Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #21 Skrevet 25. april 2007 Alle finner meg, og jeg skjønner ikke hvordan! 19 har funnet meg på få dager og jeg skjønner ikke hvordan de fant meg med det navnet jeg bruker der!
Gjest Tweek Skrevet 25. april 2007 #22 Skrevet 25. april 2007 Hos meg er det å rare folk som finner meg. Eks.vis ekle selvdiggere som gikk i klassen min ifjor. SKjønner dyne :-D
Gjest DyneTryne Skrevet 25. april 2007 #23 Skrevet 25. april 2007 Haha Kristian? (nei jeg utgir ikke folk for det er flere enn bare han som heter det her til lands!) Han la meg just til! Legg til meg tweek! :O
Gjest Alive Skrevet 25. april 2007 #24 Skrevet 25. april 2007 Kan man endre en allerede lagt til venn, til "limited"?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. april 2007 #25 Skrevet 25. april 2007 Kan man endre en allerede lagt til venn, til "limited"? ← Ja. Gå inn på privacy øverst til høyre. Litt ned på siden der kan du velge hvem som kun skal se limited profil.
Gjest Tweek Skrevet 25. april 2007 #26 Skrevet 25. april 2007 Han kan vel ikke være vennen min hvis ikke jeg tillater det? Jeg hater han, og dama hans skal alltid skrike stygge ting etter meg når hun er meg. Stakkars jente, hun driter seg så. Spesielt siden hun ikke vet hvem jeg er engang.
Gjest Tweek Skrevet 25. april 2007 #27 Skrevet 25. april 2007 Jeg vil ha norsk versjon.. Jeg vet jo ikke om jeg går på college eller ikke
Gjest Alive Skrevet 25. april 2007 #28 Skrevet 25. april 2007 Ja. Gå inn på privacy øverst til høyre. Litt ned på siden der kan du velge hvem som kun skal se limited profil. ← Takk
Gjest Tweek Skrevet 25. april 2007 #29 Skrevet 25. april 2007 Ok, jeg har sittet på facebook i en time nå.. Har funnet noen jeg jobber med, men jeg tør ikke å legge dem til som venn.. Får de beskjed hvis jeg poker dem? Jeg liker å snike
kamela Skrevet 25. april 2007 #30 Skrevet 25. april 2007 Må se hva dette er for noe, jeg, aldri vært innom, men skjønner at dette er stort for tiden.
Susannah Skrevet 25. april 2007 #31 Skrevet 25. april 2007 Alle finner meg, og jeg skjønner ikke hvordan! 19 har funnet meg på få dager og jeg skjønner ikke hvordan de fant meg med det navnet jeg bruker der! ← Jeg vil tro det er fordi de finner deg ved hjelp av e-postadressen du er registrert på. Da du registrerte deg fikk du tilbud om at Facebook kunne "scanne" adresseboken din slik at den finner alle på din liste som allerede har Facebook-profil. (Litt skummelt, vet.) Så det er nok kanskje det vennene dine har gjort?
Ponine Skrevet 25. april 2007 #32 Skrevet 25. april 2007 Jeg vil ha norsk versjon.. Jeg vet jo ikke om jeg går på college eller ikke ← Slik jeg har forstått det er det slik man oversetter: middle school = ungdomskolen high school = videregående college = høgskole/universitet grad school = masternivå på høgskole/universitet
Karamba Skrevet 25. april 2007 #33 Skrevet 25. april 2007 Ble litt nysjerrig på dette etter å ha mottatt flere mailer fra venner som hadde lagt meg til "venne-lista", så nå har jeg registrert meg...
aimee Skrevet 25. april 2007 Forfatter #34 Skrevet 25. april 2007 Jeg har fått vite mer på en uke på Facebook, enn jeg har fått vite de 3 siste årene! Det er jo et helt perfekt verktøy å gjøre catch-up på dette her Når det gjelder dette med å legge til venner, har jeg også litt problemer med det. Jeg tør spørre de jeg har hatt skikkelig god kontakt med, men det er verre med de litt mer perifere.. Heldigvis har mange av de gamle som jeg hadde glemt, adda meg, så da slipper jeg å tenke noe mer på at det er flaut å spørre.
Gjest Tweek Skrevet 25. april 2007 #35 Skrevet 25. april 2007 Jeg vil tro det er fordi de finner deg ved hjelp av e-postadressen du er registrert på. Da du registrerte deg fikk du tilbud om at Facebook kunne "scanne" adresseboken din slik at den finner alle på din liste som allerede har Facebook-profil. (Litt skummelt, vet.) Så det er nok kanskje det vennene dine har gjort? ← Hvordan scanner man sånn?? Slik jeg har forstått det er det slik man oversetter: middle school = ungdomskolen high school = videregående college = høgskole/universitet grad school = masternivå på høgskole/universitet ← Takk Ble litt nysjerrig på dette etter å ha mottatt flere mailer fra venner som hadde lagt meg til "venne-lista", så nå har jeg registrert meg... ← Hvordan kan dem legge deg til i vnnelista hvis ikke du er registrert?
Gjest Tweek Skrevet 25. april 2007 #36 Skrevet 25. april 2007 Jeg har funnet et par jeg jobber med, men jeg tør ikke legge til noen utensom sambo. Fordi det blir rart å ble venn først å så snakke. Jeg tør ikke rett og slett og da når jeg er venn føler jeg meg forpliktet til å snakke med dem og da vil jeg føle med teit og kjedelig fordi ejg har ikke noe liv og de har Livet er hardt. Hvorfor kan man ikke snike på facebook uten at de vet det? Det er jo derfor jeg har blink
linky Skrevet 26. april 2007 #37 Skrevet 26. april 2007 Går det ikke an å gå inn å snike uten å være registrert?
Gjest Tweek Skrevet 26. april 2007 #38 Skrevet 26. april 2007 Man kan ikke snike Jeg må være venn med personen for å se profilen.
dront Skrevet 26. april 2007 #39 Skrevet 26. april 2007 Man kan ikke snike Jeg må være venn med personen for å se profilen. ← Det "hjelper" å legge seg til et nettverk, som Norge. Endel lar profilene sine være åpne for alle i nettverket (greit å være obs på - gå inn på egne privacy-settings og velg hvem du vil vise profilen for).
Gjest Tweek Skrevet 26. april 2007 #40 Skrevet 26. april 2007 Det funka. Men jeg finner ALLE Jeg blir nervøs her. Det er egne grupper for jobben min, og vår avdeling og jeg fant sjefen min på facebook.. Og noen bilder fra julebordet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå