Gjest Pesto Skrevet 6. juni 2007 #261 Del Skrevet 6. juni 2007 Kanskje vi skal melde oss inn i en pc ring sånn som bilringene i byene. Da har man pc en dag i uken og når man bestiller, men stort sett er det alltid noen andre som har den, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #262 Del Skrevet 6. juni 2007 Kanskje vi skal melde oss inn i en pc ring sånn som bilringene i byene. Da har man pc en dag i uken og når man bestiller, men stort sett er det alltid noen andre som har den, hehe. Hehe god ide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 6. juni 2007 #263 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Vi må lage en sånn tror jeg. I dag er det tungt å sitte på jobb. Jeg vil ut i solen og gjøre som alle de andre der ute: sole seg, spise is og slappe av. Kunne tenkt meg en fridag til å styre litt med bryllupsting også. Har satt meg opp en liten liste over ting og tang jeg skal ringe å høre om. Hadde vært greit å få oversikt over små ting som jeg går og tenker på Endret 6. juni 2007 av Pesto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #264 Del Skrevet 6. juni 2007 Vi må lage en sånn tror jeg. I dag er det tungt å sitte på jobb. Jeg vil ut i solen og gjøre som alle de andre der ute: sole seg, spise is og slappe av. Kunne tenkt meg en fridag til å styre litt med bryllupsting også. Har satt meg opp en liten liste over ting og tang jeg skal ringe å høre om. Hadde vært greit å få oversikt over små ting som jeg går og tenker på Jeg skal ikke på skolen før halv ett i dag også skal jeg ta de 2 siste timene fri og gå på jobb kl halv 3. SÅ nå på formidagen har jeg fått gjort masse husarbeid. Skiftet på sengene, gjort klart til 3 av mine nieser kommer i morgen. De skal sove over til fredag. Fredag kommer en venninne og skal sove over i helgen så jeg holde på å vaske opp alle klærne og vaske kopper og støvsuge og litt sånt sånn at det er rent og pent til hun kommer. Godt med fri på formidagen altså Men så regner det ute da så jeg får ikke gått ut, skulle egentlig klippe gresset i dag. Men fikk da gjort masse inne. Nå har jeg bare en stoooooor dunge med klær og handduker som venter på å bli brettet. Uff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 6. juni 2007 #265 Del Skrevet 6. juni 2007 Nå har jeg bare en stoooooor dunge med klær og handduker som venter på å bli brettet. Uff.... Du har nå fri, det er så bra med en sånn dag for seg selv. Får gjort så mye da. Klær er noe drit, har lurt på en ting: hvordan vokser kleshaugene på badet av seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #266 Del Skrevet 6. juni 2007 Du har nå fri, det er så bra med en sånn dag for seg selv. Får gjort så mye da. Klær er noe drit, har lurt på en ting: hvordan vokser kleshaugene på badet av seg selv? Hehe ja det var jo det. Jeg synes egentlig at det går greit å vaske de, men å brette de er noe herk. Heldigvis så bruker sambo å gjøre det. Men tenkte jeg skulle gjøre det for en gangs skyld. Vi er så helfige å ha en sjakt fra badet i andre etasje og rett ned på vaskerommet så vi ser aldri noe til de skitne klærne. Helt til vi åpner døren til vaskerommet og møter en vegg av klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 6. juni 2007 #267 Del Skrevet 6. juni 2007 Vi er så helfige å ha en sjakt fra badet i andre etasje og rett ned på vaskerommet så vi ser aldri noe til de skitne klærne. Helt til vi åpner døren til vaskerommet og møter en vegg av klær! Sånn sjakt skulle jeg også ønske at vi hadde. Drømmer opp et kobinert vaskerom/klesrom hvor alle klærne er så jeg slipper og bære de fra rom til rom. Men det blir nok den dagen man har hus, og det er lenge til ser det ut for.. Husmordrømmene vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #268 Del Skrevet 6. juni 2007 Sånn sjakt skulle jeg også ønske at vi hadde. Drømmer opp et kobinert vaskerom/klesrom hvor alle klærne er så jeg slipper og bære de fra rom til rom. Men det blir nok den dagen man har hus, og det er lenge til ser det ut for.. Husmordrømmene vet du Hehe, ja den sjakten er jeg veldig glad i. Det er en luke i benkeplaten ved vasken så åpner vi bare der å sender klærne ned i skittentøyskurven som står på vaskerommet Vi bor hos mine svigerforeldre for tiden så det er jo de som har det men vi skal jaggu også ha det den dagen vi evt bygger hus. Også er jeg enig med deg. Hadde vært fint med garderobe ved vaskerommet. Også skulle alt hengt på klehengere så slipper man å brette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 6. juni 2007 #269 Del Skrevet 6. juni 2007 Føler at jeg er priveligert i dag; Eldstedatra har fritt fra skolen, jeg skreiv en lapp hva slags oppgaver hun har i løpet av dagen. Der står det bl.a. bretting av klær. Har en diger haug som må brettes og inn i respektive skap. Og det slipper jeg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. juni 2007 #270 Del Skrevet 6. juni 2007 Føler at jeg er priveligert i dag; Eldstedatra har fritt fra skolen, jeg skreiv en lapp hva slags oppgaver hun har i løpet av dagen. Der står det bl.a. bretting av klær. Har en diger haug som må brettes og inn i respektive skap. Og det slipper jeg i dag! Så heldig du er da, jeg har den store haugen med klær som ligger å venter på meg når jeg kommer hjem Hvor gammel er hun eldste deres?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #271 Del Skrevet 6. juni 2007 Føler at jeg er priveligert i dag; Eldstedatra har fritt fra skolen, jeg skreiv en lapp hva slags oppgaver hun har i løpet av dagen. Der står det bl.a. bretting av klær. Har en diger haug som må brettes og inn i respektive skap. Og det slipper jeg i dag! Så herlig da Jeg ble ikke ferdig med den store dungen min så jeg må fortsette etter jobb. Frister ikke serlig men må gjøres. Heldig du er som har så store barn at de kan hjelpe litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 6. juni 2007 #272 Del Skrevet 6. juni 2007 Så heldig du er da, jeg har den store haugen med klær som ligger å venter på meg når jeg kommer hjem Hvor gammel er hun eldste deres?? Hun er 10, og er ei pliktoppfyllende, god jente. Minstetøtta på 3 er mer "jeg-klarer-ikke-bære-klærne-inn-på-badet-for-jeg-er-så-sliten-i-føttene"- jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. juni 2007 #273 Del Skrevet 6. juni 2007 Hun er 10, og er ei pliktoppfyllende, god jente. Minstetøtta på 3 er mer "jeg-klarer-ikke-bære-klærne-inn-på-badet-for-jeg-er-så-sliten-i-føttene"- jente Ja da er det jo ikke noe problem Har ei som fyller 8 samme dag som vi gifter oss, og hun er også sånn "jamen-mamma, jeg-skal-bare-gjøre-ferdig-dette-først" og "det-er-jo-jeg-som-gjør-ALT-her" Mens hun på 5 derimot er mere sånn som din på 10 Ja...jenter er håpløse, så vi får noe å slite med framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #274 Del Skrevet 6. juni 2007 Hun er 10, og er ei pliktoppfyllende, god jente. Minstetøtta på 3 er mer "jeg-klarer-ikke-bære-klærne-inn-på-badet-for-jeg-er-så-sliten-i-føttene"- jente Hehe hun minstejenta di minner litt om meg selv i mine yngre dager, jeg har noen tendenser til den der enda.. hehe. Sambo pleier bare å se rart på meg når jeg begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 6. juni 2007 #275 Del Skrevet 6. juni 2007 Ok, så til oss som ikke har barn og kanskje får det: oppdragelse i kleshaugen fra dag 1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #276 Del Skrevet 6. juni 2007 Ok, så til oss som ikke har barn og kanskje får det: oppdragelse i kleshaugen fra dag 1. Hehe, ja det ser ut at det er det vi må gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 6. juni 2007 #277 Del Skrevet 6. juni 2007 Må nok det, har du noe gøy og fortelle eller? Kjeder meg jeg. Skjedd noe nytt på bryllupsfronten kanskje..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #278 Del Skrevet 6. juni 2007 Må nok det, har du noe gøy og fortelle eller? Kjeder meg jeg. Skjedd noe nytt på bryllupsfronten kanskje..? Jeg kjeder meg også, prøver å få en venninne med å gå tur.. tror kanskje vi skal gå med hunden hennes men den er 14 år og den går så SAKTE!! hehe, men sakte trim er bedre enn ingen trim! Ikke noe nytt på bryllupsfronten. Forutn om at jeg har begynt å tenke på å gå ned i vekt til den store dagen, men jeg er så lite motivert som det går ann å bli! Det er kanskje litt på grunn av sambo, han bryr seg ikke om sånt i det hele tatt og liker meg selfølgelig som jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 6. juni 2007 #279 Del Skrevet 6. juni 2007 Forutn om at jeg har begynt å tenke på å gå ned i vekt til den store dagen, men jeg er så lite motivert som det går ann å bli! Det er kanskje litt på grunn av sambo, han bryr seg ikke om sånt i det hele tatt og liker meg selfølgelig som jeg er. Jeg kan bare si at jeg fikk sjokk over hvor "lett" det gikk med de første kiloene når jeg begynte på Grete Roede kurs. De kiloene som er igjen nå er en kamp, men det kan jo ha noe med at det er borte 25 kilo og resten vil kroppen beholde :slåss: Man føler seg veldig flink når det fungerer, men det tok meg sikkert 8 år før jeg kom igang så jeg skal ikke være tøff i trynet og si at det er bare å slanke seg. Det er ikke noe lett, veldig klar over det. Jeg var veldig heldig og hadde en samboer som ble med på det. han trenkte det ikke noe særlig, men fant seg i at det ikke var godteri og potetgull i huset lenger. Det reddet nok mye for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #280 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg kan bare si at jeg fikk sjokk over hvor "lett" det gikk med de første kiloene når jeg begynte på Grete Roede kurs. De kiloene som er igjen nå er en kamp, men det kan jo ha noe med at det er borte 25 kilo og resten vil kroppen beholde :slåss: Man føler seg veldig flink når det fungerer, men det tok meg sikkert 8 år før jeg kom igang så jeg skal ikke være tøff i trynet og si at det er bare å slanke seg. Det er ikke noe lett, veldig klar over det. Jeg var veldig heldig og hadde en samboer som ble med på det. han trenkte det ikke noe særlig, men fant seg i at det ikke var godteri og potetgull i huset lenger. Det reddet nok mye for min del. Det er godteriet og brusen jeg sliter med også spiser jeg alt for mye majones. Du har vært kjempeflink som har gått ned så mye. Mitt mål er 16 kg, men skal være glad bare jeg klarer 5. I dag har jeg vært kjempeflink. Først gikk jeg tur med venninnen min og hennes gamle hund så gikk jeg med min hund som er en spretten jente på 3 år. Jeg og venninnen min ble enig om å begynne å trimme sammen så nå blir hunden min glad. Skal være flink å ta henne med vær dag. Jeg har de siste 2 ukene vært flink å gått til skolen selv om sambo har kjørt. Men så er skolen bare 5 min gåtid unna her jeg bor så det blir ikke mye trim av det. Men det skal snu nå. Tror at når jeg har trimmet i noen uker så blir jeg avhengig og må ut vær dag. Når jeg begynner å jobbe den 25 juni så begynner jeg ikke før kl 12 på formidagen så da skal jeg prøve å legge inn en tur også før jeg drar på jobb. Håper jeg klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå