IsaCathrine Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #21 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hei Jeg søker på deres ledige stilling som lørdaghjelp/sommerhjelp. Henviser til samtale i Deres butikk 28.04.07, Jeg heter Cathrine, er 18 år og veldig interessert i barn og det meste som har med barn å gjøre. Til høsten begynner jeg å studere til førskolelærer. Kunne tenke meg en jobb nå fremover, og å jobbe i en butikk som selger barneklær, sko og leker høres supert ut. Jeg er veldig glad i mennesker, for det meste i godt humør og er positiv til det meste. Liker veldig godt å hjelpe andre med å finne frem til det akkurat de blir fornøyd med. Kan jobbe lørdager og eventuelt andre skolefridager som måtte komme. Sommeren har jeg ingen andre planer enn en tur til Bulgaria fra 18. til 25. juli. I august regner jeg med å flytte til Trondheim, men ingen ting helt sikkert ennå. Håper på positivt svar. Vennlig hilsen Cathrine *** CV Navn: Cathrine *** Fødelsdato: ** ** ** Adresse: ***** **** Tlf nr:*** ** *** Email: ********* Røyken VGS, allmenn påbygning Røyken VGS, barne- og ungdomsarbeider. Røyken VGS, helse- og sosialfag. Nå? Skal jeg skrive sånn navn: Cathrine, eller bare Cathrine? Slettet e-postadresse i henhold til våre regler. Veslejenta -moderator Endret 7. mai 2007 av Veslejenta
Gjest Tweek Skrevet 6. mai 2007 #22 Skrevet 6. mai 2007 Jeg syntes den ble veldig bra jeg Skjønte ikke helt hva du mente med om du skulle skrive cathrine eller cathrine?
IsaCathrine Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #23 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg syntes den ble veldig bra jeg Skjønte ikke helt hva du mente med om du skulle skrive cathrine eller cathrine? ← Juhu. Mente, skal jeg skrive det slik: Navn: Cathrine Fødelsdato: 22 22 22 Adresse: Norge Tlf nr: 111 11 111 Email: ********** eller Cathrine 22 22 22 Norge 111 11 111 ************** Endret 7. mai 2007 av Veslejenta
Gjest Tweek Skrevet 6. mai 2007 #24 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Juhu. Mente, skal jeg skrive det slik: Navn: Cathrine Fødelsdato: 22 22 22 Adresse: Norge Tlf nr: 111 11 111 Email: **** ← Sånn ville jeg gjort det Gjerne navn, adresse osv i kursiv og selve navnet vanlig. Men det trenger du ikke, men jeg har gjort det. hehe. Endret 7. mai 2007 av Veslejenta
IsaCathrine Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #25 Skrevet 6. mai 2007 Okei. Da sender jeg den nå Takk for hjelp alle sammen.
Gjest Vampyra Skrevet 6. mai 2007 #26 Skrevet 6. mai 2007 (endret) Jeg ville endret den en del jeg da-... Det er IKKE positivt å si at du er "for det meste i godt humør" Det høres ut som om du er forferdelig grinete... Det var mye dårlig setningsoppbygging og noen skrivefeil. Slike ting er kjempeviktige at blir fjernet før man sender søknaden! Se endringene under! Hei Jeg søker herved på deres ledige stilling som lørdaghjelp/sommerhjelp. Henviser til samtale i Deres butikk 28.04.07, Jeg heter Cathrine, er 18 år, er veldig interessert i barn, og til høsten begynner jeg på førskolelærerstudiet i Trondheim (?) Jeg ønsker meg en sommerjobb, og å jobbe i en butikk som selger barneklær, sko og leker høres supert ut. Jeg er blid, positiv og veldig glad i mennesker. Jeg liker å hjelpe kunder med å finne riktig varer slik at de blir fornøyde. Jeg kan jobbe lørdager og eventuelt andre skolefridager som måtte komme. Sommeren har jeg ingen andre planer enn en tur til Bulgaria fra 18. til 25. juli. I august regner jeg med å flytte til Trondheim, men ingen ting helt sikkert ennå. Håper på positivt svar. Vennlig hilsen Cathrine *** CV Navn: Cathrine *** Fødelsdato: ** ** ** Adresse: ***** **** Tlf nr:*** ** *** Email: ********* Røyken VGS, allmenn påbygning Røyken VGS, barne- og ungdomsarbeider. Røyken VGS, helse- og sosialfag. Nå? Skal jeg skrive sånn navn: Cathrine, eller bare Cathrine? ← Endret 7. mai 2007 av Veslejenta
Gjest Gitte Skrevet 7. mai 2007 #27 Skrevet 7. mai 2007 Jeg ville skrevet "Jeg søker med dette på stilling som deltidshjelp/sommerhjelp i Deres butikk. Henviser til samtale 28.04.07"
Amanlis Skrevet 7. mai 2007 #28 Skrevet 7. mai 2007 Det er muligens litt sent nå, men ville droppet ordet veldig.
Gjest Vampyra Skrevet 7. mai 2007 #29 Skrevet 7. mai 2007 Det er muligens litt sent nå, men ville droppet ordet veldig. ← Enig... og kanskje det burde vært formulert "Jeg liker å jobbe med mennesker" i stedet for "jeg er veldig glad i mennesker"
IsaCathrine Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #31 Skrevet 8. mai 2007 Litt sent nå, siden den allerede er sendt.. Får bare håpe på det beste.
IsaCathrine Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #32 Skrevet 8. mai 2007 Enig... og kanskje det burde vært formulert "Jeg liker å jobbe med mennesker" i stedet for "jeg er veldig glad i mennesker" ← Akkurat det vet jeg jo egentlig ikke da, siden jeg ikke har hatt noen jobb før..
Gjest Vampyra Skrevet 8. mai 2007 #33 Skrevet 8. mai 2007 (endret) Akkurat det vet jeg jo egentlig ikke da, siden jeg ikke har hatt noen jobb før.. ← Nei men det høres uansett mye bedre ut Å si man er glad i mennesker høres rett og slett veldig spesielt ut. Evt man kan si man er sosial og/eller trives godt sammen med alle typer mennesker... Endret 8. mai 2007 av Vampyra
IsaCathrine Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #34 Skrevet 9. mai 2007 Nei men det høres uansett mye bedre ut Å si man er glad i mennesker høres rett og slett veldig spesielt ut. Evt man kan si man er sosial og/eller trives godt sammen med alle typer mennesker... ← Ja, sant det. Tror litt av problemet mitt når det kommer til jobbsøking er at jeg er dårlig på å "lyve", ikke skrive ting, skryte av meg selv ol. Har ikke fått noe svar enda. Hadde vært så greit bare å få en mail ala "vi har mottat din søknad, og vil se nærmere på den ved en senere anledning". Bare sånn at jeg vet at mailen har kommet frem.
Gjest Tweek Skrevet 9. mai 2007 #35 Skrevet 9. mai 2007 Jeg vil bare si at jeg har fått jobbintervju på fredag
Gjest Tweek Skrevet 9. mai 2007 #37 Skrevet 9. mai 2007 På glitter, hehe. Var på intervju på en annen avdeling her for litt siden men fikk den ikke. Og det er forkjellige ledere så det må jo være noe siden de begge ringte meg. Men jeg mener å huske det var vikariat og det kommer jo ann på hvor lenge det er. Tror ikke jeg gidder å ta den for 2-3 mnd liksom, men kommer også ann på hvor mye jeg skal jobbe. Skal jeg jobbe et par timer i uka kan jeg det for da kan jeg beholde jobben min nå og jobbe mer etter vikariatet er over.
IsaCathrine Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #38 Skrevet 11. mai 2007 Noen som har forslag på andre steder som jeg kan spørre/søke om sommerjobb?
Gjest Tweek Skrevet 11. mai 2007 #39 Skrevet 11. mai 2007 Ta turen der butikkene befinner seg. Butikkene henger veldig ofte opp lapper i vinduet. DU kan også levere søknad til steder du kunne tenke deg å jobbe på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå