Livets datter Skrevet 3. mars 2003 #1 Del Skrevet 3. mars 2003 På tv3 ikveld kl 20:45. Dette må vi jo bare få med oss. "Den siste tiden har det vært mye skriverier om Martin Bashirs famøse dokumentar om Michael Jackson. Innholdet var så forvridd og fullt av feil og manipulasjoner at Jackson så seg nødt til å presentere sin egen versjon av intervjuene. I denne dokumentaren skapes det et ganske annet bilde av "The King of Pop". For journalisten Martin Bashir, som stod bak den oppsiktsvekkende TV-dokumentaren om Michael Jackson, var nok ikke klar over at Jackson selv hadde filmet intervjusituasjonene." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. mars 2003 #2 Del Skrevet 3. mars 2003 Går det i dag??? Trodde det var på TVN på torsdag jeg....... Har aldri likt den mannen,men dette må jeg bare se! Får sikkert bekreftet det jeg trodde: At mannen er spenna gæær'n!! Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 3. mars 2003 #3 Del Skrevet 3. mars 2003 Får vel følge litt med når TVNorge sender den tenker jeg. Han var jo mitt store idol da han regjerte på 90- tallet, men nå er han jo bare en skygge av seg selv, huffameg! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Fyren er ikke riktig navla, spør dere meg. Jackson altså. Men han er nå kanskje ikke fullt så ille som denne journalisten skulla ha det til heller da. Snakk om elendig journalistisk arbeid. Vri på historien for å formidle det bildet av Jackson som passet han. Latterlig. Tenker han føler seg lite lur nå som Jackson har presentert sin versjon av intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. mars 2003 #5 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg titta innom en liten tur. Herrejerimias hvor uengasjerende det var. MJ, opplevede jeg som umoden og lite reflektert og journalisten virket som han var kjøpt og betalt.....klarte ikke se mer en 6-7 minutter på dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 4. mars 2003 #6 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg har ikke sett Bashirs program, men fra gårsdagens program var det ikke tvil i mitt sinn om at han hadde fremstilt MJ helt feil. Man kan si hva man vil om MJ. Han sier selv i intervjuet at han selvsagt blir oppfattet som, og blir på virkelig også, spesiell fordi han lever et spesielt liv. Jeg så bare slutten av gårsdagens program, men sitter igjen med en følelse av virkelig å ha vondt av MJ. Ulykkelig og alt for hard barndom, mindreverdighetskomplekser, ensomhet. Samtidig enorm popularitet, alle skal ha en bit av ham, han kan ikke gå noe sted i fred. Javel, så liker å tilbringe sin tid med vanskeligstilte barn og zoo-dyr. Ukompliserte skapninger som ikke krever slik voksne gjør, som ikke skal sette ham til veggs hele tiden. Er det så rart da? Det syns ikke jeg. (Jeg har aldri vært noe MJ-fan, så det er sagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi Skrevet 4. mars 2003 #7 Del Skrevet 4. mars 2003 Så bare litt av den, sendes i reprise på TV3 lørdag igjen! i åtte ni tiden eller noe sånt. Må bare si at som person er hang ikke riktig god i toppen tenker jeg (han MÅ da slite med no helt SINNSYKT psykisk!!!!), men han har bra musikk faktisk... Syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 7. mars 2003 #8 Del Skrevet 7. mars 2003 Har nå sett både MJ og Bashirs verson. Må si at den eneste som ble dummet ut her, var Bashir. Snakk om særdeles elendig og mangelfull journalistikk! Okei, så er Jacko en snåling, men det var dog fåfengt av Bashir å prøve å skandalisere alt som ble gjort og sagt! Poeng til Jacko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mars 2003 #9 Del Skrevet 7. mars 2003 Det er jeg ikke enig i, synes det var utrolig skremmende å se hvordan han reagerte når fansen var rundt han. Alle andre forsvant. Mannen har tydelig store psykiske problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 7. mars 2003 #10 Del Skrevet 7. mars 2003 Etter å ha sett deler av dokumentaren på TV, så gremmes jeg over å innrømme at den "mannen" var mitt STORE idol tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #11 Del Skrevet 7. mars 2003 og når han sitter å sier at han har hatt kun to plastiske operasjoner og at det var kun nesen som ble operert, så oppfordrer han oss jo ikke til å ta det han sier på alvor.. skjønner godt at han Bashir ble bekymret, jeg.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 7. mars 2003 #12 Del Skrevet 7. mars 2003 ......og alle andre forandringer skyltes en naturlig utvikling....... MJ må være den eneste negeren i sitt slag som bokstavelig talt har bleknet med årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 7. mars 2003 #13 Del Skrevet 7. mars 2003 Heh...ja hva skal man si.....at mannen har psykiske problemer er det vel liten tvil om, og kanskje ikke så rart av det man hørte om barndommen hans... At han blånekter for å ha operert annet enn nesa si, får han bare til å fremstå patetisk. Det skal jo bli artig å se programmet der han forteller sin egen versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 7. mars 2003 #14 Del Skrevet 7. mars 2003 For de av oss som ikke har TV3, så hadde det vært fint om noen kan peke på de sidene som kommer frem i MJ's egen versjon.... *hint, hint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 7. mars 2003 #15 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg har sett noe av begge versonene. Først intervjuet med Bashir. Det syntes jeg var det beste av dem. MJ´s "svar", altså filmholdet som filmet filmholdet, hadde også tilføyet andre intervjus, foruten Bashars. Vi fikk se moren til hans to eldste barn, Prince og Paris, og for meg virket hun "kjøpt". Mon tro hva hun ikke får for å stille opp i det intervju....!! Hun skal ha tilbudt å føde hans barn, fordi hun mente han trengte å bli far. Mens hun selv ikke har kontakt med barna. (Prince sier han ikke har en mor). MJ tok dem med rett hjem etter fødselen, mens moren ble igjen på sykehuset... Han virker bestemt ikke troverdig i dokumentarene. Han har kun operert nesen (sure!!), ellers så har han bare forandret seg "naturlig". Den kan man få på billigsalg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #16 Del Skrevet 7. mars 2003 MJ, skulle ha vært forskånet fra pressen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 7. mars 2003 #17 Del Skrevet 7. mars 2003 Har ikke sett hans egen versjon av saken, og så bare litt av dokumentearen som gikk på TVNorge i går, men jeg synes uansett at den mannen virker helt syk! Det er godt mulig at det kommer av en tøff barndom, men da bør han vel heller skaffe seg en psykolog i stedet for å brette ut om det i mediene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. mars 2003 #18 Del Skrevet 7. mars 2003 Så den dokumentaren som gikk på tvn igårkveld, og selv om mannen virker litt gæren, så synes jeg også han virket veldig sympatisk og snill. Men tenke dere for et liv han har hatt, helt siden han var liten gutt....En far som mishandlet han, mobbing, alltid forfulgt av mediene, kan ikke gå noen sted uten at fans og nysgjerrige folk stimer til for å ta bilde eller få autograf...Ikke rart mannen blir rar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 7. mars 2003 #19 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg tror han ble nødt til å gå med på å bli filmet for han manglet penger... Det siste albumet har vært en fiasko, og det må koste en formue å bo der han bor, midt i en fornøyelsespark... Koster nok litt å ha en elefant boende Jeg synes litt synd på ham jeg. Han savner helt klart en normal barndom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. mars 2003 #20 Del Skrevet 7. mars 2003 Skjønner at han ikke har hatt en helt normal barndom, og har hatt en vanskelig oppvekst med komplekser og mishandling ++++ men mannen er nå noe merkelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg