Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei igjen!

Joda, jeg ser mange av de tingene du sier melania, og jeg skulle ønske hjertet mitt også klarte å gi helt slipp. Det er forferdelig vanskelig - og ettersom stedet vi bor på er så lite kompliseres alt ytterligere. Det enkleste er å flytte her i fra, men som nevnt tidligere er ikke det aktuelt for meg. Men jo, jeg håper litt på at han skal flytte. Få seg en jobb et annet sted i landet og bare forlate. :tristbla: Det er kjipt og det kommer til å bli trist også, men jeg innser jo også samtidig at det er eneste måten for meg å komme meg videre på. Eller... den eneste er det nok ikke, men det hadde vært det enkleste.

Men, han kommer nok ikke til å flytte med det første - og det gjør ikke jeg heller. Så da må jeg bare bite tenna sammen og håpe at han ikke kommer dragende med ei ny dame plutselig snart. Da tror jeg at jeg dauer! :redd::grine::tristbla:

Vil så gjerne iallefall prøve litt igjen - for å heller se at "nei, det er ikke oss, det er ikke noe mer å bygge på her" eller kanskje finne god tonen igjen.

Det er så utrolig fantastisk når vi er bare vi to. :)

Men hverdagen er jo de dagene det er flest av - og om jeg ikke er jenta i hans liv må jeg vel bare innse det. Har nettopp sittet en time i tlf med bestis - og hun sier at jeg må innse at de der sjekkegreiene på nett betyr at han ikke går 100% inn for å prøve med meg igjen - og at han kanskje har meg og falle tilbake på dersom alle andre muligheter blekner.

Jeg vet jeg er ei flott jente - som har mange beundrere. Jeg har knust flere guttehjerter etter at mitt hjerte ble knust av ex i høst - og det er fordi jeg ikke finner noen andre gode nok - jeg er ikke klar for noen andre ennå. Det er liksom noe feil med alle...

Men jeg kan ikke gå og bruke energi på han mer. Skulle så inderlig ønske han ikke hadde sagt alle de fine tingene til meg i perioden fra jul og frem til nå.

Jeg har blitt svak og jeg savner han.

Men jeg vet jeg må komme meg over han, men foreløpig ser jeg det som eneste mulighet at det bare kommer en prins på en hvit hest og henter meg bort fra alt dette.

Skal dra til venninne M og drikke vin nå. Prøve å ikke snakke om ex!

(Verdt et forsøk iallefall)

God natt jenter!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut dette her... Minner meg veldig om et tidligere forhold...

Sugde til meg alt det positive og lukket det negative litt ute, selv om jeg egentlig var klar over det...

Kos deg med vin. Håper du kommer over dette :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld!

Sitter i sofaen og tenker - ser litt på lydverket... og tenker.

Har hatt nok en slapp dag på jobb. At det går an, burde skamme meg altså! :klaske:

Har lovet meg selv og ta i et tak og gjøre en god innsats i morgen.

Mailet litt med ex i dag. Kjenner at jeg ennå er litt trist, men kanskje mest SUR for det jeg har oppdaget. Venninnene mine er rystet, men minner meg samtidig på noen små ting:

* Hvem er det som faktisk har vært å rotet rundt med andre de siste månedene?: Ja, ja ja - jo, det er meg. De sier også at det at han finner trøst og bekreftelse i nettsjekking får være hans sak. Men at jeg heller skal huske på at jeg pyntet vvveeeeeeeeldig på historiene om de jeg rotet med til ex når han konfronterte meg med de.

* Hvem er det som tar initiativ til ting dere gjør og til de fleste av de romantiske tingene som skjer mellom dere?

- og jo, det er nok oftest meg det også.

* Har han sagt noe konkret i det siste om hva han vil?

- og da må jeg jo si nei, og samtidig innse at initiativet og meldinger etc har avtatt etter at jeg fortalte at jeg ikke hadde noe på gang med noen andre og at jeg anså han som den eneste mannen i livet mitt fremdeles... MEG = :klaske:

* Hvor lenge skal du gå å spille spill i stedet for å ta opp ting face-to-face? Hva er du redd for å tape?

Ingen kommentar. Jeg er så betatt av han ennå på mange måter, og er derfor livredd for å skyve han fra meg for alltid. Skulle så gjerne prøvd litt til, under andre premisser enn de vi hadde sist - og med en åpenhet og ny tillit til hverandre.

Så venninnene mine stiller relevante spørsmål - absolutt... OG tro meg jeg tenker over de. Så mye at jeg kjente at jeg ble sinna inni meg i dag når vi var på et møte sammen. Føler meg litt forrådt og som en second best som han kanskje skal falle tilbake på............. dersom han ikke finner noen andre.

:tristbla::kjefte:

Som venninne K sa i telefon idag. "Du er litt tilbake i gjørma" - og det ser jeg jo selv også nå. *sukk*

Jeg gikk iallefall ut av bilen hans uten å gi han klem eller kyss eller noenting idag. Sa nesten ingenting i løpet av hele kjøreturen heller. Jeg ville bare ikke. Kjente liksom at jeg kom til å bryte utav meg bare sure ting om jeg begynte.

Så jeg har bestemt meg for noen ting: :klappe:

* Jeg biter tenna sammen og lar han ta initiativet nå fremover

* Jeg skal finne på noe gøy i helga og prøve så best som mulig og drite i hva han gjør.

* Jeg skal IKKE gå inn å se om han har vært innlogget på nettsjekkestedet. Det er bare å vri kniven rundt! Jeg får heller bare ta det for gitt at han helt sikkert er der...hver kveld... og leter etter en ny kjæreste.

Det får være bra! :)

Nå skal det soves før jeg SKAL gjøre en bra innsats på jobb i morgen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har våknet litt og hører på venninnene dine.

Synes du har en veldig fornuftig plan. :tommelopp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har venninner med gode og relevante spørsmål! Det er jo akkurat slike ting du bør tenke over for tiden.

Han virker som om han er redd for å miste deg når han ser at du kan få andre, men ikke fordi han satser på deg, mer fordi han liker å ha deg å falle tilbake på.

Lykke til med fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er ei ny uke i gang - og jeg startet den med en fest i går kveld! :klaske:

Var ute på middag med festival-komiteen, og det ble både sent og fuktig. Kom på jobb 10.00 idag og ble derfor sittende til 19.00 med 1,5t pause midt på dagen.

Var på tur i helgen med ex. Nok en fantastisk fin opplevelse, masse kos og fine ord. Lørdag kom ei venninne og kjæresten også ut på hytta, og ettersom de er nyforelsket og skikkelig :hjerter_rundt: , så smittet det vel litt over på oss også -især med litt alkohol innabords også.

Utrolig herlig. Lå i telt i sammenglida soveposer og småhutra i mange, mange minusgrader - ei hel natt.... tett, så tett...

På tur hjem døde transportmiddelet mitt :tristbla:, så i dag har jeg tatt opp lån og kjøpt meg ny scooter :hoppe: ! 85 store lapper - vips, men gud og gud for en tøff scooter jeg har fått nå!

Har vært litt tøff i helga da. Spurte nemlig ex hva han egentlig føler når vi er så mye sammen og tonen er så flørtete som den er (har ikke nevnt noe om nettsidene og sjekkegreiene... Orker ikke gå inn å se om han er der ofte heller lengre - BRA!).

Ex sa bare at det var så trygt og godt å være nær meg igjen og at det var deilig og ikke minst trygt å ha litt sex igjen! Oh my God for et svar... *sukk*

Jaja - men jeg merker iallefall at jeg ikke er så gira på å gå rundt grøten lengre - men heller bare spørre direkte!

Det er kjipt å høre at han har planlagt sommeren med kompiser og venner og at han ikke tar noe initiativ til at vi skal finne på noe i helgene eller på kveldene. Men han er jo kjempeopptatt da. Fikk en SMS fra han nå der han bare skrev at han måtte bare si at jeg var så fantastisk. Ikke noen særskilt grunn, bare sånn generelt - sto det...

Neste helg skal jeg på jentetur og han skal til Oslo. Han har visstnok et møte der + skal besøke slekt, men jeg må si at jeg er litt spent på om det er bare det han skal eller om han kanskje skal treffe en eller flere av nettdatene sine?

Det får jeg nok aldri vite, men det jeg nå prøver å leve etter er at jeg prøver å ikke legge opp livet mitt etter hva jeg vet han gjør, jeg prøver å gå 100% inn for de tingene som jeg synes er moro og som jeg gjør for MIN EGEN DEL, også prøver jeg hver dag og innse at dette kan slå begge veier.

Og det er det viktigste nå - jeg vet ikke hva jeg leter etter eller hva jeg ønsker å finne...

Jeg vil bare ha et endelig svar.... og om det er at den siste spikeren slås ned i kista nå (dersom han har andre ting på gang her og der) eller at vi prøver igjen. Det får tiden vise. Iallefall den mengden tid jeg er villig til å avse til å finne ut av dette.

:)

Vi får se hvor livet bærer! Nå er det soving her!

Natta jenter :vinke:

:klem:

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe ting faller på plass for deg etterhvert, og at du treffer den avgjørelsen som føles riktig for deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Har vært så flink i dag. Jobbet lenge, trent litt, handlet, hentet post, betalt regninger, vasket leilighet (det positive med liten leil er jo at det tar kort tid å vaske) - og bakt brød :):klappe:

Inviterte ex på kvelds, og han dro nettopp etter en hyggelig kveld med god mat, litt massasje på meg og litt klemming.

Men jeg må jo le av meg selv - fra å ha vært så nært å være ferdig med han, så er jeg liksom tilbake på start - og jeg tror han vet hvor han har meg nå.

"så hyggelig å ha deg her" - sa jeg før han dro.... "Ja, så godt å bli litt skjemt bort av noen" var svaret jeg fikk før han ga meg et kyss på kinnet å dro.

Oh my gooood, jeg må bare skjerpe meg altså!

-Sinnsstemningen min påvirkes så innmari - fra superglad når han ringer meg i ettermiddag for å prate og jeg inviterer han på kvelds og han da sier ja... til supernegativ når han går uten at noe skjer og at han er litt "avventende" og tilbaketrukket. Det er så tydelig at han ikke vet hva han vil.

Kjipt - men det blir vel aldri helt slutt før en av oss erstatter den andre. Men for å i det hele tatt komme dit må man jo møte noen man blir bergtatt av - og foreløpig ser det dårlig ut. Vi er jo mer og mer sammen - og jeg kjenner en litt "redd" følelse for helga. Da skal vi ikke være sammen og han skal sikkert ut på byen. Men jeg må bare fokusere på meg selv.

Føler meg utrolig psyko altså.

Nei, send meg en mann - en sportsglad friluftslivmann, som også er musikalsk og kan danse..... og som er flink å gi kjærlighet... og som er litt fin... og som jeg liker!

:ler:

Fikk den andre boka av Stieg Larsson i posten i dag, "Jenta som lekte med ilden"... Gleder meg til å lese nå!

Hopp i seng!

Klem

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei igjen!

:ler: Lars Monsen hadde vært noe, men han er nok i overkant egoistisk!

Men det burde være mulig og finne noen her ja. Men nå leter jeg vel ikke akkurat heller. Uansett så vet jeg da søren hvorfor jeg ikke klarer å falle for noen her oppe.... Kan kanskje skyldes at de beste allerede er opptatt, og at jeg muligens er noe i overkant kresen! Evt. at når jeg møter noen setter ex inn et motstøt...

Jaja, slapp dag på jobb - idag..... igjen.

Men koser meg med noe papirarbeid nå...og drikker kaffe... og tar en snus!

:kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du hadde vært en av mine nære venninner, så hadde jeg bedt frk. Aquila om å ta total time out fra eksen. Og sørget for at hun gjorde det, med å dra henne med på masse forskjellig, og å gå på besøk ofte.

Du kommer aldri til å klare og gå videre så lenge dere har så tett kontakt som det dere har nå. Og du kommer aldri til å få vurdert om han er verdt en ny sjanse når dere er så tett. Slikt må være utrolig vanskelig på et så lite sted, men det lar seg gjøre.

For øvrig lurer jeg på om du virkelig vil gå tilbake til en mann som ikke bare har vært utro og løyet til deg, men som også har ganske så andre prioriteringer enn deg, og ikke minst et elendig sexliv. Det irker på meg som om du kan få så mye bedre! Du må bare få avstand til eksen for å få sett det. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aquila :)

Gammel bruker tilbake i ny drakt, igjen...

Vi har jo vært gjennom mye av det samme med eks'er, ser ut til at din og min eks til tider har oppført seg ganske likt... Det ble slutt mellom meg og eks'n for 1,5 år siden, han fant seg ny kjæreste etter relativt kort tid (redd for å være alene, samt spennende med noe nytt tror jeg), noe som førte til at vi bare hadde sporadisk kontakt. Det tok ikke lange tiden før jeg heller fant drømmemannen, det vil si, jeg ble kjent med en utrolig snill, kjekk og omtenksom gutt i juni i fjor, men følelsene var ikke tilstedet i det hele tatt. (Hvorfor? Kanskje jeg ikke ville gi helt slipp på følelsene for eks'n?) Det tok 3 måneder, mange koselige og romantiske møter, før det til slutt sa pang. Jeg var forelska!! Så forelska jeg aldri hadde vært før. Først da kunne jeg se alle feilene til eks'n min, hvordan kunne jeg tro at det var det beste jeg fortjente? Jeg er nå blitt samboer, eller det vil si, det har jeg vel vært siden september, men har nå kjøpt leilighet med samboer. Ting kunne ikke vært bedre!

For en liten stund tok eks kontakt igjen, etter at jeg tilfeldig støtte på han på universitetet. Han sa at han innså hvor dum han hadde vært, og at min nåværende kjæreste var skikkelig heldig. Han sier han ikke innså hva han hadde da vi var sammen. Kanskje er det slik med din eks også? Kanskje føler han at han må få rase fra seg før han binder seg til noen, før han slår seg til rette?

Ville bare dele noen nye erfaringer med deg, fordi jeg skjønner så altfor godt hvordan du har det!

Jeg håper at du klarer å gjøre som meg, bli forelsket i noen som passer like godt sammen med deg som eks'n, men som viser at han vil være kjæresten din og ikke trenger noen form for bekreftelse fra andre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...