Gå til innhold

Jeg ligger meg fram i verden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du burde satse på å øke kundekretsen sin, for om 10 år er du mest sannsynlig arbeidsledig, så det gjelder å spare opp mest mulig innen det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Man trenger jo ikke akkurat å være fin og stram for å være hore da.. Det er jo bare å ta en kjapp tur ned på strøket, så finner man fort ut av det.. Så lenge man har fitte og pupper så er mannfolka fornøyd..

Men jeg hadde funnet meg en vanlig jobb fort som faen hvis jeg var i den situasjonen, og heller brukt prostitusjonen som en bijobb..

Det er vel ikke akkurat like lukseriøst å gå på gata, som å drive med luksushoreri.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Så lenge det finnes menn i verden som er villige til å betale, så vil jo prostitusjon fortsette og fortsette..Det man egentlig bør gjøre er å banke vett i menn, for det er de som gjør at det e r mulig å tjene penger på dette. Og som sagt før i denne tråden, så vil jo en hjemmeværende hustru også motta penger og gaver fra mannen. Hun vil da leve på han.Satt litt på spissen, men det er utrolig hva menn betaler for!Og det gjør de til hun er 70 om så hva!

Men JEG ville aldri ha gjort noe sånt. Men jeg vet jo at menn er enkle og lette å få penger av.

Men min moral sier at dette er feil måte og livnære seg på når itillegg mennene er gifte, som jo ikke er hennes ansvar, men DERES!Siden det er de som er gifte.

Gjest Gjest
Skrevet
Men min moral sier at dette er feil måte og livnære seg på når itillegg mennene er gifte, som jo ikke er hennes ansvar, men DERES!Siden det er de som er gifte.

Så vidt jeg husker fra tidligere tråder, var du kjapt ute med den moralske pekefinger når det gjaldt kvinner som var sammen med gifte menn. Men det er kanskje annerledes når mannen betaler for det, selvom han er gift???

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Så vidt jeg husker fra tidligere tråder, var du kjapt ute med den moralske pekefinger når det gjaldt kvinner som var sammen med gifte menn. Men det er kanskje annerledes når mannen betaler for det, selvom han er gift???

Jeg bruker ikke å vifte moralsk med noen finger. skjønner ikke hvor du har det fra?Alle kan gjøre feiltrinn i livet og utroskap er en av dem , men hovedansvaret mener jeg ligger hos de som har et forhold

Gjest Gjest
Skrevet

Helt uforståelig for meg at det ikke er flere kvinner her inne på forumet som reagerer på det T.S skriver.

Jeg er mann og sympatiserer 100% for kvinnekampen.

Etter mitt synspunkt så er det nettopp slike som T.S som skyter kvinnekampen i foten.

Jeg trodde faktisk kvinnene jobbet for å hevde seg i samfunnet ved å vise til intelligens, faglig dyktighet osv.

T.S er intet annet enn prostituert spør du meg - Og dessuten har hun egentlig ikke BEHOV for å prostituere seg. I mine øyne blir hun derfor en patetisk prostituert!

Att det går an :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Vi kvinner har kjempet,og kjemper fremdeles for respekt,for karierre og for å vise at vi greier jobbene som menn gjør like bra.Vi har kommet langt,og det med å vise dyktighet.Å ligge seg frem i livet er bare en patetisk måte å komme seg lengre fremover på,og få en jobb fordi du lå deg til den er vel ikke en måte du kan sitte å være stolt av.Du har ikke fått jobben fordi du fortjente den på ærlig vis,og det må jo være en utrolig kjip følelse.

Å si at det er noe av det samme at ei kone er hjemmeværende,og lever på mannen sin er noe av det samme må jeg le av.Ei kone har giftet seg med mannen av kjærlighet(som regel) og de har sammen funnet ut at hun skal være hjemme.Der jobber hun med hus.mat og barn,og er mange som trives på den måten,og er vel ikke i nærheten av det merete driver med som selvsagt går under kategori prostitusjon...Hjemmeværende er en jobb det også,og er en mulighet for både kvinner og menn å være hvis den ene har inntekt til det.

At ei jente ligger med 3 gifte menn for å få goder er bare horeri,men vil hun være det så må hun selvsagt få være det..Men jeg nekter å tro at ei jente kan greie å selge seg selv på den måten og sitte med god selvfølelse.Tror garantert at dette kommer til å slå tilbake på henne en dag.Hvor hun vil sitte igjen med følser som ikke er noe gode.

Lurer litt på hvorfor du lå med en lærer for å få karakteren 6.du har jo ikke akkurat bruk for gode karakterer.Tipper at mennene ikke går etter karakterene dine,og skal du ha jobb en gang så ligger du deg jo bare til en

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
Etter mitt synspunkt så er det nettopp slike som T.S som skyter kvinnekampen i foten.

Jepp.

Jeg trodde faktisk kvinnene jobbet for å hevde seg i samfunnet ved å vise til intelligens, faglig dyktighet osv.

T.S er intet annet enn prostituert spør du meg - Og dessuten har hun egentlig ikke BEHOV for å prostituere seg. I mine øyne blir hun derfor en patetisk prostituert!

Jepp, igjen. ;)

Att det går an  :forvirret:

Mm. :forvirret:

Endret av Trille
Gjest ~Alwa~
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt denne tankegangen du har om at du ligger deg frem i livet, for sett i sammenligning med mange andre 22 år gamle mennesker i Norge så ligger du jo langt bak. Ikke har du inntekt, ikke har du en skvett å sette på cv`n din hvis du fortsetter slik og ikke har du utdannelse som kan gi deg en skikkelig jobb. Klart du kan ligge deg til en, men tro meg så lenge du ikke har andre kvalifikasjoner enn pen kropp og deilig i senga vil det aldri være snakk om en toppjobb med like stor økonomisk gevinst som vil gi deg muligheten til å fortsette å ligge på det nivået du har lagt deg på. Og hva skjer da? Jo, du vil fortsette å prostituere deg og er det virkelig et liv du vil ha? Det er godt mulig du er klinkende likegyldig og happy som få i dag, men tro meg dette vil komme tilbake å bite deg i ræva en vakker dag.

En annen ting jeg er bekymfra for er faktisk ikke hvor lite respekt du har for de kvinnene som blir bedratt av mannen sin, men hvor utrolig lite respekt du har for deg selv. Det eneste du er for disse mennene er et skikkelig godt og etterlengta pulings fordi konen er hjemme med "hodepine", det er jo ikke deg som person de liker en gang.Spør gutta dine over telefon en gang om hvilken øyenfarge du har, jeg tipper ingen av dem vet det.

Ikke har du vett til å beskytte deg skikkelig heller. P-piller greit nok, men man kan fremdeles bli gravid på p-piller og de gir ingen beskyttelse what so ever mot kjønnsykdommer. Og når disse gutta dine er dumme nok til å være utro mot kona si, har du ingen garanti mot at pikken kun går på omgang mellom deg og kona og ikke flere.

Så sorry beib, dette er neppe det smarteste løpet du kjører. Håper du skjønner det en vakker dag, og helst før døra smeller deg i tryne.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Trille (mod)

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet
Helt uforståelig for meg at det ikke er flere kvinner her inne på forumet som reagerer på det T.S skriver.

Jeg er mann og sympatiserer 100% for kvinnekampen.

Att det går an  :forvirret:

Det er mange her som reagerer på ts sine standpunkter og valg - de aller fleste vil jeg si. Meg selv inkludert. Hun er stakkarslig og patetisk.

Skrevet

herregud, da. hun vet det, ike fortell trådstarter noe hun allerede vet..

Gjest Gjest
Skrevet
Så lenge det finnes menn i verden som er villige til å betale, så vil jo prostitusjon fortsette og fortsette..Det man egentlig bør gjøre er å banke vett i menn, for det er de som gjør at det e r mulig å tjene penger på dette. Og som sagt før i denne tråden, så vil jo en hjemmeværende hustru også motta penger og gaver fra mannen. Hun vil da leve på han.Satt litt på spissen, men det er utrolig hva menn betaler for!Og det gjør de til hun er 70 om så hva!

Men JEG ville aldri ha gjort noe sånt. Men jeg vet jo at menn er enkle og lette å få penger av.

:hoho::legrine:

Det er nå en gang sånn at så lenge det finnes et tilbud så vil det også finnes en etterspørsel, i dette tilfelle, etter sexselgere. Dette kalles da markedkrefter og har vært viden kjent i flere tusen år.

Etter min mening er det en falitterklæring og et paradoks at ikke sexsalg blir kriminalisert på lin linje som sexkjøp.

En kan trekke sammenligninger med narkotikalovgivningen, der begge "endene" av problematikken er kriminalisert. Hvorvidt denne lovgivningen fungerer til sin hensikt skal jeg ikke gå inn på her.

Jeg synes det lukter "rødstrømpe" av slike innlegg som jeg har gjengitt ovenfor, og synes at en slik holdning med stor sannsynlig skyldes forakt og misunnelse for den posisjonen MANNEN har hatt i samfunnet inntil kvinnekamp og frigjøring gjorde sin inntreden.

Jeg er for øvrig FOR kvinnekampen - For de av dere som ikke skulle tro det.

Mann!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
:hoho:  :legrine:

Det er nå en gang sånn at så lenge det finnes et tilbud så vil det også finnes en etterspørsel, i dette tilfelle, etter sexselgere. Dette kalles da markedkrefter og har vært viden kjent i flere tusen år.

Etter min mening er det en falitterklæring og et paradoks at ikke sexsalg blir kriminalisert på lin linje som sexkjøp.

En kan trekke sammenligninger med narkotikalovgivningen, der begge "endene" av problematikken er kriminalisert. Hvorvidt denne lovgivningen fungerer til sin hensikt skal jeg ikke gå inn på her.

Jeg synes det lukter "rødstrømpe" av slike innlegg som jeg har gjengitt ovenfor, og synes at en slik holdning med stor sannsynlig skyldes forakt og misunnelse for den posisjonen MANNEN har hatt i samfunnet inntil kvinnekamp og frigjøring gjorde sin inntreden.

Jeg er for øvrig FOR kvinnekampen - For de av dere som ikke skulle tro det.

Mann!

Bare for å ha det sagt så er jeg ingen rødstrømpe!Og jeg er absolutt ikke for kvinnekamp for enhver penge!Synes at denne kvinnekampen har gått for langt av og til. Menn er menn og kvinner er kvinner og vi ER forskjellige , slik er det bare!

Men det er jo en kjennsgjerning at menn betaler for sex og da er jo markedet der !Ikke verre en at det er det som er sanningen. Slik har det vært lenge før kvinnefrigjøringen og

Skrevet

Sex er en tjeneste på lik linje med håndverk. Om noen ønsker å selge kroppen sin, så må de værsågod få gjøre det uten at rødstrømpene skal komme og blande seg og fortelle hvor fælt det er. Jeg er for like muligheter for alle, og vil ha bort fokuset på kjønn og det å sette folk i bås på grunnlag av kjønn. Like rettigheter og muligheter til alle. Også til å selge/kjøpe sex.

Skrevet
Sex er en tjeneste på lik linje med håndverk. Om noen ønsker å selge kroppen sin, så må de værsågod få gjøre det uten at rødstrømpene skal komme og blande seg og fortelle hvor fælt det er. Jeg er for like muligheter for alle, og vil ha bort fokuset på kjønn og det å sette folk i bås på grunnlag av kjønn. Like rettigheter og muligheter til alle. Også til å selge/kjøpe sex.

Tror du virkelig at flertallet av de som selger sex, vil selge sex?

Skrevet
Tror du virkelig at flertallet av de som selger sex, vil selge sex?

Har jeg sagt det?

Skrevet

Eneste jeg vil si er at du er utrolig naiv hvis du ikke tror dette vil slå tilbake på deg selv en gang. du er er kun et leketøy og klart dette er spennende i din alder. En dag står du på bar bakke og har ikke råd til den leiligheten du leier i dag. Hva den dagen da du treffer en kjekk kar på din egen alder? Jeg er ganske så sikker på han ikke blir lenge når han får vite hva du har bedrevet med. Hvis du har tenkt og ligge deg fram til jobber så vil som regel kolleger får vite dette og du blir garantert sett ned på. Jeg har jobba i over tyve år og har sett litt av hvert i arbeidslivet. For din egen verdighet, kom deg ned på jorden igjen.

Gjest Fastu bruker i.i
Skrevet

Jeg har aldri direkte solgt sex, men har nok i begynnelsen av 20 årene hatt sex for å oppnå ting/gaver, men uten at det var avtalt. Men ikke i det omfanget Ts beskriver da. Dette skjedde i en periode der jeg var helt lost pga en voldtekt og ikke spesielt snill med kroppen min. Visste jeg hadde ett utseende mange men likte (tynn, blond, sprettrumpem og rå i senga) og tenkte at jeg hatet menn og at det var jeg som lurte de. Og en stund funket det helt fint, men egentlig så begynte jeg å hate meg selv mer og mer. Jo mer perfekt jeg så ut til å vre, jo finere ting og klær jeg hadde det, jo vondere hadde jeg det inne i meg.

så møtte jeg en helt fatastisk gutt, motsatt av alle de hotshotene jeg hang med på Grappa, Budda og Odeon. En som villle bli kjent med meg, selv om det tok tid. Fortalte han aldri noe om det, men vet han syntes det var merkelig jeg fikk så mye meldinger på natterstid. Vi slet endel med sexen, i begynnelsen så syntes han jo at jeg var helt fantastisk i sengen (kan jo alle triksene) så han sa jo akkuratt det samme som de andre. Men etterhver så fikk jeg behov, særlig etter sexen til å få han til å bekrefte at det betydde noe, jeg tok meg veldig nær av ting og ble lett såret. Enden på visa var at jeg gikk fra han, istedenfor å dele av meg selv. Er mye flinkere til å bygge broer, en til å lage porter. 'Og sånn er jeg enda.

Tror den perioden der har gjort noe med meg, og jeg skulle ønske jeg aldr hadde satt en pris på kroppen min og meg, for jeg vil aldri like meg selv ordentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...