Grønt blad Skrevet 27. april 2007 #41 Skrevet 27. april 2007 Hjelpes meg... kan man ikke bare velge det man selv liker best og gi blaffen i hva andre måtte mene? Med hår, uten hår, frisert... det er ikke akkurat den helt store problemstillingen. ← Noen liker mye hår, noen liker frisert, noen liker glattbarbert. Vi er forskjellige alle sammen. Det ene er hverken bedre eller verre det andre...
Gjest Karibien Skrevet 28. april 2007 #42 Skrevet 28. april 2007 Det er vel opp til hver enkelt hvordan man liker det....leste at det nå er "in" med normal hårvekst der nede. Personlig synes jeg det er best glattbarbert, og det synes samboeren min også. Føler meg mer delikat da... Det kommer vel også an på hvilken type sex man liker, oralsex er bedre om man er barberte synes jeg
Gjest DyneTryne Skrevet 29. april 2007 #43 Skrevet 29. april 2007 Før var det kanskje "in" å brekke seg av hårene og kanskje tilogmed spy på partner? :klø: Sære preferanser en hadde før.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2007 #44 Skrevet 29. april 2007 Jeg barberer meg omtrent annenhver dag, og har ingen plager med å gjøre det lenger. Ble litt sår før. Nå er jeg så vandt med det at jeg synes det er uggent og skittent når de vokser fram. Tar dem vekk så fort jeg får sjansen. Synes det er skikkelig ekkelt med hår. Og tror typen min også syns det. Han har aldri sett meg med hår og er nok fornøyd med det.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2007 #45 Skrevet 30. april 2007 Det er vel opp til hver enkelt hvordan man liker det....leste at det nå er "in" med normal hårvekst der nede. Personlig synes jeg det er best glattbarbert, og det synes samboeren min også. Føler meg mer delikat da... Det kommer vel også an på hvilken type sex man liker, oralsex er bedre om man er barberte synes jeg ← Jeg har også lest at det er "in" igjen med normal kjønnsbehåring. Dette med glattbarbert er en en trend som er vanskelig å forstå hvoran har blitt vanlig. Vår herre hadde vel en mening med å behåre våre kjønnsorganer.
Gjest Marcuz Skrevet 30. april 2007 #46 Skrevet 30. april 2007 Rent visuelt sett, så syns jeg en behåret pen og normal trekant på en kvinne er sexy. Den fremhever kvinnen som seksuelt vesen, og et en viktig detalj i mitt tenningsmønster som mann. Med normal mener jeg slik de fleste kvinner ser ut. Slike hårstriper man ser noen har, er tvertimot latterlig og komisk, og deaktiverer evt tenning.
Gjest Garbo Skrevet 30. april 2007 #47 Skrevet 30. april 2007 Rent visuelt sett, så syns jeg en behåret pen og normal trekant på en kvinne er sexy. Den fremhever kvinnen som seksuelt vesen, og et en viktig detalj i mitt tenningsmønster som mann. Med normal mener jeg slik de fleste kvinner ser ut. Slike hårstriper man ser noen har, er tvertimot latterlig og komisk, og deaktiverer evt tenning. ← Helt enig. Normal kjønnsbehåring er en del av det som "tenner". Det hører liksom med til det å være kvinne.
Gjest DyneTryne Skrevet 30. april 2007 #48 Skrevet 30. april 2007 Heldigvis har ikke min slikt et snevert syn på kjønnsorganer. ...men han er vel bare en pedofil jævel som liker å se hud på kjønn? :D
Corine Skrevet 30. april 2007 #49 Skrevet 30. april 2007 Jeg har- etter mange år som barbert- endelig latt det vokse litt igjen! Trimmer det, men har en fin trekant nå. Samboeren synes det er kjempesexy, og jeg føler meg befridd! Jeg var altså ihuga barberer, og kunne nesten ikke vise meg for (og langt mindre ha sex) hvis jeg ikke var glattbarbert. Nå føler jeg meg egentlig som en helt ny kvinne! Corine
Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 30. april 2007 #50 Skrevet 30. april 2007 Jeg har- etter mange år som barbert- endelig latt det vokse litt igjen! Trimmer det, men har en fin trekant nå. Samboeren synes det er kjempesexy, og jeg føler meg befridd! Jeg var altså ihuga barberer, og kunne nesten ikke vise meg for (og langt mindre ha sex) hvis jeg ikke var glattbarbert. Nå føler jeg meg egentlig som en helt ny kvinne! Corine ←
Fønix Skrevet 30. april 2007 #52 Skrevet 30. april 2007 svar for dere1111 ← Tja, hva skal man svare her da, Dyne? Det er jo åpenbart at typen din trenger behandling, ettersom han liker deg sånn som du foretrekker å være.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2007 #53 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har- etter mange år som barbert- endelig latt det vokse litt igjen! Trimmer det, men har en fin trekant nå. Samboeren synes det er kjempesexy, og jeg føler meg befridd! Jeg var altså ihuga barberer, og kunne nesten ikke vise meg for (og langt mindre ha sex) hvis jeg ikke var glattbarbert. Nå føler jeg meg egentlig som en helt ny kvinne! Corine ← På samme måte her! En lettelse å ikke være avhengig av den hersens høvelen, nupper og kløing når det begynner å vokse ut. Litt uvanlig å se seg i speilet MED hår, men nå kunne jeg ikke tenke meg å være trekanten foruten. Stussing må jo til, og jeg føler meg på en måte "ny" jeg også. Kvinne 36
aline Skrevet 2. mai 2007 #54 Skrevet 2. mai 2007 Jeg synes egentlig det høres litt trist ut å ikke se forskjell på ett kvinnekjønn og ett pikebarns underliv så lenge det mangler hår der nede, da må man ha en merkelig måte å oppfatte ting på i mine øyne. Jeg har vokst opp med kvinnekjønnet på kroppen, og må jo ærlig talt innrømme at det er mye mer en bare håret der nede som får meg til å føle meg som kvinne, det er også mer en håret der nede som har endret seg fra seksårsalderen til nå som voksen kvinne, og at noen ikke evner å se denne endringen synes jeg høres trist ut for dem. bortsett fra det, så synes jeg det kan være pent og sexy både med hår og uten hår, med en stripe og med en trekant, det eneste jeg vel foreløpig ikke har sett på som skrekkelig sexy, er full naturlig behåring uten noen form for fjerning av bikinilinje eller stussing.. selv om jeg skjønner at det er det eneste som ville vist at jeg var en kvinne ifølge flere her inne. Dere som snakker om guds skapelse og naturlig behåring, jeg regner da også med at dere mener kvinnene deres skal beholde alt hår som kommer naturlig, ikke fjerne bikinilinjen men la det stikke ut rundt bikiniunderbuksene, hår under armene og på leggene regner jeg også med at dere ser som et must for at kvinnene deres skal være skikkelige kvinner? Noe annet ville jo være å ikke like naturens gang og skapelsen, kvinnen slik gud skapte henne... og hva i alle dager noen har med andre mennesker underlivsbehåring har jeg vel aldri helt skjønt, dere skal da ikke nedi der uansett, skal dere vel? Ikke ser dere særlig til det heller, annet en på nudiststrender, og jeg trodde personlig at de som trivdes der var relativt åpen for å ta folk som de var...
Gjest Garbo Skrevet 2. mai 2007 #55 Skrevet 2. mai 2007 Jeg synes egentlig det høres litt trist ut å ikke se forskjell på ett kvinnekjønn og ett pikebarns underliv så lenge det mangler hår der nede, da må man ha en merkelig måte å oppfatte ting på i mine øyne. Jeg har vokst opp med kvinnekjønnet på kroppen, og må jo ærlig talt innrømme at det er mye mer en bare håret der nede som får meg til å føle meg som kvinne, det er også mer en håret der nede som har endret seg fra seksårsalderen til nå som voksen kvinne, og at noen ikke evner å se denne endringen synes jeg høres trist ut for dem. bortsett fra det, så synes jeg det kan være pent og sexy både med hår og uten hår, med en stripe og med en trekant, det eneste jeg vel foreløpig ikke har sett på som skrekkelig sexy, er full naturlig behåring uten noen form for fjerning av bikinilinje eller stussing.. selv om jeg skjønner at det er det eneste som ville vist at jeg var en kvinne ifølge flere her inne. Dere som snakker om guds skapelse og naturlig behåring, jeg regner da også med at dere mener kvinnene deres skal beholde alt hår som kommer naturlig, ikke fjerne bikinilinjen men la det stikke ut rundt bikiniunderbuksene, hår under armene og på leggene regner jeg også med at dere ser som et must for at kvinnene deres skal være skikkelige kvinner? Noe annet ville jo være å ikke like naturens gang og skapelsen, kvinnen slik gud skapte henne... og hva i alle dager noen har med andre mennesker underlivsbehåring har jeg vel aldri helt skjønt, dere skal da ikke nedi der uansett, skal dere vel? Ikke ser dere særlig til det heller, annet en på nudiststrender, og jeg trodde personlig at de som trivdes der var relativt åpen for å ta folk som de var... ← Mange gode poeng her. Men det jeg lurer på er hvorfor kjønnsbehåringen er så frodig i forhold til hår ellers på kroppen? Dessuten er det en helt annen konsistens på kjønnsbehåringen enn andre steder på kroppen. Det må da være en årsak til vi er skapt slik. Jeg tror at vi har kjønnsbehåring som en beskyttende egenskap, og det er en mening med at det SKAL være der. Behåret kvinne ( men med veltrimmet bikinilinje )
Gjest Elfrida Skrevet 2. mai 2007 #56 Skrevet 2. mai 2007 Jeg tror at vi har kjønnsbehåring som en beskyttende egenskap, og det er en mening med at det SKAL være der. ←Like fullt har folk til alle tider drevet og fjernet hår både her og der. Menneskets natur er å bry seg om hvordan man ser ut, og endre på sitt eget utseende på forskjellige måter, det er en mening med det også. Noen lager hull i ørene, tatoveringer rundt omkring, schvære ringer i underleppa etc etc. Skal de ikke gjøre det fordi vi ikke er skapt sånn fra naturens side? Og hva med hår under armer og på legger, er det mer sexy med kvinner som er naturlig der også? Altså, får man ikke assosiasjoner til småjenter når man har sex med en kvinne med hårløse armhuler da?
T.S Skrevet 2. mai 2007 #57 Skrevet 2. mai 2007 Det er ikke naturlig å ha klær på seg. Når vi nå har det (og mange andre ting) er det en del forutsetninger som faller bort.
Fønix Skrevet 2. mai 2007 #58 Skrevet 2. mai 2007 Altså, får man ikke assosiasjoner til småjenter når man har sex med en kvinne med hårløse armhuler da? ← Personlig har jeg latt det gro helskjegg etter at jentene jeg hadde sex med innrømmet at de følte seg litt ekle og pedofile.
Gjest Piper Skrevet 2. mai 2007 #59 Skrevet 2. mai 2007 Mange gode poeng her. Men det jeg lurer på er hvorfor kjønnsbehåringen er så frodig i forhold til hår ellers på kroppen? Dessuten er det en helt annen konsistens på kjønnsbehåringen enn andre steder på kroppen. Det må da være en årsak til vi er skapt slik. Jeg tror at vi har kjønnsbehåring som en beskyttende egenskap, og det er en mening med at det SKAL være der. Behåret kvinne ( men med veltrimmet bikinilinje ) ← Da må jo håret være der under armene og på leggene også, eller er det en helt annen sak? Og skal vi være slik vi er skapt, må vi da fjerne noe hår i det hele tatt? Håret skal være der fordi det har en beskyttende egenskap, men fjerner man alt utenom en liten trekant kan en diskutere hvilken beskyttende egenskap den trekanten egentlig har.
Gjest DyneTryne Skrevet 2. mai 2007 #60 Skrevet 2. mai 2007 Tja, hva skal man svare her da, Dyne? Det er jo åpenbart at typen din trenger behandling, ettersom han liker deg sånn som du foretrekker å være. ← Jeg må ringe doktor snarest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå