Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er nesten så det går utover gode gamle KG til og med ;)

Jeg er på Facebook store deler av dagen (jobber foran pc) men jeg klarer allikevel ikke å logge meg av. Venter i spenning på nye venner fra gamle dager som kanskje dukker opp. Rykter og sladder og god historier har blitt hverdagskost.

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det sto "FacebookONANI" jeg da... :sjenert: Lurte fælt på hva det var for noe

(sorry)

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg kommer ikke inn i det, for jeg ser masse folk fra barneskolen som legger meg til, og jeg har noia for gammlet bekjentskap :--(

Det blir sånn "Hei!" "Hei der" "Heh ja... hei du der." også er det ikke mer å prate om :grine:

Skrevet
Jeg trodde det sto "FacebookONANI" jeg da...  :sjenert: Lurte fælt på hva det var for noe

(sorry)

:hoho:

Skrevet
Jeg kommer ikke inn i det, for jeg ser masse folk fra barneskolen som legger meg til, og jeg har noia for gammlet bekjentskap :--(

Det blir sånn "Hei!" "Hei der" "Heh ja... hei du der." også er det ikke mer å prate om :grine:

Jeg skjønte ikke vitsen med Facebook de første ukene. Ingen venner, ingenting. Men så var det akkurat som alt forløste seg i løpet av noen dager, og plutselig var alle der.

Det er klart, jeg har noen på vennelista jeg ikke har snakket med på 15 år, med man trenger jo heller ikke "snakke med dem".

Jeg synes det er morsomt å se bilder hvordan folk ser ut etter mange år, se hva de har drevet med, jobb, skole etc.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg er feig jeg, tør ikke spørre folk om å legge til dem på vennelista hvis jeg ikke har snakka med de på lenge (folk fra barneskolen, ungdomsskolen osv..) :sjenert:

Skrevet
Jeg er på Facebook store deler av dagen (jobber foran pc) men jeg klarer allikevel ikke å logge meg av. Venter i spenning på nye venner fra gamle dager som kanskje dukker opp. Rykter og sladder og god historier har blitt hverdagskost.

Noen som kjenner seg igjen?

Jepp, samma her.

Bruker ikke pc på jobb jeg da, men det første jeg gjør når jeg kommer hjem,

er å logge meg på facebook.

Og gleder meg til å se om jeg har noen nye friend requests eller mld i inbox :tommel:

Det er avhengighetsdannende,

og hver eneste dag finner jeg "nye" gamle venner :sjarmor:

Gjest silkesvarten
Skrevet

hvor finner man dette da? nettisde?

Skrevet
hvor finner man dette da? nettisde?

http://www.facebook.com/

Selv stiller jeg meg avventene. Føler ikke noe sterkt behov for enda en koble-seg-sammen-med-venner side.

Skrevet

Jeg er litt sånn også, det har jeg sagt i en annen tråd om Facebook. Men man velger jo tross alt om man vil akseptere venneforespørslene. Hvis man ikke har lyst til å avvise dem,men allikevel ikke "slippe dem helt inn", kan man jo legge dem til på "limited profil".

Ellers er det veldig gøy! Jeg bor litt langt unna både venner og familie, så kjekk måte å holde kontakt med alle på.

Og skulle du ha sett! "As we speak" har jeg fått en ny melding i innboksen, må løpe!

Skrevet

Jepp, jeg kjenner meg veldig igjen. Har blitt helt hekta! :) Sitter mye foran pc om dagen, om må liksom bare innom facebook hele tiden for å se. I starten var jeg litt feig jeg også, på å spørre om å legge til folk som venner, om det var noen jeg ikke hadde snakket med på lenge. Men så tenkte jeg som susannah sier, at da kan jo folk velge selv, om de gir deg tilgang til alt, avviser deg, eller legger deg til på "limited profile". Og dessuten...litt av poenget er jo å finne igjen "gamle kjente" er det ikke? :)

Er ikke alle jeg skriver med heller, men synes det er kjempegøy å se hva folk har gjort, og hvor de har blitt av:)

Litt addicted jeg tror jeg... :)

Gjest mystify
Skrevet

også hekta.. :ler: Idag fant jeg til og med to av fettera mine der..

Skrevet

Jeg laga profil for en stund siden men gjorde ikke noe med det fordi jeg orket ikke å sette meg inn i det.. Men dilla litt med profilen i går. Tror ikke jeg kommer til å bli med ned i sluket.

Skrevet
Jeg laga profil for en stund siden men gjorde ikke noe med det fordi jeg orket ikke å sette meg inn i det.. Men dilla litt med profilen i går. Tror ikke jeg kommer til å bli med ned i sluket.

Bare vent!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg har profil. Er innom og kikker et par ganger om dagen, men det er ikke så spennende.

Gjest StockDama
Skrevet
Jeg har profil. Er innom og kikker et par ganger om dagen, men det er ikke så spennende.

signerer...syns det skjer mer på myspace og nettby..facebook, så og si nada, man legger til folk og finner folk man egentlig ikke vil snakke med.

Skrevet
Bare vent!

Nei huff. Har hatt blink i 3 år, men har slettet meg. Har aldri være på nettby eller myspace.

Men jeg kommer til å ha hjemmeside etterhvert uansett, så for se om jeg da lager profiler andre steder for å markedsføre meg selv om grafisk designer ;)

Skrevet

Helt hekta jeg og :( Huff, har vel vært pålogget i hele dagen omtrent :ler:

Skrevet

Jeg har nå opprettet en profil der. Men hvordan søker man etter folk, f.eks. fra barneskolen eller gamle naboer? Det eneste jeg fikk opp var en side med en liste der jeg kunne velge den videregående skolen jeg gikk på. Men fant ingen :tristbla:

Skrevet (endret)
Jeg har nå opprettet en profil der. Men hvordan søker man etter folk, f.eks. fra barneskolen eller gamle naboer? Det eneste jeg fikk opp var en side med en liste der jeg kunne velge den videregående skolen jeg gikk på. Men fant ingen :tristbla:

Du må vel egentlig bare søke etter en og en på navnet deres. Er jo ikke sikkert noen har laget en gruppe for akkurat din skole.

Men en annen ting; er et noen som lager notes (som egentlig kan fungere som en blogg) eller "sharer" litt forskjellige ting av og til? Jeg gjør det, men synes andre gjør det for lite! Blir litt kjedelig i lengden å bare skrive på veggene til folk.

Endret av Susannah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...