Gå til innhold

Hva er godt å putte i knorr-lasagne?


Gjest Perfekt biff

Anbefalte innlegg

Gjest Perfekt biff

Jeg har en pakke med knorr-lasagne som jeg må bruke opp. Vil gjerne tilsette noen grønsaker for litt mere naturlig smak og næring:)

Jeg vet jeg vil tilsette løk, hvitløk, mais og litt revet gulrot. Noen andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan bruke spinat i lasagne. det er godt. I tillegg har jeg laget vegetar lasagne til en venninne, og da hadde jeg squash i. Hun klaget ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den løfter seg mange hakk hvis du bytter ut vannet i oppskriften med en boks hakka, hermetisk tomat. Det kan være greit å ha i litt sukker for å ta vekk hermetikksmaken fra tomatene. Ha gjerne i litt rødvin og ekstra krydder som basilikum og timian. Du kan også ha et laurbærblad i sausen mens den koker. Det gir litt ekstra god smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke høres ut som en matsnobb, men hvorfor i alle dager må du bruke en slik pakke?

Skal du uansett ha grønnsaker etc, så er det ikke mye mer arbeid å lage lasagne helt fra bunnen av. Jeg mener, bruker du hermetiske tomater, hvitløk og løk, så er du ikke langt unna en grunnoppskrift. Knorr ferdigmat er stappfull av salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Perfekt biff

Som sagt, så har jeg en pakke stående (Sikkert fra noen år tilbake) som holder på å gå ut på dato, som jeg gjerne skulle brukt opp!

Pleier å lage egen saus.

Jeg lagde i går, og det ble det jeg hadde liggende, siden jeg ikke fikk handlet.

Puttet oppi broccoli, masse løk, hvitløk, gulrøtter, litt mais, og litt squash.

Ble helt greit, men smakte litt for mye lapskaus til å være lasagne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...