Gjest Cerise Skrevet 3. august 2008 #701 Del Skrevet 3. august 2008 Innom for å legge igjen en lite hilsen hos deg. Ikke vært så aktiv på KG-skrivingen på laaange tider, tenkte jeg skulle ta opp tråden igjen Har fulgt deg i dagboken selv om jeg ikke har lagt igjen spor, ser du har vært gjennom vanskelige ting det siste året. Håper at ting går bra med deg nå og at du finner ut av vanskelige valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 11. august 2008 #702 Del Skrevet 11. august 2008 Hei! Remember me..? Har vært innom KG i ny og ne, men har ikke vært innlogget på evigheter.. Så gikk jeg inn i "innboksen" min, og så de gamle meldingene fra deg, og så gikk det opp for meg at du har jo byttet navn her inne Har lest litt i dagboka di, men er nok ikke så godt oppdatert.. Send meg gjerne en pm hvis du ikke husker meg, hehe.. Men hvis du husker meg; det går veldig bra med meg, ble slutt med eks'en ifjor sommer, begynte i ny jobb for et år siden, og har det egentlig brillefint Klem, Smarties! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå