Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Så starter jeg med blanke ark og nye historier og tanker her inne... Egentlig godt å kvitte seg med den gamle dagboken, ettersom livet mitt har blitt bedre ifht hva det var i høst :) !

Noen kjenner meg nok igjen ganske fort, men for dere som ikke vet hvem jeg er, kan jeg kort fortelle at jeg er i midten av 20-åra, snart ferdigutdannet og kommer nordfra! Jeg bor sammen med min kjære, som jeg nå har vært sammen med i snart 2,5år.

Han er den største gleden i livet mitt, :hjerte: og den som får meg til å smile, le, gråte og bli sint - akkurat som en partner skal være :ler:

Hovedfaget mitt skal leveres om ca 1 - 1,5 måned og jeg venter i spenning på i hvilken retning livet mitt skal gå nå når 5 år med studier snart er over.

Så da er det bare og si:

:velkommen:

...til nye og gamle!

:kose:

Endret av Aquila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa! endelig kom du med ny dagbok! :hoppe: Denne har jeg ventet lenge på ;)

Gratulerer med ny dagbok forresten! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Loevinna! :vinke:

Ja, da er jeg på plass, må kanskje skåle idag også da :vin: ! :ler:

Har hatt en fortreffelig påske med skikjøring og toppturer, masse kos og gøy. Skal skrive litt mer utfyllende senere - nå har jeg bare dårlig samvittighet for ikke å ha jobbet noe den siste timen........ Ergo må jeg ta i et tak nå...

Snakkes senere ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Der er du endelig ja!

Jeg var på en liten leterunde etter deg tidligere i dag faktisk :)

Høres ut som om du har hatt ei fin påske.

Jeg har også hatt det kjempebra.Været kunne vært bedre,men akkurat det er det ikke så mye å gjøre med.

Nå regner det og blåser det helt vilt her! Gleder meg til våren og sommeren jeg.

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Endelig kom den nye dagboka :)

Høres ut som du har hatt en koselig påske, det er bra. Spennende tider i vente for deg, blir moro å følge med...

(Hmm, rart å tenke på at det allerede er snart 6 år siden jeg var ferdig med studiene... Gammel... :forvirret: )

Ha en fin dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen alle sammen! :vinke:

(Ellers skal jeg kanskje si god formiddag :sjenert: !)

- Velkommen Wadjet!

Hadde klokka på ringing 08.15, men sto ikke opp før 10.15 :overrasket: !

Men men, er inne i mine siste måneder som student og da må jeg vel leve det livet fullt ut, satt tross alt og jobbet til 21.00 i går...

Til tross for få solgløtt i påsken ser jeg nå at jeg har fått litt farge i ansiktet, og fregner på nesen :ler: ... Lønner seg med skiturer gitt! Fikk et skikkelig gnagsår på foten etter en topptur på lørdag, og da ble det masse syting etterpå hjemme, er så sjelden syk at når jeg har noe å syte over må jeg bare utnytte det til det fulle...

Sambo - eller skal jeg kalle han "Dr. Compeed", fikset hælen med plaster og sportstape så jeg holdt en dag til i skibakkene! Blir stadig flinkere på ski, selv om skogskjøring fremdeles er litt ambisiøst (hadde i gjennomsnitt 2-3 ublide møter med noen bjørker hver eneste skogstur...) - til stor glede for alle andre, inkl sambo, selvsagt!

Nå skal det jobbes litt igjen! Er bare og fyre opp :kaffe: og sette seg til rette!

Klar ferdig GÅ!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compeed er fine saker :)

Kan tenke meg at de andre hadde det festlig ja... Merkelig det der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Begynt med facebook nå etter litt pushing fra jentene her på UNIv... Sukk......... og der fløy de timene!

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina
Hmmm.. Begynt med facebook nå etter litt pushing fra jentene her på UNIv... Sukk......... og der fløy de timene!

:klaske:

Er det gøy med Facebook? Har fått mange invitasjoner, men jeg bare sletter mailene... :sjenert: skulle jeg ha prøvd? Tar det like mye tid som KG? :ler: ...vet ikke om jeg tør prøve enda en ting :legrine: (iallfall ikke nå før eksamen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Innom å kikker litt i dagboka di, ser at du også er nordfra. Gøy med flere her inne fra nord, ikke så mange av oss. Kan jeg spørre hvor langt nord du bor? Du kan jo sende PM om du vil :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Heisann! Grattis med ny dagbok. Koselig å se deg her igjen. Morsomt å lese det du skriver om facebook, akkurat sånn har jeg det også. Blir jo heeeeelt hekta jo, og timene flyr. Sånn som nå, når jeg egentlig burde sittet på lesesalsplassen min i stedet for å surfe på facebook på datasalen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på dere :vinke: !

Velkommen hit Anneb...

Hae fått utallige henvendelser ang. facebook, også.... i et svakt øyeblikk, bukket jeg under! :klaske: - og så fløy tiden! Men er jo ganske moro også. På mindre enn 3t hadde jeg plutselig kontakt med venner & venninner jeg gikk på videregående og ungdomsskole med - ganske sprøtt!

Tror det er lurt å vente til etter eksamen ballerina, men dersom du er strukturert klarer du sikkert og opprette en profil og begrense bruken inntil eksamen er levert...

Ellers stakk jeg hjem i 22-tiden i går. Dvs. stoppet og drakk en kakao i byen med noen kompiser før jeg så kongen av queens og seinfeld og la meg.

Sambo verken ringte eller sendte melding i går, men i motsetning til tidligere tar jeg ikke det så tungt... Jeg kunne jo kontaktet han jeg også, men er tross alt ikke så mye nytt som har skjedd siden sist vi snakket på tirsdagskvelden - så da er det like greit....

Husker bare hvor trist jeg var i høst når det kunne være stille fra han i flere dager og meldingene var kalde og korte! *brrrrrrrr* ! :tristbla:

Men, men, den tid er forbi - nå gjelder det bare å få ytterligere has på sjalusien min!

Ha en fin dag, nå skal jeg lage kaffe og begynne å jobbe.

(ja, jeg vet jeg er sein idag... også :sjenert: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så bra at du klarer å slappe av selv om sambo ikke ringer eller sender mld.

Kjenner meg igjen i det du skriver. Tidligere frika jeg helt ut hvis jeg ikke hørte fra han,fikk vondt i magen og ble lei meg. Analyserte alt hele tiden.

Nå klarer jeg å ta det ro og det føles så mye bedre.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Hmmm, sikkert ett kjempedumt spørsmål, men hva er facebook? :klø:

hehe... jeg lurer litt på det samme! ;) Går det an å få en innføring?? hehe... tror ikke jeg er strukturert nok til å gjøre noe slikt før eksamen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...