Gå til innhold

Melodi Grand Prix

Barbie

Anbefalte innlegg

Sangen er helt OK, men ingen kommer til å legge merke til den. Norge går i Haldor Lægreid-fella nok en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååå.....surrer i hodet...

"I'm in LÅÅÅÅÅÅv vidd a bjudiful gørl....."

Ellers kan jeg jo gjenta min mistanke om dårlig lytting på scenen. Den som har stått på en scene med en mikk i hånden og hørt nada av seg selv vet at det er en trist affære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg zappet bare såvidt innom, og hørte bare akkurat den sangen, jeg. Kan ikke si jeg ble så voldsomt imponert, det var ikke akkurat en sang som festet seg, dessuten tror jeg den er litt for "treg" til å ha noen sjanse i GP.

Også skulle jeg ønske at han var litt sikrere på den engelske uttalen.

Enig. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig å lese at det faktisk er noen som har noen halv-positive ting å komme med :)

har lastet ned radioversjonen, syns den blir finere og finere for hver gang jeg da...

jeg skjønner nå hva dere mener med "surt", men mener å kunne si at han gjør det med hensikt. ellers er jeg enig med Coda. å stå på en scene med dårlige monitorer er grusomt og kan få den beste til å skli ut litt. sånn som jeg kjenner jostein så er han i alle fall innmari flink.

låta forsvinner nok kanskje litt i mengden ja, men det er allikevel bedre enn å sende "3 svenske damer" til latvia for å representere vårt land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...