Gå til innhold

Gran Canaria i feb-mars mnd OK vær?


happyhappy

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min vurderer å bestille oss en sydentur til slutten av februar/begynnelsen av mars mnd neste år. men vi vil ha varme på kroppen og lurer på om noen har vært der på den tiden før, og har kommet hjem brune og fornøyde? :)

Har vært på Gran Canaria fire ganger opp igjennom årene, men på annet tid på året..hmm!

Hørt at sørkysten er mest save med tanke på været dette tidspunktet hvertfall..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke si deg noe sikkert, men vil tippe været er ganske bra på den tiden. var selv i gran canaria for en del år siden og da reiste vi i januar. vi hadde det varmt og godt men det var kaldt å bade ;) jeg blir ikke så brun men flere av dem jeg reiste med kom hjem fine og brune :)

Endret av linky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da er det bare å kjøre på da:):):)

Har forøvrig kikket litt på nettet etter temperaturer osv på den tiden, og det virker ganske bra nok! juuhhuu!

Sommer'n tar vi på sommerhytta som ligger ut mot svelvik, rett over til Holmsbu. Kjempe deilig om været er slik som det var i fjor!! gleder meg!!! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene minar var nettopp 2 uker på Gran Canaria, de to siste ukene i februar, de hadde varmt og fint vær stort sett hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...