valentino Skrevet 30. april 2007 #1 Skrevet 30. april 2007 Noen gutter er kyniske drittsekker som utnytter jenter, andre er gode og trofaste, og mange er noe midt imellom.← Jeg mister totalt respekten for jenter generelt når de lar seg utnytte av drittsekker. Det er et ubestridelig faktum at de kyniske guttene har lettere tilgang på jenter enn de "gode og trofaste".
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #2 Skrevet 30. april 2007 Jeg mister totalt respekten for jenter generelt når de lar seg utnytte av drittsekker. ← Mener du de jentene som lar seg utnytte her, eller mener du alle jenter? Det er et ubestridelig faktum at de kyniske guttene har lettere tilgang på jenter enn de "gode og trofaste". ← Er det? Har du belegg for det? Det stemmer ikke for meg og mine venninner i hvertfall. Og hvis det er slik at de har det: hva så? Det gir jeg i såfall blaffen i.
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2007 Mener du de jentene som lar seg utnytte her, eller mener du alle jenter? ← De som lar seg utnytte. Det vil si stort sett de fleste. De lar seg utnytte for å få bekrefelse på at de er attraktive. Makan til livsløgn skal man lete lenge etter. hvis det er slik at de har det: hva så? Det gir jeg i såfall blaffen i. ← Du innrømmer at du selv tenner på gutter som utnytter deg. Kult.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #4 Skrevet 30. april 2007 De som lar seg utnytte. Det vil si stort sett de fleste. De lar seg utnytte for å få bekrefelse på at de er attraktive. Makan til livsløgn skal man lete lenge etter. ← Igjen: har du belegg for at de aller fleste jenter lar seg utnytte av kyniske drittsekker? Det tror jeg nemlig ikke noe på. Du innrømmer at du selv tenner på gutter som utnytter deg. Kult. ← Nei. Jeg sa det motsatte, nemlig at jeg og mine venninner ikke har sansen for kyniske drittsekker.
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2007 har du belegg for at de aller fleste jenter lar seg utnytte av kyniske drittsekker? ← Ja. jeg og mine venninner ikke har sansen for kyniske drittsekker. ← Narr meg ikke til å le. Dere vet jo ikke selv når dere blir utnyttet av kyniske drittsekker. Dere tror dere hadde en heftig kveld med en kjekk gutt, men i virkeligheten hadde han planlagt å få tømt seg i lang lang tid.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #6 Skrevet 30. april 2007 Ja. ← Kan du vennligst vise til en eller flere referanser? Narr meg ikke til å le. Dere vet jo ikke selv når dere blir utnyttet av kyniske drittsekker. Dere tror dere hadde en heftig kveld med en kjekk gutt, men i virkeligheten hadde han planlagt å få tømt seg i lang lang tid. ← Hvem er "dere"? Kvinner generelt? Jeg og venninnene mine? Dere tror dere hadde en heftig kveld med en kjekk gutt, men i virkeligheten hadde han planlagt å få tømt seg i lang lang tid. ← :klø: Jeg har vært gift i åtte år med en fantastisk mann, og jeg nekter å gå med på at han er en kynisk drittsekk.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #7 Skrevet 30. april 2007 Så verden består altså av kyniske drittsekker av noen mannfolk som utnytter kvinner, og forferdelige kvinner som lar seg utnytte av disse drittsekkene uten at de vet det selv. Ja ja, for et verdensbilde!
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2007 Jeg har vært gift i åtte år med en fantastisk mann, og jeg nekter å gå med på at han er en kynisk drittsekk. ← Han var sikkert flott han. Og det er sikkert du også. Men kom ikke her å si at du ikke en gang i ditt liv har blitt med en mann hjem etter en fuktig kveld på byen for litt sengekos. Den sengekosen var nemlig et resultat av ganske bevisst manipulasjon fra denne mannen. Neida, jeg setter ting litt vel på spissen her nå. Men det er ingen tvil om at de fleste ons skjer mellom rutinerte playere og litt naive kvinner. Det betyr på ingen måte at de fleste kvinner har ons. Men mitt inntrykk er at de fleste kvinner har hatt en eller flere ons. Og da er min konklusjon at disse mennene er svært rutinert i gamet, og har gjerne hatt rundt 50 seksualpartnere før den aktuelle ons-en.
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2007 Så verden består altså av kyniske drittsekker av noen mannfolk som utnytter kvinner, og forferdelige kvinner som lar seg utnytte av disse drittsekkene uten at de vet det selv. Ja ja, for et verdensbilde! ← Er det ikke flott? Neida. Poenget er at kvinner sier noe annet enn det de faktisk lever etter.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #10 Skrevet 30. april 2007 Men kom ikke her å si at du ikke en gang i ditt liv har blitt med en mann hjem etter en fuktig kveld på byen for litt sengekos. Den sengekosen var nemlig et resultat av ganske bevisst manipulasjon fra denne mannen. ← Jo, det sier jeg. Dessuten: selv om det finnes menn som manipulerer kvinner er de heldigvis i mindretall. Jeg vil tro at de fleste ons ikke er et resultat av kynisk maniupulering.
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. april 2007 Jo, det sier jeg. Dessuten: selv om det finnes menn som manipulerer kvinner er de heldigvis i mindretall. Jeg vil tro at de fleste ons ikke er et resultat av kynisk maniupulering. ← De menn som manipulerer kvinner er i mindretall. Men, og dette er viktig: Disse mennene har et ufattelig antall seksualpartnere. Det betyr at når man ser på gjennomsnittet har de fleste menn få seksualpartnere, mens kvinner generelt har flere seksualpartnere. Dette skyldes den lille andelen menn som har et ufattelig antall.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #12 Skrevet 30. april 2007 De menn som manipulerer kvinner er i mindretall. Men, og dette er viktig: Disse mennene har et ufattelig antall seksualpartnere. Det betyr at når man ser på gjennomsnittet har de fleste menn få seksualpartnere, mens kvinner generelt har flere seksualpartnere. Dette skyldes den lille andelen menn som har et ufattelig antall. ← Hvis det nå er slik du sier, er det noe stort problem? La dem nå bare holde på, sier jeg. Hva er problemet? At det finnes menn som har hatt mange partnere? At kvinner har sex? Hver sin lyst.
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2007 De menn som manipulerer kvinner er i mindretall. Men, og dette er viktig: Disse mennene har et ufattelig antall seksualpartnere. Det betyr at når man ser på gjennomsnittet har de fleste menn få seksualpartnere, mens kvinner generelt har flere seksualpartnere. Dette skyldes den lille andelen menn som har et ufattelig antall. ← Jeg kjenner selv en mann som nå er oppe i ca 140 partnere. Å observere han sammen med kvinner er utrolig fascinerende. Han fungerer som en magnet. Kvinner formerlig flokker seg rundt han.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #14 Skrevet 30. april 2007 Jeg kjenner selv en mann som nå er oppe i ca 140 partnere. Å observere han sammen med kvinner er utrolig fascinerende. Han fungerer som en magnet. Kvinner formerlig flokker seg rundt han. ← So what?
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #15 Skrevet 30. april 2007 Jeg ser ikke hva som er galt med likestilte ONS.
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 30. april 2007 Hvis det nå er slik du sier, er det noe stort problem? La dem nå bare holde på, sier jeg. Hva er problemet? At det finnes menn som har hatt mange partnere? At kvinner har sex? Hver sin lyst. ← I utgangspunktet er det jo ikke noe problem. Men problemet oppstår i det kvinnen ønsker et langvarig forhold. Flere tråder her viser at da er hun knipen med tanke på sexen. Orker ikke gjøre noe for å forbedre sexlivet. Slår seg på en måte til ro seksuellt. Selv om fortiden er preget av svært utsvevende seksuelle opplevelser. Hun kan gjerne ha hatt sex både her og der, men med den mannen hun ønsker å dele framtiden med er hun kun interessert i å ha sex under dynen med lyset slukket. Slikt er alarmerende.
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 30. april 2007 Jeg ser ikke hva som er galt med likestilte ONS. ← Så du tror det finnes likestilte ons?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #18 Skrevet 30. april 2007 I utgangspunktet er det jo ikke noe problem. Men problemet oppstår i det kvinnen ønsker et langvarig forhold. Flere tråder her viser at da er hun knipen med tanke på sexen. Orker ikke gjøre noe for å forbedre sexlivet. Slår seg på en måte til ro seksuellt. Selv om fortiden er preget av svært utsvevende seksuelle opplevelser. Hun kan gjerne ha hatt sex både her og der, men med den mannen hun ønsker å dele framtiden med er hun kun interessert i å ha sex under dynen med lyset slukket. Slikt er alarmerende. ← Det tror jeg gjelder et mindretall.
valentino Skrevet 30. april 2007 Forfatter #19 Skrevet 30. april 2007 So what? ← Tja. Han ser jo ufattelig kriminell ut. Hvilket han også er. Han har sittet inne for et stort antall vinningsforbrytelser og kjenner folk som har sittet inne for drap.
Kykkelikokos Skrevet 30. april 2007 #20 Skrevet 30. april 2007 Så du tror det finnes likestilte ons? ← Haha. Ja, hvorfor skulle det ikke det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå