Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

:rødme: så skjønn mannen din er! Flinke han!

Jeg må også hive meg på gjengen som blir babysyk av å lese denne dagboka! :)

Håper du får ei nyydelig helg!

Her blir det nesten bare jobbing, men litt kos også! Skal på den lokale festivalen, og jeg krysser fingrene for at det ikke blir :regn: ..... men det ser ikke lovende ut!

:klemmer: fra melloz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom og hilser på igjen :)

Høres ut som det står bra til, sånn bortsett fra trøttheten? Og veldig koselig når gutta er så snille og engasjerte.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!

Trøttende dager...? Et tips fra meg er å ikke "trasse" trøttheten, iallfall - bare sov! (Om du har mulighet til det, da..)

Høres ut som kjæresten tar godt vare på deg - så bra! :love:

Ønsker deg ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har du termin igjen?

Håper du har en god helg.

:klemmer:

termindato ( utregnet fra babyverdens term.kalulator) er 16.april...

så får vi se da vet du, nå rjeg kommer på UL. Spennende det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det overskyet og kalde dager. Når jeg står opp om morgenen er det 5 grader som vises :fryser:

Har ikke vært inne her på en stund nå, for jeg er så inni granskogen trøtt, så jeg har bare ikke energi til noe som helst.

Nei Ottine, jeg trosser ikke trøttheten nei, det orker jeg ikke. Da blir jeg jo ikke levelig da :ler:

Nei etter jobb er det kjapp middag og rett i seng en times tid, så er det opp og prøve å gjøre noe fornuftig ( ligge på sofaen og lese bok :sjenert: ) så er det i seng igjen i ti halv elleve tiden :søvn:

For noen spennende dager....

Hele helgen har vært tilbrakt i senga og på sofaen. Håper virkelig det bedrer seg snart.

Men slik blir det når jeg liksom skal være opplagt på jobb også...slit altså :ler:

Så går jeg rundt da, og synes tida går så altfor sakte...Tenker på de tolv "sikre" ukene. Og UL og slike ting. Har veldig lyst til å ta en tidlig UL (og nakkefoldscanning) på privatklinikk, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem og om det er noe slikt i nod norge. Det hadde vært enklest her i nord, for da bruker jeg ikke så lang tid. Har jo ikke sagt noe på jobb og vil ikke det før det er nødvendig. Har jo akkurat startet i ny jobb jo.... Vanskelig dette her....

Og er det noe inni her i det hele tatt??? Har to positive digital tester, trøtt som bare det, tisser som en gud :ler: og har metallsmak i munnen.... Og vært hos lege for første "undersøkelse", med blodprøver og div. Men likevel går jeg og lurer.... Flere som har hatt det sånn?

Nei, får vel komme meg tilbake i jobb nå, men kan hende jeg titter inn innimellom....kjeder meg litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det farer mange "rare" tanker igjennom hodet når man er gravid.Mye man lurer på og mye man bekymrer seg over.

Mannen min har veldig lyst på baby om dagen, han da..! Det er både litt :sjokkert: og :rødme: - om du skjønner! :ler: Jeg er vel egentlig en smule ferdig med "baby-opplegg"...Tror jeg, da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du må på shopping for å forberede deg på lang høst og vinter her nord. Har liksom en følelse av at høsten har gjord sitt inntog på ordentlig nå. Vått og kaldt, og mørkt på kveldene igjen. Jaja, ikke så mye å gjøre med det. Jeg bruker bare glede meg til å ha fyr i peisen, stearinlys tent...Synes det er koselig å sitte inn når det er skikkelig uvær ute, og vite at man er ferdig med alt utearbeidet. At alt er lagra der det skal være...;) Litt trøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer:

Jeg har det bare bra! Sitter på jobb og diller med det nye speilreflekskameraet mitt og gomler non stop for harde livet!

Håper du har det bare bra og at trøttheten ikke tar heelt overhånd! Snart blir det sikkert bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Innom for å ønske deg ei god helg, håper du får gjort litt annet enn å sove. :)

Og 5 grader hørtes kaldt ut, selvnyter jeg den siste krampetrekningen av sommer. Har jo hatt sol, over 20 grader og desverre fulle dager på jobb... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 grader, ja; det høres ... kaldt ut. Her har det vært nede i 8 også, så det er ikke mye varmere... Men, vi har hatt veldig fint vær denne uka, da, så det blir nå varmt nok om dagen.

Kjenner igjen de bekymringene når en er nygravid... Jeg råder deg til å få en tidlig UL hvis det kan roe nervene litt. Det gjorde jeg med Minsten. Hadde en MA mellom Vesla og han, så jeg var skikkelig nervøs. Jeg ble veldig glad da jeg fikk se det vesle hjertet som slo!

Ha en fin helg, da - og pass på å hvile deg og slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...