Gjest Frysepulver Skrevet 25. april 2007 #21 Skrevet 25. april 2007 Jeg er venstreøyd og venstrehendt, så jeg kan jo bare gå og legge meg med en gang... En som er mer tjukk i huet enn meg finnes jo omtrent ikke
Amalie_85 Skrevet 25. april 2007 #22 Skrevet 25. april 2007 Jeg er venstreøyd og venstrehendt, så jeg kan jo bare gå og legge meg med en gang... En som er mer tjukk i huet enn meg finnes jo omtrent ikke ← Du er hvertfall ikke alene da i følge testen her er du kreativ da?
punktom Skrevet 26. april 2007 #23 Skrevet 26. april 2007 Hvordan har det seg da at jeg har prøvd hundreogørten ganger og fått ca halvparten på hver? :klø: ← Dette har nok noe med at du ikke er venstreøyd og høyrehendt...
Gjest Silmarill Skrevet 26. april 2007 #24 Skrevet 26. april 2007 Først så letet jeg på siden som Bodillen la ut etter en link til den den testen så smart er jeg Men da jeg fant testen nederst på siden viste det seg at jeg var venstreøyd og jeg skriver jo med høyre - så da er jeg sannsynligvis bedre utrustet i toppetasjen enn gjennomsnittet.
Lillie Skrevet 26. april 2007 #25 Skrevet 26. april 2007 Jeg er venstreøyd og skriver med høyre hånd, med andre ord - supersmart!
Gjest vimselot Skrevet 26. april 2007 #26 Skrevet 26. april 2007 Ha. Jeg plukker bær med høyre hånd og spiser bær mens jeg plukker de med venstre hånd... plukker bær med begge hendene men spiser bare av venstre, resten havner i bøtta. Da er jeg vel midt på treet da?
Gjest Silmarill Skrevet 26. april 2007 #27 Skrevet 26. april 2007 Ha. Jeg plukker bær med høyre hånd og spiser bær mens jeg plukker de med venstre hånd... plukker bær med begge hendene men spiser bare av venstre, resten havner i bøtta. Da er jeg vel midt på treet da? ← Kommer ann på øyet som ser det høyre eller det venstre
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. april 2007 #28 Skrevet 26. april 2007 jeg har egentlig aldri tenkt over om jeg leser med høyre eller venstre øye men jeg har nå funnet ut at jeg leser hovedsakelig med høyre å skriver med høyre. Men jeg er faktisk veldig kreativ så denne testen slår feil ut på meg. Jeg antar at jeg er et untak fra regelen.
Gjest vimselot Skrevet 27. april 2007 #29 Skrevet 27. april 2007 Alle menn er jo ett unntak fra regelen?
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. april 2007 #30 Skrevet 27. april 2007 Jeg er dum, men det visste man jo.
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. april 2007 #31 Skrevet 27. april 2007 Alle menn er jo ett unntak fra regelen? ← nei like mange kvinner som menn er ett unntak fra reglen.
Gjest vimselot Skrevet 27. april 2007 #32 Skrevet 27. april 2007 Jeg begynner å miste synet. Pga tidlig alderdom... Har hørt hele livet at "klarer du å lese i så dårlig lys". (irriterende, men jeg sovner av det og tror jeg får med meg ordene) Nå er jeg så fyllesjuk som fy, og kåt. Og jeg har ikke datet så jeg har ingen elsker på gang (lite klokt...)
LilleBille Skrevet 27. april 2007 #33 Skrevet 27. april 2007 Jeg er venstreøyd og skriver med høyre hånd, med andre ord - supersmart! ←
Gjest enois Skrevet 27. april 2007 #34 Skrevet 27. april 2007 æsj.. jeg er superdum... jeg skriver med venstre hånd og sikter med høyre øye.. jaja.
Gjest Silmarill Skrevet 28. april 2007 #35 Skrevet 28. april 2007 Jeg er venstreøyd og venstrehendt, så jeg kan jo bare gå og legge meg med en gang... En som er mer tjukk i huet enn meg finnes jo omtrent ikke← Du er ikke alene, jeg vet om en til som er det, men h*n vil være anonym
The Kitten Skrevet 27. desember 2007 #36 Skrevet 27. desember 2007 I dag har jeg funnet ut at jeg er smart! Er du? Sjekk hvordan det står til her: http://www.mozon.no/andre-saker/saker/vens.../art377481.html Hva er jeg da? Mitt venstre øye er mitt dominante øye, men jeg har ikke en klar dominant hånd. Bruker begge hendene like mye, og like godt. Er jeg da smart eller dum?
The Kitten Skrevet 27. desember 2007 #37 Skrevet 27. desember 2007 Nei! Nå har jeg testet det mange ganger, og det er alltid høyreøyet jeg "sikter" med. For meg kommer det an på hvilken hånd jeg oeker med. Peker jeg med venstre, er det venstre øyet som er dominant, og peker jeg med høyre er det høyre øye som er dominant.
Gjest Catwoman Skrevet 29. desember 2007 #38 Skrevet 29. desember 2007 Når jeg prøver å sikte sånn som i testen så blir det likt, er ingen forskjell fra det ene øyet til det andre. Virker som jeg sikter med begge øynene. Men jeg vil tro jeg er mest venstreøyd - for hvis jeg skal lukke igjen ett øye å bare se med det ene faller det seg alltid mest naturlig å se med venstre. Så jeg er nok venstreøyd og venstrehendt - og selvfølgelig superdupersmart likevel.
Gjest Catwoman Skrevet 29. desember 2007 #39 Skrevet 29. desember 2007 (endret) ok... skjønte testen først nå ja.... skal peke med fingeren ja... siktet bare med blikket jeg. Og merkelig nok så viste det seg at høyre øye er pekende. Ser jeg bare med venstre flytter fingeren seg. så da er jeg visst høyreøyd og venstrehendt.... og fremdeles superduper smart Endret 29. desember 2007 av Catwoman
Gjest Juba Juba Skrevet 29. desember 2007 #40 Skrevet 29. desember 2007 Jeg skriver med begge hender når jeg er her inne, jeg. Syns det tar litt for lang tid ellers. Ellers er det venstre øyet mitt dominant, men det har kanskje litt å gjøre med at jeg er nærsynt på det andre? Å, det går bra på sånne kulegreier, og disse kosedyr A stammen er en del av Kosedyr B stammen og Kosedyr C er en del av Kosedyr B stammen, hvilken stamme er mykest?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå