Søtpotita Skrevet 29. desember 2007 #41 Del Skrevet 29. desember 2007 Eg er visst smart!!! Johooo!!! Når det gjeld at venstrehendte har ein tendens til å vera smartare, så er det noko eg har funne ut for lenge sidan Og eg er ikkje keivhendt, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 30. desember 2007 #42 Del Skrevet 30. desember 2007 Helt forferdelig, nå fikk jeg det bekreftet at jeg virkelig er smart. Snart kommer ikke egoen til å ha nok plass i huset lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Svima* Skrevet 30. desember 2007 #43 Del Skrevet 30. desember 2007 Tror ikke jeg har noe dominant øye jeg. Er det mulig? Når jeg ser på noe med begge øynene så ser jeg det dobbelt, og det eneste som skjer når jeg lukker et øye er at det ene bildet forsvinner sånn at jeg ser klart. Hmm... :klø: Er forøvrig venstrehendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. desember 2007 #44 Del Skrevet 31. desember 2007 Supersmart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dagdrømmeren Skrevet 31. desember 2007 #45 Del Skrevet 31. desember 2007 Har prøvd før og fikk (selvsagt) likt svar nå. Superduper smart og minimalt med ego. ehmmm....*kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2008 #46 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg scorer alltid lavt på IQ-tester, selv om jeg har en 6-årig lang utdannelse. Tydeligvis er jeg skikkelig dum, omtrent på grensen til psyk.utv.hemmet-nivå. Romforståelse og tall er ikke min greie. Tydeligvis er det alt som finnes av mål i slike tester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Svima* Skrevet 1. januar 2008 #47 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg scorer alltid lavt på IQ-tester, selv om jeg har en 6-årig lang utdannelse. Tydeligvis er jeg skikkelig dum, omtrent på grensen til psyk.utv.hemmet-nivå. Romforståelse og tall er ikke min greie. Tydeligvis er det alt som finnes av mål i slike tester. Smarthet har lite med IQ å gjøre, da IQ bare måler en type intelligens. Ifølge IQ-tester er jeg kjempeintelligent, men jeg er dum som et muggent brød når det gjelder sosiale greier. Kanskje vi kan bytte? Du kan få litt av min IQ mot at jeg får litt av din EQ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. januar 2008 #48 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg er høyrehendt og høyreøyet... og jeg som trodde jeg var litt smart. Akk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 24. februar 2008 #49 Del Skrevet 24. februar 2008 jeg trenger ikke å ta en test for å vite om jeg er smart. for det vet jeg at jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå