Iset Skrevet 7. mars 2003 #21 Skrevet 7. mars 2003 kan iallefall si en ting: mannen er et utrolig musikalsk geni, og han er jo fader meg mer kjent enn jesus han er en eksentrisk mann, men virker som en veldig snill og sympatisk mann. hvorfor skal alltid de som er annerledes bli baksnakket og sett ned på??? dessuten, jeg har lest om denne hudsykdommen, som forandrer pigmentet hos negre, har sett flere bilder, husker spesielt ett der en kullsvart mann ble nesten helt hvit!!!!!!! tror faktisk MJ lider av det samme, men han har kanskje operert seg for å dekke over det verste? tenk, det ER faktisk en sykdom som ekisterer i beste velgående! Iset
Jen Skrevet 10. mars 2003 #23 Skrevet 10. mars 2003 Har sett flere sorte som har den sykdommen, men ingen som har den så jevnt og fint som MJ. De jeg har sett hadde lyse flekker over ansikt og kropp. Men, men... Det jeg reagerte mest på er hvor mye han lyger. Synes det er respektløst å komme med slike åpenlyse løgner, som om han synes folk er idioter som vil gå på det. Kun operasjon på nesen, han er biologisk far til ungene, at det er puberteten som har gjort han hvit og med kløft i haka etc. Alle kan jo se at det ikke er tilfelle. Han presterte til og med å si at moren til yngste sønnen er sort. To sorte foreldre, og så får han en hvit unge? De har vel vitiligo hele gjengen, da? Og å raske til seg en nyfødt unge, med morkaken og det hele, og legge på sprang!? Hadde fått meg til å ringe barnevern og politi i hvertfall.
aline Skrevet 10. mars 2003 #24 Skrevet 10. mars 2003 Jeg tror hvem som helst av oss hadde blitt litt "annerledes" jeg, dersom vi hadde blitt fratatt all normal oppvekst, all mulighet til å føle eller leke eller gjøre som man selv ville, dersom man hadde en far som misshandlet oss så mye at vi kastet opp!!! bare han kom inn i samme rom!! Dersom vi ble mobbet av faren vår, dersom noen ute hadde stoppet deg å spurt "ÆSJ!! Hva har skjedd med deg da? du var da så søt før?" !! (pga tenåringshud og kviser!!!) Dersom vi alltid, ALLTID, ble fotfulgt, snakket drit om uansett hva vi gjorde, forhåndsdømt og forsøkt driti ut av alt av medier og kritikere! Hvordan KAN dere tro at man kan være ett normalt menneske, med normale følelser og normale tanker når dette har vært hverdagen hans siden han var liten unge???? Ja, han er annerledes, han er barnslig, han har kanskje løyet om operasjoner etc, kanskje han lyver om hudsykdommen, kanskje han lyver om hudfargen til hans siste barns mor, SO???? MJ ER ett barn!! Han trives hovedsaklig sammen med barn og dyr, fordi de godtar ham slik han er, og IKKE kritiserer og gjennomanalyserer slik de aller aller fleste voksne mennesker gjør! Og også DET klarer vi å omskape til noe drit!! Jeg har sett begge dokumentarene, har aldri vært noe fan av MJ, men har fått mitt syn på saken nå, og jeg velger å se det som han ønsker at vi skal se! Hva var det som fikk moren til hans første to barn til å virke kjøpt? JEG syntes overhode ikke hun virket kjøpt, jeg synes derimot Bashir virket MEGET kjøpt, når han i media sier at han blir skremt av MJs evne til å ta vare på barna sine, mens han sammen med MJ (uten at han tenker på at MJs kamera fremdeles spiller...) skryter av hvor flott han tar seg av barna sine, at han SER at barna virkelig blir elsket og tatt vare på! Han sier på TV at etter å ha sett de stakkarslige barna som kommer til Neverland, så blir han skremt, mens han til MJ sier at etter å ha SETT den dagen, så er det ikke tvil om at det bare er godt MJ har å gi dem!! Også er det MJ som får driten?? Av og til skammer jeg meg over å være ett såkalt "voksent" menneske!! Så fordømmende og inntolerante vi kan være! :evil:
brum Skrevet 10. mars 2003 #26 Skrevet 10. mars 2003 Jeg så programmet i går. Den mannen er alvorlig forstyrret. Noen må ta fra han de barna!
Mrs. B Skrevet 10. mars 2003 #27 Skrevet 10. mars 2003 Beklager brum, men synes ikke du på grunnlag av TVNorge intervjuet kan si dette. Du bør se intervjuet som TV3 sendte (som er Michaels versjon av saken) først.
Cilla Skrevet 10. mars 2003 #28 Skrevet 10. mars 2003 Hva er egentlig forskjellen mellom å diskutere MJ's problem og Svanhild(23) (hun som mistet retten til barna) sine problem. hvorfor blir en tråd lukket og den andre ikke? Begge har nylig stått fram på tv med "sin historie"
Fremhevede innlegg