valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #21 Del Skrevet 30. april 2007 Tja. Han ser jo ufattelig kriminell ut. Hvilket han også er. Han har sittet inne for et stort antall vinningsforbrytelser og kjenner folk som har sittet inne for drap. ← Det er åpenbart at det usedvanlig kriminelle utseendet hans trigger kvinner på en spesiell måte. De bare må ha han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #22 Del Skrevet 30. april 2007 Tja. Han ser jo ufattelig kriminell ut. Hvilket han også er. Han har sittet inne for et stort antall vinningsforbrytelser og kjenner folk som har sittet inne for drap. ← Og på grunnlag av kjennskap til denne ene mannen, som det forøvrig ser ut som du har en nesegrus beundring for av en eller merkelig grunn, trekker du konklusjoner om kvinnekjønnet som helhet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #23 Del Skrevet 30. april 2007 Det er åpenbart at det usedvanlig kriminelle utseendet hans trigger kvinner på en spesiell måte. De bare må ha han. ← Hvis du slutter å ha hangup på denne mannen og ser deg litt rundt, vil du se at det er mange hyggelige, skikkelige mannfolk som også har draget blant kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #24 Del Skrevet 30. april 2007 Det er åpenbart at det usedvanlig kriminelle utseendet hans trigger kvinner på en spesiell måte. De bare må ha han. ← Hva er et usedvanlig kriminelt utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 30. april 2007 Og på grunnlag av kjennskap til denne ene mannen, [...] trekker du konklusjoner om kvinnekjønnet som helhet... ← Ser man på de kvinnene han tiltrekker seg så er det alle typer kvinner. Fra de uskyldige og sjenerte til de rutinerte playerne. Han mener selv han har hatt rundt 20 jomfruer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #26 Del Skrevet 30. april 2007 Han mener selv han har hatt rundt 20 jomfruer. ← Oi! Lucky him! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #27 Del Skrevet 30. april 2007 Hva er et usedvanlig kriminelt utseende? ← Se deg litt rundt utenfor Oslo S og i Skippergata en sen kveld, så vet du hva et usedvanlig kriminelt utseende betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #28 Del Skrevet 30. april 2007 Se deg litt rundt utenfor Oslo S og i Skippergata en sen kveld, så vet du hva et usedvanlig kriminelt utseende betyr. ← Narkoman med ustø bein? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 30. april 2007 Oi! Lucky him! ← Neida, de har gitt han den dårligste sexen. Men det er ikke poenget. Saken er at han tiltrekker seg alt med puls som er i stand til å ha et foster i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #30 Del Skrevet 30. april 2007 Narkoman med ustø bein? ← Omtrent. Han jeg snakker om er tidligere narkoman, men har ikke lenger ustø bein. Men har samme kriminelle åsynet. Allikevel flokker kvinner seg rundt han. Alle typer kvinner. Det er ganske sjokkerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #31 Del Skrevet 30. april 2007 Det er åpenbart at det usedvanlig kriminelle utseendet hans trigger kvinner på en spesiell måte. De bare må ha han. ← En mann som kan få 10% av alle kvinner i et bestemt alderssegment (la oss si 18-28 år) til sengs, må kunne sies å virkelig ha draget. Allikevel vil det da være 90% kvinner som ikke vil ha ham. Det at det finnes en del kvinner som vil ha denne mannen, sier dermed ikke noe om majoriteten av kvinner. (Og så lurer jeg litt på hvilke folk du omgåes. En slik ville overhodet ikke hatt draget på de jeg kjenner!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #32 Del Skrevet 30. april 2007 Så du er bitter og vonbråten fordi det finnes en fæl fyr i din omgangskrets som drar damer, og at du føler deg mindreverdig? Slapp av, og se deg litt rundt. Ingen av mennene jeg kjenner er i nærheten av å være lik han der kameraten din. De er hyggelige, vanlige menn, og de har altså ingen problemer med å dra damer. Hvis du slutter å være så opphengt i ham vil du se at det finnes mange som er som mine venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #33 Del Skrevet 30. april 2007 Ingen av mennene jeg kjenner er i nærheten av å være lik han der kameraten din. ← Har de høvlet over 150 damer uten å løfte en finger? De er hyggelige, vanlige menn, og de har altså ingen problemer med å dra damer. ← En gang til: Har de høvlet over 150 damer uten å løfte en finger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #34 Del Skrevet 30. april 2007 Nå er det vel strengt tatt ikke alle menn som har interesse av å gjøre det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 30. april 2007 Nå er det vel strengt tatt ikke alle menn som har interesse av å gjøre det da. ← Nei, men det er ikke poenget. Poenget er at han har muligheten. De fleste menn har ikke mulighet til å knulle en ny kvinne annehver uke i flere år. Men det har han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 30. april 2007 #36 Del Skrevet 30. april 2007 Han var sikkert flott han. Og det er sikkert du også. Men kom ikke her å si at du ikke en gang i ditt liv har blitt med en mann hjem etter en fuktig kveld på byen for litt sengekos. Den sengekosen var nemlig et resultat av ganske bevisst manipulasjon fra denne mannen. Neida, jeg setter ting litt vel på spissen her nå. Men det er ingen tvil om at de fleste ons skjer mellom rutinerte playere og litt naive kvinner. Det betyr på ingen måte at de fleste kvinner har ons. Men mitt inntrykk er at de fleste kvinner har hatt en eller flere ons. Og da er min konklusjon at disse mennene er svært rutinert i gamet, og har gjerne hatt rundt 50 seksualpartnere før den aktuelle ons-en. ← Jeg blir sittende her og lure litt på hvor du får disse holdningene og idéene fra. Har det slått deg at sengekos kan være resultat av at to mennesker møter hverandre, liker hverandre og får lyst til å ha sex med hverandre? De ONS jeg har hatt har dreiet seg om det. Ingen kynisme eller manipulasjon fra noen side. Bare sex med en trivelig jente. Kaffe og en klem neste morgen. Også hadetbra. Kan godt hende at hun har kvaliteter som gjør henne til en trofast og stabil partner i et langvarig forhold. Selv har jeg en historie som ganske grundig burde dokumentere den slags kvaliteter. Men det var altså ikke det hverken hun eller jeg var ute etter den kvelden. Bare en natts hygge. Det fikk vi. Og da var begge fornøyd. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #37 Del Skrevet 30. april 2007 Ingen kynisme eller manipulasjon fra noen side. ← Og dette tror du på? Latterlig! Livsløgn heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fønix Skrevet 30. april 2007 #38 Del Skrevet 30. april 2007 Og dette tror du på? Latterlig! Livsløgn heter det. ← Er det virkelig så utenkelig at mennesker kan ha lyst på sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #39 Del Skrevet 30. april 2007 Neida, de har gitt han den dårligste sexen. Men det er ikke poenget. Saken er at han tiltrekker seg alt med puls som er i stand til å ha et foster i magen. ← Det tror jeg er en kraftig overdrivelse. Det kan kanskje se slik ut fra din synsvinkel hvis det er slik at ingen vil ha deg, men jeg skulle tro at de fleste oppegående kvinner har null interesse for et slikt vesen. Har de høvlet over 150 damer uten å løfte en finger? En gang til: Har de høvlet over 150 damer uten å løfte en finger? ← Nei, ettersom de er hyggelige, vanlige menn, har de ingen interesse av denslags. Men de kunne sikkert ha gjort det hvis de hadde villet. Nei, men det er ikke poenget. Poenget er at han har muligheten. De fleste menn har ikke mulighet til å knulle en ny kvinne annehver uke i flere år. Men det har han. ← Så det er det du vil frem til. Du er bitter fordi du ikke får sex, mens dette uhyret får i dine øyne så mye han vil. Jeg tror du vil få det mye bedre med deg selv hvis du slutter å ha et hangup på denne mannen, og heller ser litt rundt deg. Da vil du se at alle slags menn drar damer bare de er hyggelige og sjarmerende nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #40 Del Skrevet 30. april 2007 jeg skulle tro at de fleste oppegående kvinner har null interesse for et slikt vesen. ← Du ville også lagt deg etter denne fyren om du hadde møtt ham. har de ingen interesse av denslags. Men de kunne sikkert ha gjort det hvis de hadde villet. ← Dette er sprøyt. Herfra til helvete. Med all respekt. alle slags menn drar damer bare de er hyggelige og sjarmerende nok. ← Du beskriver de sleipe playerne her. Hurra for deg. Tosk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå