #44 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har levert 3 st. i dag og alle jeg har levert til virket kjempekoselige og tror det var veldig positivt at jeg kom. ← Var det steder som søkte etter folk? Eller bare leverte du liksom?
venus* Skrevet 11. mai 2007 #45 Skrevet 11. mai 2007 (endret) Men hva om de vil ha en som kan jobbe utover høsten og, også ansetter de meg! Jeg tror egentlig jeg bekymrer meg for mye. Men nå har vi allerede bestilt sydentur da.. ← Hvis de spør om høstjobbing på intervjuet, så kan du si det da. Det gjelder å ikke gi grunner til å forkaste deg før intervjuet. Har du kommet deg på intervjuet, så er du et steg videre, og du har større sjanser for å få jobben. Det med at du alleredehar bestilt ferie er også en negativ ting som ville fått meg til å vurdere en annen søker. Så mitt tips; ikke skriv når du skal på ferie, skriv heller når du kan jobbe. Endret 11. mai 2007 av venus*
IsaCathrine Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #46 Skrevet 11. mai 2007 Det med at du alleredehar bestilt ferie er også en negativ ting som ville fått meg til å vurdere en annen søker. ← Kjekt å huske på til neste sommer... Så mitt tips; ikke skriv når du skal på ferie, skriv heller når du kan jobbe. ← Smart. Positiv fokus.. hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå