Gjest Bodillen Skrevet 25. april 2007 #1 Del Skrevet 25. april 2007 I dag har jeg funnet ut at jeg er smart! Er du? Sjekk hvordan det står til her: http://www.mozon.no/andre-saker/saker/vens.../art377481.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #2 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg ser med venstre øye og skriver med høyre hånd! Grisesmart! Gå nå og sjekk brevet til deg på personlige meldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. april 2007 #3 Del Skrevet 25. april 2007 Hah, ser også med venstre øye og skriver med høyre hånd. Det er tydeligvis ikke så uvanlig å være smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 25. april 2007 #4 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg er visst også smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 25. april 2007 #5 Del Skrevet 25. april 2007 Øhm.. er vist ikke smart jeg. Eller misforso jeg testen? Altså, når det står at jeg skal lukke det ene øyet - hvis alt står stille er det da øyet som er lukket som er hovedøyet eller det øyet jeg ser med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 25. april 2007 #6 Del Skrevet 25. april 2007 Øhm.. er vist ikke smart jeg. Eller misforso jeg testen? Altså, når det står at jeg skal lukke det ene øyet - hvis alt står stille er det da øyet som er lukket som er hovedøyet eller det øyet jeg ser med? ← Det du ser med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 25. april 2007 #7 Del Skrevet 25. april 2007 Oki, det var det jeg egentlig trodde. Er ikke noe smart jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 25. april 2007 #8 Del Skrevet 25. april 2007 Nå har jeg sjekket ungene! Det gleder meg å få bekreftet at de ligner sin mor. Men det visste jeg jo egentlig... Vet ikke om jeg tør sjekke deres far... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 25. april 2007 #9 Del Skrevet 25. april 2007 Og jeg er visst smart.... eller kanskje det bare er det at jeg ser bedre med det ene øyet og dermed har lagt meg til en vane med å "sikte" med det? Hmmm.. må visst teste med briller på også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 25. april 2007 #10 Del Skrevet 25. april 2007 Pøh, dette tror jeg ikke noe på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 25. april 2007 #11 Del Skrevet 25. april 2007 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest7 Skrevet 25. april 2007 #12 Del Skrevet 25. april 2007 Det kommer faktisk an på hvor man peker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 25. april 2007 #13 Del Skrevet 25. april 2007 Det kommer faktisk an på hvor man peker. ← Nei! Nå har jeg testet det mange ganger, og det er alltid høyreøyet jeg "sikter" med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 25. april 2007 #14 Del Skrevet 25. april 2007 jeg trenger ikke en test for å bekrefte det jeg vet. At jeg er et geni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 25. april 2007 #15 Del Skrevet 25. april 2007 Faen. Jeg er høyrehendt og høyreøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. april 2007 #16 Del Skrevet 25. april 2007 venstrehendt og venstreøyd? :klø: kreativ er jeg jo, men om jeg er noe smartere enn noen andre tror jeg ikke. ikke noe flink til å lære ting. Men jeg har sosiale antenner og det er det ikke alle som har når de er super smarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendie Skrevet 25. april 2007 #17 Del Skrevet 25. april 2007 Når jeg peker på noe som står mindre enn halvannen meter unna bruker jeg venstre øye, men på avstand bruker jeg høyre. Men så er jeg veldig nærsynt på venstreøyet også, da. Også er jeg høyrehendt. Så jeg er sikket kjempesmart, det er bare det at venstreøyet mitt ikke funker så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktig Skrevet 25. april 2007 #18 Del Skrevet 25. april 2007 Wæ.. jeg er venstreøyd.. blir helt unaturlig å sikte med høyre øye. Hmm rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktig Skrevet 25. april 2007 #19 Del Skrevet 25. april 2007 Dette var rart.. når jeg sikter med venstrehånda så er jeg høyreøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest7 Skrevet 25. april 2007 #20 Del Skrevet 25. april 2007 Nei! Nå har jeg testet det mange ganger, og det er alltid høyreøyet jeg "sikter" med. ← Hvordan har det seg da at jeg har prøvd hundreogørten ganger og fått ca halvparten på hver? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå