Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååå :-D

Jeg skjønner ingenting jeg for jeg har nettopp fått mine første vennner og den føstre beskjeden :ler:

Jeg føler meg 40 år gammekl og datamaskinene har nettopp kommet :(

Skrevet

Okey - nå har jeg fått min første nedtur med Facebook...

Hold deg fast....

MAMMA har oppretta profil!!! :grine:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hold deg fast....

MAMMA har oppretta profil!!!  :grine:

Det kunne mamma fått seg til å gjort også ettersom hun vet at både jeg og søsteren min er der. Jeg har ikke fortalt mamma navnet Facebook, men hun vet at jeg og søsteren min er på et nettsted der vi kan ha kontakt med hverandre og gamle kjente.

Skrevet

Hold deg fast....

MAMMA har oppretta profil!!!  :grine:

Hva gjør du? Legger du henne til på limited profile?

Skrevet

Ja, hva skal jeg gjøre?? Jeg har ikke adda henne enda, må jeg innrømme.

På en måte er det jo overhodet ingenting skummelt for mamma å se der inne, på den andre siden føler jeg hun kommer veldig inn på min intimsfære. Er det bare jeg som er teit her eller?

Det er nesten verre for min lillesøster som bare er 16 og som bor hjemme, det var hun som måtte vise mamma hvordan hun skulle registrere seg. Så jeg måtte minne lillesøs på, at nå var det kanskje på tide å gå igjennom partybilder og diverse kommentarer ;)

Jeg venter så langt det er mulig, tror jeg, og håper at mamma ikke forstår Facebook og glemmer hene greia.

Hva ville dere gjort? Limited profil var kanskje ikke en så dum idè..

Skrevet (endret)

:ler: Jeg hadde lagt til henne, men brukt limited profil-begrensningen.

- Og lært henne hvordan hun gjør profilen sin stengt for alle utenom egne venner (Sånn at ikke mine venner kunne hengt inne på profilen til mamma.)

Endret av Gjenglemt sykkellås
Skrevet

:ler: Ja!!

Jeg tror innerst inne at dette ikke kommer til å bli noe mer. Mamma har tusen ting å tenke på, og har ikke tid til å sitte inne på Facebook.

Dessuten må man jo bruke tid der inne, for at det skal bli gøy, er dere ikke enige? Jeg skjønte ikke poenget med FB før jeg hadde i alle fall 20-30 venner og det begynte å bli litt aktivitet.

Mamma er lærer da, det er sikkert elevene hennes som har lurt henne oppi dette - brenn elever!!! :ler:

Skrevet
:ler:  Ja!!

Jeg tror innerst inne at dette ikke kommer til å bli noe mer. Mamma har tusen ting å tenke på, og har ikke tid til å sitte inne på Facebook.

Dessuten må man jo bruke tid der inne, for at det skal bli gøy, er dere ikke enige? Jeg skjønte ikke poenget med FB før jeg hadde i alle fall 20-30 venner og det begynte å bli litt aktivitet.

Mamma er lærer da, det er sikkert elevene hennes som har lurt henne oppi dette - brenn elever!!!  :ler:

He, he ja lærerne prøver å følge med på utviklingen. Hjelp, min far er lærer også, håper ikke han har planer om å lage seg profil der!

• 1 måned senere...
Gjest Puselle
Skrevet
Det er nesten så det går utover gode gamle KG til og med ;)

Jeg er på Facebook store deler av dagen (jobber foran pc) men jeg klarer allikevel ikke å logge meg av. Venter i spenning på nye venner fra gamle dager som kanskje dukker opp. Rykter og sladder og god historier har blitt hverdagskost.

Noen som kjenner seg igjen?

Jess, har det akkurat på samme vis... Var skeptisk først, og særlig fordi "venner" fra skole mv dukket opp. Men, litt arti også, å følge med på hva folk har gjort mv..

Skrevet

Husk bare at mange arbeidsgivere kikker innom der før de skal ha deg til intervju ;)

kjekt å tenke over før man legger ut alt for mye rart.

tingeling

Gjest Gjest
Skrevet
Husk bare at mange arbeidsgivere kikker innom der før de skal ha deg til intervju ;)

kjekt å tenke over før man legger ut alt for mye rart.

tingeling

Det er jo bare å fikse på privacyinnstillingene, så kan de ikke det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...