Gå til innhold

Er du smart?

Gjest Kashmir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

Jeg ser med venstre øye og skriver med høyre hånd! Grisesmart! Gå nå og sjekk brevet til deg på personlige meldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, ser også med venstre øye og skriver med høyre hånd. Det er tydeligvis ikke så uvanlig å være smart. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhm.. er vist ikke smart jeg.

Eller misforso jeg testen? Altså, når det står at jeg skal lukke det ene øyet - hvis alt står stille er det da øyet som er lukket som er hovedøyet eller det øyet jeg ser med?

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars
Øhm.. er vist ikke smart jeg.

Eller misforso jeg testen? Altså, når det står at jeg skal lukke det ene øyet - hvis alt står stille er det da øyet som er lukket som er hovedøyet eller det øyet jeg ser med?

:klaske:

Det du ser med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Nå har jeg sjekket ungene! Det gleder meg å få bekreftet at de ligner sin mor. Men det visste jeg jo egentlig...

Vet ikke om jeg tør sjekke deres far... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er visst smart.... eller kanskje det bare er det at jeg ser bedre med det ene øyet og dermed har lagt meg til en vane med å "sikte" med det?

Hmmm.. må visst teste med briller på også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer faktisk an på hvor man peker.

Nei! Nå har jeg testet det mange ganger, og det er alltid høyreøyet jeg "sikter" med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venstrehendt og venstreøyd?

:klø:

kreativ er jeg jo, men om jeg er noe smartere enn noen andre tror jeg ikke. ikke noe flink til å lære ting. Men jeg har sosiale antenner og det er det ikke alle som har når de er super smarte :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg peker på noe som står mindre enn halvannen meter unna bruker jeg venstre øye, men på avstand bruker jeg høyre. Men så er jeg veldig nærsynt på venstreøyet også, da. ;)

Også er jeg høyrehendt.

Så jeg er sikket kjempesmart, det er bare det at venstreøyet mitt ikke funker så bra. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Nå har jeg testet det mange ganger, og det er alltid høyreøyet jeg "sikter" med.

Hvordan har det seg da at jeg har prøvd hundreogørten ganger og fått ca halvparten på hver? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...