Gå til innhold

Jeg ligger meg fram i verden

Fremhevede innlegg

Gjest Merete
Skrevet

Jeg tror det jeg driver med er vanligere enn folk flest tror; å ha sex for å få goder.

For tiden har jeg 3 (rike) gifte menn i 40-årene (jeg er selv 22) som jeg har sex med, og til gjengjeld gir de meg smykker, klær ++ og de betaler husleia og maten min. Ja, jeg er kanskje umoralsk, men jeg nyter sexen, så hva er egentlig feil med det? Jeg lever faktisk utrolig bra (bor i en stor, strøken leilighet rett ved bogstadveien, og har en helt ny bil :-D), og har alt jeg trenger. Jeg trenger ikke ha en jobb.

På videregående lå jeg med en lærer og fikk 6'er i det faget, og en jobb jeg tidligere hadde fikk jeg pga at jeg hadde sex med arbeidsgiveren.

Noen andre som tør å innrømme at de også gjør det/har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Camillo
Skrevet

Jeg tør å innrømme at jeg ikke har gjort det.

Skrevet

I mine øyne havner dette godt innenfor det jeg definerer som prostitusjon og det har jeg aldri drevet med. Hva andre gjør og ikke gjør i så måte, blander jeg meg ikke borti, men var jeg deg ville jeg nok ha satt meg ned og tenkt litt over de mulige konsekvensene dette kan få for deg siden.

Gjest Merete
Skrevet
I mine øyne havner dette godt innenfor det jeg definerer som prostitusjon og det har jeg aldri drevet med. Hva andre gjør og ikke gjør i så måte, blander jeg meg ikke borti, men var jeg deg ville jeg nok ha satt meg ned og tenkt litt over de mulige konsekvensene dette kan få for deg siden.

Hva slags konsekvenser da?

Jeg nyter sexen, det er jo ikke akkurat traumatisk.

Gjest Merete
Skrevet
Jeg tør å innrømme at jeg ikke har gjort det.

Hvorfor ikke?

Gjest Camillo
Skrevet
Hvorfor ikke?

Jeg har ikke behov for det. Jeg tjener mine egne penger selv, og er dermed selvstendig og helt uavhengig av andre mennesker. Det trives jeg veldig godt med, og jeg har ingen planer om å endre på det. Sex har jeg med ham jeg vil ha det med, uten at det koster ham noe annet enn litt energi.

Jeg synes ikke det du gjør er umoralsk, du må jo bare gjøre akkurat det du vil. Men jeg hadde ikke giddet å hatt det sånn, som sagt.

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Du er prostituert, men om du har det bra med deg selv, må du jo bare være det. Whatever floats your boat.

Skrevet

Har verken kropp eller psyke til det. Hadde aldri villet sette meg i en situasjon hvor jeg ikke var 100 % sikker på hvem en eventuell far var, og tror neppe jeg har SÅ draget at det hadde fungert ellers :ler:

Men hver sin lyst, og ser ikke noe mer “galt” i det enn annen prostitusjon :)

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg blir alltid overrasket når noen mener at de kommer seg fram i verden når de lever av gaver. Du har jo ingen trygghet for fortsatt inntekt, ingen prestasjoner eller sosial posisjon å vise til, og deltar ikke i verdiskapning. Jeg ville ikke hatt som en del av min identitet at jeg livnærte meg ved å tilby kroppen min til betalende menn, og synes det er rart at noen velger det med de mulighetene man har i dag.

Gjest Merete
Skrevet
Har verken kropp eller psyke til det. Hadde aldri villet sette meg i en situasjon hvor jeg ikke var 100 % sikker på hvem en eventuell far var, og tror neppe jeg har SÅ draget at det hadde fungert ellers :ler:

Men hver sin lyst, og ser ikke noe mer “galt” i det enn annen prostitusjon :)

Jeg bruker faktisk p-piller :roll:

Gjest Merete
Skrevet
Du er prostituert, men om du har det bra med deg selv, må du jo bare være det. Whatever floats your boat.

Hvordan kan du si det? De velger selv å gi meg penger og ting, akkurat som mennene sikkert gir kona sine penger og ting også! Er en kvinne som er hjemmeværende prostituert da? Bare fordi mannen forsørger henne ?

Gjest Merete
Skrevet
Jeg blir alltid overrasket når noen mener at de kommer seg fram i verden når de lever av gaver. Du har jo ingen trygghet for fortsatt inntekt, ingen prestasjoner eller sosial posisjon å vise til, og deltar ikke i verdiskapning. Jeg ville ikke hatt som en del av min identitet at jeg livnærte meg ved å tilby kroppen min til betalende menn, og synes det er rart at noen velger det med de mulighetene man har i dag.

Jeg lever hvertfall bedre enn de fleste. Derfor syns jeg det er et kurant valg.

Dessuten om jeg ikke har sjansen til å drive med dette lenger så tror jeg faktisk at jeg skulle funnet meg en jobb.

Skrevet

Enig med =tentacle=. Hvorfor er dette en måte å komme seg frem i verden på? Hva skal du oppnå? Står leiligheten i ditt navn? Bilen? Har du en annen form for inntekt?

Skrevet

Dette minner meg veldig om det de skrev om i PULS! Bare at da var det sex som selvskadig nesten. Det føltes bra der og da, men ikke så bra senere. Og jeg er ikke noe galt i det jeg så lenge alle parter er enige.

Luksus hore kan man nesten si :ler:

Jeg har da selv prøvd å tatt penger for sex en gang. Han hadde aldri prøvd og ikke jeg heller. Men det var ikke så givende. Det var jo mer bare en sex lek!

:ler:

Men hva gjør du den dagen da de ikke lengre vil ha deg, eller bytter deg ut? Har du vært så lenge uten jobb da at noen vil ansette deg helt uten videre uten arbeidserfaring?

Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg lever hvertfall bedre enn de fleste. Derfor syns jeg det er et kurant valg.

Dessuten om jeg ikke har sjansen til å drive med dette lenger så tror jeg faktisk at jeg skulle funnet meg en jobb.

Hva skal du sette på CVen for de årene du har levd på menn med åpen lommebok?

Gjest Merete
Skrevet
Enig med =tentacle=. Hvorfor er dette en måte å komme seg frem i verden på? Hva skal du oppnå? Står leiligheten i ditt navn? Bilen? Har du  en annen form for inntekt?

Jeg får høyere status, Gjenglemt Sykkellås!

Ja, leiligheten står i mitt navn, men ikke bilen. Jeg har ingen annen form for inntekt, nei. Men jeg får jo flere hundre tusen i året, så hvorfor trenger jeg det?

Skrevet

Og hvordan får man seg jobb etter x antall år som betalt elskerinne? Er ikke helt den arbeidserfaringen det jeg vil tro er noe sjakktrekk å sette i en CV.......

Gjest Merete
Skrevet
Hva skal du sette på CVen for de årene du har levd på menn med åpen lommebok?

Jeg finner meg alltids en eller annen jobb (om jeg så må ligge meg til den).

Skrevet

Du har god fantasi i hvert fall :)

Skrevet
Jeg finner meg alltids en eller annen jobb (om jeg så må ligge meg til den).

:hoho: Godt svart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...