Gå til innhold

Utroskap som blir avslørt


Gjest Gjest_Karina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Karina_*

Jeg var nr. 2 i over ett år. For noen uker siden møttes vi, men vi hadde ikke sex. Han ville, men jeg er kommet over han og vil ikke tilbake der hvor jeg var.

Det er snart ett år siden forholdet endte. Hans samboer fikk høre rykter og ringte til meg, og jeg sa sannheten. Det kom så uventet og jeg fikk hjertebank og hun hørtes så fortvilet ut.

Etter det kuttet jeg han ut, men jeg har forstått og hørt at han har fortalt henne at jeg er forelsket i han og at jeg bare løy. Etter det har hun vært på vakt og sjekket sms og telefonen hans, kontoutskrifter og jeg vet ikke hva.

Hun ringte meg igjen for noen uker siden, som sagt, men da sa jeg at vi ikke har hatt sex, men at det jeg fortalte for snart ett år siden, er det som skjedde. Selvfølgelig trodde hun meg ikke nå heller. Jeg var i utlandet og hun påstod at hennes mann hadde vært hos meg denne natten også.

Vi tok noen øl sammen og noen venner av meg var også tilstede. Han er en helt annen her enn når han er hjemme. (det vet jeg pga. at han har naboer og dette landet er ikke såå stort)

Jeg sa til hans samboer at han ikke har brukt en krone på meg, men han spiller på automater. Han har penger til det, og jeg er ikke i tvil om at han har en annen elskerinne nå selv om han gjerne vil ha flere.

Jeg forstår at hun helst vil tro på han og jeg vil ikke ringe henne eller ta kontakt. Men hun virket så fortvilet og nesten hysterisk. Jeg fortalte henne sannheten, men hun nektet å tro meg. (det er ikke rart. Det er jo mye lettere å tro på mannen sin enn en helt fremmed person)

Jeg sa at hvis hun ikke trodde at jeg var i utlandet, kunne hun ringe til den venninnen jeg besøkte, men det ville hun ikke. Hun sa bare at jeg orker ikke prate mer med deg...

Jeg syns så jævla synd på henne selv om jeg vet at hun ikke vil ha min medlidenhet. Men hun valgte selv å tro på mannen sin. Jeg har bedt han om å aldri ta kontakt med meg mer etter at hun ringte sist.

Jeg vet ikke hva jeg spør om her, for jeg sa allerede for mye da hun ringte meg første gangen, men da var jeg lei og sliten av å være nr. 2 og jeg følte at hun burde vite hva han drev med. Men når hun ikke tror meg, selv om hun har lest sms er det lite jeg kan gjøre. Og jeg vil ikke bli blandet inn i deres forhold mer, men det tror hun heller ikke.

Hun sa at han sikkert har flere damer og jeg verken kunne bekrefte eller avkrefte det.

Han har aldri brukt en krone på meg, men hun sa at han hadde fortalt at jeg skylder han masse penger fordi han har spandert så mye på meg...

Jeg tviler på at han har sagt det til henne, for jeg skylder han ikke en krone. Jeg tror hun testet meg. Jeg angrer på at jeg ble lurt inn i forholdet, men jeg trodde han var singel da det startet.

Han er notorisk utro og det han ikke forteller til sin samboer, har en venninne av meg fått høre. At han mener at han er en viril mann som trenger sex når han er borte fra sin samboer nesten hver uke.

Han tør ikke fortelle det til henne, men jeg har ikke mer med saken å gjøre. Men hvordan ville dere reagert hvis nr. 2 la kortene på bordet? De fleste ville trodd på mannen sin, og jeg er helt sikker på at han ikke har vært ærlig mot henne. Han kaller henne hysterisk og meg for det samme (jeg er den hysteriske dama som er forelsket i han og som vil prøve å ødelegge deres forhold).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beekeeper
Men hvordan ville dere reagert hvis nr. 2 la kortene på bordet? De fleste ville trodd på mannen sin, og jeg er helt sikker på at han ikke har vært ærlig mot henne. Han kaller henne hysterisk og meg for det samme (jeg er den hysteriske dama som er forelsket i han og som vil prøve å ødelegge deres forhold).

Hva mener du egentlig?

At du forteller henne hvordan han er?

Ble litt forvirra over hva det er du mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Karina_*

Jeg vet ikke hva jeg mener, for jeg har jo ikke mer med han å gjøre og det er jeg glad for. Men spørsmålet er vel at en elskerinne ikke vil bli trodd samme hva hun sier, hvis ikke mannen legger kortene på bordet hjemme?

Jeg vet at hun sliter med tilliten til han og jeg vil ikke gjøre mer eller ta kontakt med verken han eller henne. Jeg ønsker de bare lykke til, og håper han er ærlig, for hun sliter virkelig pga. hans virirlitet og løgner og burde ha et valg basert på åpenhet i forholdet, men så lenge han lyger er det lite hun kan gjøre. Hun har valgt å tro på han, men sliter med å tro på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nr 2 og nr 1

Jeg tror du skal holde deg til deg du sier en annen plass i innlegget ditt; du vil ikke bli viklet inn i forholdet deres (mer), og du har ikke lenger noe med ham å gjøre.

Hvis du - som tidligere elskerinne - er den som forteller samboeren "sannheten" vil det kun komme tilbake til deg selv. Han vil bli forbannet på deg, og antagelig blir hun også det. Og du blir skyteskive....

Enhver kvinne som blir ført bak lyset "vet det". Kvinner er ikke dumme. Men om vi ønsker å få det bekreftet er noe helt annet. Hvis man lukker øynene kan det hende det går over. Men litt for mange historier viser at mange finner bevis hvis de først leter. Jeg mener denne samboeren har nok kunnskap om sin mann til å ta egne valg - hun trenger neppe mer påfyll fra deg.

Nei, hold deg unna, la de to ordne opp seg i mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig... Jeg skjønner egentlig ikke poenget med denne tråden i det hele tatt. TS er ute av forholdet forlengst, ferdig med mannen og ferdig med hele saken. Da er det vel bare å svare avvisende, avvise alle beskyldninger og ikke strø noe mer salt i såret. Ikke lag noe mer leiv i vellinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har gjort din del, så bare gi blaffen. Hvis hun ringer igjen får du bare gi beskjed om at hvis hun ikke tror deg får hun slutte og ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Karina_*

Jeg har vel lov til å skrive selv om jeg dummet meg ut og fortsatt hadde et forhold til han etter at jeg fikk vite at han har samboer og barn. Jeg var forelsket, og litt sint fordi han hadde alle muligheter til å spille med åpne kort.

Jeg skal ikke blande meg inn, og ringer hun meg igjen, vil jeg bare si at for meg er det fortid og hun kan tro hva hun vil om utroskapen, men at jeg etter å ha pratet med henne for snart ett år siden, ikke har hatt sex med han etterpå. (men det har jeg jo fortalt)

Jeg har aldri vært ute etter å ødelegge mellom dem. De har et barn sammen. Men litt bitch kan jeg være (siden jeg sa da hun ringte at ja, vi har hatt sex, men jeg visste ikke at han var opptatt osv.)

Hun velger selv hva hun vil gjøre. Jeg bryr meg ikke om han er sint på meg. Siden har har latt meldingene stå på mobilen og sagt stygge ting til henne, virker det som om han vil påføre henne lidelse?

Jeg er i alle fall ikke inne i bildet mer og det er jeg glad for. Det var ikke bra for meg og jeg slet følelsesmessig da jeg var i et forhold til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er nok ikke lett å bli trodd i en sånn situasjon. Eksen min var en sånn type, og plutselig kom en jente og fortalte meg at hun hadde rota med ham... Visste ikke hva jeg skulle tro for han sa at hun var forelsket i ham og bare prøvde å ødelegge... Er nok ganske vanlig unnskyldning for sånne gutter tror jeg.

Oppdaget jo til slutt hvordan han var da, og det kommer vel hun dama her til å gjøre også. Og da skjønner hun at TS prater sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Ivrig engasjert i temaet
Jeg ønsker de bare lykke til, og håper han er ærlig, for hun sliter virkelig pga. hans virirlitet og løgner og burde ha et valg basert på åpenhet i forholdet, men så lenge han lyger er det lite hun kan gjøre. Hun har valgt å tro på han, men sliter med å tro på han.

Veldig ofte når de får vite om det på hjemmebane, vil mannen si ingen kommentar eller benekte det hele. Da velger naturligvis familien å tro på mannernsd versjon, da de har tillit til ham som far og mann. Det er sikkert lett for de å lure/lyve for familien. Trist og kynisk er det jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har noe av det samme i vår familie. Utroskapen til mannen er observert av hennes familie, men hun nekter å godta at det er sannheten, og har avskrevet den delen av familien sammen med sin mann, fordi de lyver.

Så familien er delt i to. De som tror på at han ikke var utro (men som fortsatt er det, men med ny dame) og de som tror på at han er utro, og som selv har sett det i ettertid.

Midt oppi dette står en gjeng unger som ikke skjønner hvorfor de ikke kan treffe sine søskenbarn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Helt enig... Jeg skjønner egentlig ikke poenget med denne tråden i det hele tatt. TS er ute av forholdet forlengst, ferdig med mannen og ferdig med hele saken. Da er det vel bare å svare avvisende, avvise alle beskyldninger og ikke strø noe mer salt i såret. Ikke lag noe mer leiv i vellinga.

Så utrolig sleipe enkelt menn kan være...ikke bare er de utro, men når konen får vite om det lyver de til kona og sier "det er en som er etter meg som er så forelsket"...som om voksne folk er slik. Konen burde jo ta hintet da...Sinnsykt mange godtroende koner som tror alt mannen forteller dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...