Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må si meg enig med Lea her, vinneren sang litt småsurt. Men jeg tror nok han har mye å gå på, for innimellom var det jo klokkerent da. Problemet, synes jeg, er at han virka litt usikker. Derfor ble det også litt spinkelt enkelte ganger, særlig på versene. Virka stødigst i stemmen på refrenget. Også skulle jeg ønske at han var litt sikrere på den engelske uttalen.

Nette, du har helt sikkert rett i at gutten er kjempetalentfull. Er vel liten tvil om det i og med at han hadde studert musikk til og med. Og så trakterte han jo pianoet kjempemessig. Men til og med de beste synger småsurt innimellom.

Ønsker han så klart lykke til i Riga da. Selv om han ikke var min favoritt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke han sang rent....vel, vel.... :blunke:

Skrevet

Alle sangene var dårlige i år, jeg synes One var "best" om jeg kan si det sånn. Og så den derre glad pop'en til Bettan og de to andre da???Grusomt! Og soda ble jeg flau over, hun syngte så falskt at det ble helt pinlig....Nei hva sier dere jenter og gutter, skal vi lage en KG-gruppe og melde oss på neste gang?!!? Kan dem, så kan jammen vi. :ler:

Skrevet

Det var like dårlig som det alltid har vært. Det arrangementet skuffer aldri...

Skrevet

jeg er fortsatt ikke enig med dere.

han var usikker den første gangen, men tok seg opp de to neste!!

tror nok ikke dette er en vinner-låt i riga, men det tror jeg heller ikke han håper på og vil.

Skrevet

Jeg hørte bare siste gang han sang, og syntes også at han ikke traff tonene helt. Kanskje det var fordi han var så glad over å ha vunnet?

Sangen var helt grei, men jeg hørte ingen av de andre da...

Skrevet

takker for meg på dette temaet nå siden jeg er den eneste som har noe positivt å komme med :roll:

Skrevet

Jeg er litt usikker på hvem som egentlig ikke traff tonen.

Bettan er vel kjent for å være rimelig musikalsk, men også hun var på bærtur et par ganger. Det gjaldt jo stort sett alle, til og med Alfie. Derfor har jeg en mistanke om at det var dårlig lytting på scenen, at artistene hørte seg selv dårlig når det var folk i salen.

Du kommer bare ikke inn på musikkhøyskoler hvis du ikke har et minimum av gehør, så jeg tror ikke det var bare Josteins feil!

Skrevet

Jeg gikk og trallet hos en sangpedagog før i tiden, og siden hun syntes jeg var såååå flink, så hadde vi noen opptredener rundt omkring. Den ene gangen fikk jeg kritikk for å ikke treffe tonene, men sangpedagogen sa at det i så fall måtte være noe i veien med utstyret, for HUN hørte meg bak mikrofonen og for henne hørtes det helt perfekt ut.

Nå fikk jeg dessverre ikke med meg Grand Prix (for første gang i mitt huskende liv!!) fordi jeg hadde ultra trøtte barn som måtte legge seg. Men i alle fulle fall så vil jeg bare si at det nok virker lettere enn det er å stå bak mikrofonen, og at det ikke nødvendigvis er artisten det er noe i "veien" med.....

Jeg er patriot, så jeg heier i alle fall på Norge i Riga. :P

Skrevet

Er det bare jeg som ikke så Grand Prix i år?? :wink:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg så/hørte med et halvt øye/øre, og mener føglende: han som vant sang ikke bra. Virkelig ikke.

Det kan virke som om mange små jenter stemte på ham og Alf, de var jo litt sånn... søøøøøte, veldig stylet og.. ja, vel, dere vet.

Skrevet

Det skal jo bli gøy å se at vi ender opp med 0 poeng i år også ;)

Jeg synes One var det klart beste bidraget. Den hadde ikke hatt nubbsjans i finalen, men var definitivt best av låtene der. Egentlig hadde den særdeles lite i grand prix å gjøre i utgangspunktet, men det er flott at man får noe som er lyttbart når man besøker familien sin og må lide seg gjennom spetakkelet ;)

Skrevet

Så ikke Grand Prix jeg heller....

Av helt naturlige årsaker! :blunke:

Og er ikke spesielt lei meg for det heller.. :briller:

Skrevet
Syntes at han sang SURT jeg.

Jeg synes også at han sang litt surt til tider i låten, men han har absolutt potensiale. Synes faktisk ikke låta var så aller verst heller, men den er en typisk "denne-må-du-høre-flere-ganger-låt" som sikkert blir bedre for hver gang du hører den, men neppe noen vinner i GP-sammenheng.

Men hva er vitsen med Norsk Grand Prix når det ene bidraget fremføres av 3 svenske damer?

Og hvis DET er alt Bettan har å gi; hva med å "pensjonere" seg fra Grand Prix og gi plass til nye talenter?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk med meg "Super"finalen - første jeg har sett av Grand Prix på evigheter.

OG jeg ble skikkelig rasket over - det var faktisk en ganske så fin sang der! "One" er en kanonmelodi!

Ellers var jo det "latviske" innslaget genialt! Så jeg lurer alvorlig på om jeg begynner å¨bli gammel og utdatert, siden jeg ikke er 100 % negativ.

:ler: :o

Skrevet

Good evening Europe hadde hatt sjans i den internasjonale finalen. En grusom sang, men det er nå engang slike sanger som vinner GP.

Skrevet

Tuji:

Der er jeg faktisk enig med deg. Vi må sende sånne typiske GP- melodier for å ha noen sjans til å vinne.(hehe)

Ballader er ut tror jeg.......

Ellers har jeg ikke noen særlig formening om vinnermelodien, bortsett fra at jeg tror han forsvinner litt i mengden...

Skrevet

Hørte vinnermelodien på radio i dag tidlig.

Nå har jeg faktisk fått denne låta på hjernen, uten at jeg liker den noe særlig.

Har gått og gaulet det lille jeg har fått med meg av teksten i hele dag. Noe om at jeg er forelska i en flott jente... huffesen altså!

Vel.. faktisk syntes jeg at den var litt "SUR" å radioen også.. kanskje den skal være sånn??

Skrevet

Vinneren bør sannelig terpe litt på engelsken sin før den internasjonale finalen - den var ikke imponerende akkurat... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...