Arkana Skrevet 30. april 2007 #21 Del Skrevet 30. april 2007 Nei, det har jeg ikke. Kjenner flere som kjører motorsykkel og de er generelt sett ikke annerledes enn "andre". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 30. april 2007 #22 Del Skrevet 30. april 2007 Ville vært rart om jeg hadde det, siden min mann kjører motorsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 30. april 2007 #23 Del Skrevet 30. april 2007 nja, fordommer har jeg ikke men det var dette med dødsønske da mistet en i en ulykke i fjor, det holder for min del. samtidig så innrømmer jeg at jeg er skeptisk til "logoryttere" men vanlige folk i dress skremmer meg ikke. et lite klapp på ryggen til de som har begynt å kjøre med refleksvest... helt supert for da synes de bedre i trafikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Far til 2 Skrevet 27. mai 2007 #24 Del Skrevet 27. mai 2007 Det finnes utvilsomt en del fordommer mot motorsyklister, men jeg mener de største fordommene er basert på miljømessige tilknytninger. I min første jobb etter studiene var jeg ansatt i et mannsdominert konservativt miljø. Allerede første dag på vei inn på jobben med hjelmen under armen følte jeg blikkene fra den eldre garden. Jeg sluttet raskt i den jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairy Skrevet 29. mai 2007 #25 Del Skrevet 29. mai 2007 Ingen fordommer her nei. Å kjøre motorsykkel er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mai 2007 #26 Del Skrevet 29. mai 2007 Ingen fordommer herfra. OG jeg er en "gammel" dame på 39 Skulle gjerne kjørt sykkel selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå