Gjest ny melding Skrevet 20. mai 2005 #721 Del Skrevet 20. mai 2005 I talk to God, it's mainly a monolog. Awaiting answers to questions, i've yet to ask. But when i do, they will be about you. Wondering if you ever wonder, about me too. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ny melding Skrevet 20. mai 2005 #722 Del Skrevet 20. mai 2005 Eyes closed If it's all the same to you, i'd like to take this opportunity and give you a kiss. It may not mean anything special to you, but to me, it's all i ever wanted to do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ny melding Skrevet 20. mai 2005 #723 Del Skrevet 20. mai 2005 My doctor tells me this will all go away, he gives me pills to ease the pain. But i flush them down the toilet, amongst other things - that keeps me from feeling sad when im blue, being lonely, without you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ny melding Skrevet 20. mai 2005 #724 Del Skrevet 20. mai 2005 She keeps her clothes at my place, but she's never here. I guess im nothing more to her - than the things she wont wear. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ny melding Skrevet 20. mai 2005 #725 Del Skrevet 20. mai 2005 I've got this old photo of you. You don't know it, but i do. It's one of my dearest possesions, worth more than it's weight in gold. That's why i'm a millonaire, and you're a diamonds sphere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ny melding Skrevet 20. mai 2005 #726 Del Skrevet 20. mai 2005 You're my food for thought, and my thought for food. My beloved musè, if i could choose - I'd choose you over, and over, and over again.. 'till The End. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 17. juni 2005 #727 Del Skrevet 17. juni 2005 Lenge siden noen skrev nå! Ikke stopp! Please dere er er så flinke :-) *venter i spenning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #728 Del Skrevet 16. september 2005 Eg fann eit gammalt eitt på pc-en min i dag, veit ikkje om eg har lagt det inn før: Fisketur Nei du kan ikkje bytte fiskestanga mot ein større bror, berre fordi minstemann er litt mindre enn stor du får ikkje kaste makk på mor ja, ho har nok med hyling og klor nei, ikkje du, berre veslebror du er så snill så, men eit skrikungekor (fortsetter du slik blir du fiskefôr) nei, eg meinte ikkje at du skulle hoppe over bord og du treng ikkje klage fordi søstra di ror jo, eg veit du er flink, men det vanskelegare enn du tror jada, vi skal heim snart, heim dit vi bor nei, aust er andre vegen, der borte er nord nei, har eg sagt, katten din drukna i fjor vi kan ikkje fiske han opp han er jord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 6. februar 2006 #729 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Du jeg lytter til smilene dine når du snakker fordi du eier så mange ord med ømhet og glede i du sier at jeg er rar og spesiell fordi jeg ser en annen verden enn deg fordi jeg sier merkelige ting du pakker angsten min inn i trygge ord og kiler den i siden helt til vi knekker sammen og ler du gjør meg så trygg når du kysser meg mykt i nakken og forsiktig hvisker noe om kjærlighet når du bærer hjertet mitt varsomt ~ hele dagen innerst i jakkelommen selv om det er altfor stort da tror jeg nok at jeg elsker deg... Endret 6. februar 2006 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 6. februar 2006 #730 Del Skrevet 6. februar 2006 Nå fikk jeg gåsehud nostalgia! Vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 6. februar 2006 #731 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja det var nydelig, fasinerende bilder av å pakke inn angsten å kile den, eller lytter til smilene, kjempe nydelig :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #732 Del Skrevet 7. februar 2006 ALENE De var allene. En katt Musen sto der og de ropte alle. Se der danser de alle 7. Som engler i snøen og da sa de for et elendig dikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 8. februar 2006 #733 Del Skrevet 8. februar 2006 Nå fikk jeg gåsehud nostalgia! Vakkert ← Ja det var nydelig, fasinerende bilder av å pakke inn angsten å kile den, eller lytter til smilene, kjempe nydelig :bukke: ← Tusen takk begge to! - Så hyggelig at dere likte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. september 2006 #734 Del Skrevet 6. september 2006 Aldri sett tilbake på endt kjærlighet aldri orket bruke tid på det som var en død historie Det gjorde meg bare trist og skyldig Og plutselig og endelig en forandring fødtes, og du var dens mor Jeg føler meg svimmel du gjorde deg til en karusell For når du er der og jeg føler deg nær så kjennes det som kjærlighet inni her Så mange uker og så mange netter jeg kan enda huske kroppen din danse, og den beveger seg Vil du virkelig danse? alle de trinnene vekk fra meg Jeg tvinger meg til å huske, ikke glemme dengang alt var rett Å, så korrekt For når du er der og vi begge to ligger her så er det ingenting som betyr noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. september 2006 #735 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg har sett morgenen brenne fargene ut over fjell som rager over små, ubetydelige skyer tindrende av varme og følelsen av frihet og tilhørighet som en ørn i flukt Slik hun slår dagen på for meg mens vi ligger der sammen og visker bort alt det vonde med hjelp av solstråler fra blå øyne sterkere enn den utenfor vinduet Jeg har våknet opp om morgenen mens fingrene hennes stryker bort all smerte inni meg mens de fjerner spor av de mennesker og plasser jeg ikke skulle sett Mens de lærer meg at igår var en dag jeg ikke jeg aldri hadde trengt og tenkt å prøve mens hun forteller om hvor glad hun er i meg, i dag, i morgen og i oss Å elske henne var enklere enn noenting annet jeg noensinne vil gjøre igjen Komme tett sammen med en følelse jeg aldri har følt før, i mitt liv hun er ikke skamfull for å være kvinne og samtidig være min venn Jeg fatter ikke svaret på hvordan hun så enkelt åpnet opp mine følelser og tanker men å drømme med henne var like enkelt som å tro at det aldri ville ta slutt Og å elske henne var enklere enn noenting jeg noensinne kommer til å prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2006 #736 Del Skrevet 18. september 2006 Det er vanskelig å sette ord på hjertesorg fordi det er en enestående opplevelse Det er seriøst vondt og vanskelig å måtte fortsette videre Om det var en drink så ville det vært en sterk en Om det var en trist sang så ville det vært en lang en Om det var en elv så vil den renne sakte og treg Men om vi snakker om savn så snakker vi om deg Om det var en fullmåne så ville det vært en solformørkelse Om det var et enkelt hav så ville det sendt skip til fortapelse Om det var en snøstorm så ville det vært dødelig kaldt Og om det var en løgn så ville det vært den største historien du har fortalt Men siden dette nå handler om savn så handler deg kun om meg og deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest squeeky Skrevet 19. september 2006 #737 Del Skrevet 19. september 2006 Trikkedrapet satte sine spor i mange...For meg traff det hardt om gutten som døde..gutten jeg aldri kjente... Jeg kjente deg aldri Jeg vet ikke engang hvordan du ser ut Men brått ble du borte for en hel verden Jeg vet ikke hvorfor jeg føler som jeg gjør Kanskje fordi du hadde en kjæreste Sånn som jeg har Hun elsket deg som jeg elsker min Hun ville tilbringe sitt liv med deg som jeg vil med min Hennes sorg over tapet av deg må være uutholdelig, slik jeg ville følt hvis jeg hadde mistet min På denne dag mistet kanskje en bror eller søster sin kjære bror En mor mistet sin uvurderlige sønn En far mistet et barn Besteforeldre mistet sitt elskede barnebarn Venner mistet en god kamerat Kolleger mistet en kjær medarbeider En verden mistet et medmenneske Smerten inni meg over et slikt tap får hjertet mitt til å blø At et liv skal tas uten grunn er for meg en gåte Det får meg til å undre på hvordan det i det hele tatt er mulig å leve videre Hvordan skal en klare å gå videre? Jeg vet hvordan det er å miste en er glad i En vil så gjerne skru tiden tilbake Bare for ett øyeblikk… Men sånn er det ikke En MÅ bare gå videre Jeg forstår din smerte og sorg Men vil ikke kunne føle den på den måten som du Men vit i ditt hjerte at han er der med deg Hver gang du gråter eller ler så er han der med deg Selv om du ikke kan se ham så vil du kunne føle ham Han vil være der og vokte over deg For hans siste ønske er at du skal leve et godt liv Og en gang få føle ekte kjærlighet igjen…. Noen har kanskje sett dette diktet på "Vi som sørger" , men det er jeg om har skrevet det(sånn at dere ikke tror at jeg stjeler det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. september 2006 #738 Del Skrevet 21. september 2006 Står ved kysten langs et endeløst hav står fast som en skipbrudden fortapt til seg selv Midt i byen mens det regner på Strandkaien ser på mens høsten ruller inn over Bergen en lørdagskveld Ser alle andre plasser fordi jeg må finne deg og dette er ikke slik jeg husker at det var Hvem som helst kan se at jeg er fortapt til havet druknet i en sommer, siden fire lange år Når du ser inn mot land så kanskje du ser meg og kanskje du ser at jeg har reist langt Om du hører etter på bevegelsene mine så burde du forstå at det virkelig er sant Og den eneste gleden jeg har i verden er idag å være på min post på vakt Hvis noen sier at slik vil det alltid være er det ikke sikkert det er sant det som er sagt Fjellene de bøyer seg over Vågen tynget av skyene som sniker seg inn Akkurat bøyer skuldrene mine seg av sorgen og slitasjen av et hjerte og et hode i spinn Jeg kan ikke nå deg du vil ikke se meg Hvor i all verden var det alt sammen gikk galt Du kan ikke forstå meg jeg vil ikke tro deg Vær så snill og si meg hva; jeg gjør virkelig alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2006 #739 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) * tar det en annen gang * Endret 21. september 2006 av Pokerfjes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2006 #740 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg dro til byen på innfall en kveld en varm høstkveld Jeg traff en jente og vi begynte å se på hverandre midt på en varm høstkveld Og jeg spør deg, hva kunne jeg skjønne for håret hennes var mørkt og øynene grønne Jeg skjønte der og da at jeg kjente jeg holdt på å falle stygt for en Arna-jente Vi var nesten fremme og aldri der en kald vinternatt Men hun ba meg bli, jeg tryglet om lov på en kald og ensom vinternatt Og jeg spør deg, hvorfor kunne ikke jeg skjønne at selv om håret hennes var mykt og øynene grønne Jeg tok hennes hånd og trodde det var ekte det jeg kjente jeg lovte alt og meg selv til en Arna-jente Men så våknet jeg opp og var helt alene en regntung sommerdag med knust hjerte og forvirret blikk på en forbannet tung sommerdag Og jeg spør deg, hva ville du selv skjønt når både håpet og blikket tindrer mot deg lysegrønt Nå har jeg reist omkring, hjemme og i det ukjente og jeg har aldri noensinne sett noe som min Arna-jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå