Gå til innhold

Hvem kunne du tenke deg å treffe fra KG?


Gjest Frysepulver

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek

Jeg jeg trodde jeg skrev noe.. Men ja, jeg skulle si meg enig med miow..

Jeg vil å samles på kg-treff å gjette hvem som er hvem :-D

Ikke så vanskelig å vite hvem jeg er av de, jeg er jo ikke akkurat anonym her inne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne
jeg kunne tenkt meg å snike meg med på noen kg-treff bare for å glane på folk, sitte på nabobordet og gjette hvem som var hvem  :sjarmor:

Dette her er jo strengt forbudt! Husker de skulle ha treff for maaange år siden og "Dere kan bare våge dere, dere feiginger som skal sitte og snike! Det er ikke noe morsomt!" ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg har faktisk vært på KG-treff. Ingen av de andre som var med, er her nå lenger, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange!

Men Bodillen, Dallandra, Niomi, Iss..... Egentlig hele Jenteligaen og en hel del andre som jeg ikke kommer på akkurat nå!

:sjarmor:

Tja, kan jo ramse opp noen.. Skytte, pi@, vampyra, dallandra, kuppmakerne, + en hel del flere!!! Ble litt mange og skrive opp :ler:

Men om jeg hadde våget er en helt annen sak :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat
Dette her er jo strengt forbudt! Husker de skulle ha treff for maaange år siden og "Dere kan bare våge dere, dere feiginger som skal sitte og snike! Det er ikke noe morsomt!" ;D

jeg veit... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kunne tenkt meg å snike meg med på noen kg-treff bare for å glane på folk, sitte på nabobordet og gjette hvem som var hvem  :sjarmor:

Den er eg med på.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg ikke ønsket å nevne noen navn her, fordi det er så mange av dere jeg skulle like å møte. Likevel, det er to jeg har lyst til å nevne: jeg skulle svært gjerne hatt muligheten til å hilse på Dorian, og personen bak Milla. Årsaken til at jeg gjerne vil møte akkurat dem spesielt får jeg holde for meg selv. Treffer jeg dem en dag skal de få vite det da. ;)

Endret av Coca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det var heller spm om hun hadde skrevet nicket riktig, hehe.

Jess, ble plutselig usikker på hvilke tall som skulle være der!

Er jo vant til at du bare heter Mirabella..

*fjerne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne tenkt meg å snike meg med på noen kg-treff bare for å glane på folk, sitte på nabobordet og gjette hvem som var hvem  :sjarmor:

Ja, det hadde vært gøy.

For vet ikke om jeg hadde turt å møte noen :sjenert:

Koselig at så mange har lyst til å treffe meg da, så kort som jeg har vært her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg ikke ønsket å nevne noen navn her, fordi det er så mange av dere jeg skulle like å møte. Likevel, det er to jeg har lyst til å nevne: jeg skulle svært gjerne hatt muligheten til å hilse på Dorian, og personen bak Milla. Årsaken til at jeg gjerne vil møte akkurat dem spesielt får jeg holde for meg selv. Treffer jeg dem en dag skal de få vite det da. ;)

kunne i grunnen godt tenke meg å møte de to jeg og, men er Dorian her enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kunne i grunnen godt tenke meg å møte de to jeg og, men er Dorian her enda?

Han kikker sikkert innom, men jeg tror ikke det er under brukernavnet "Dorian". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kikker sikkert innom, men jeg tror ikke det er under brukernavnet "Dorian".  :)

ok, kan huske han var innom og skrev noe for en stund siden, ikke som Dorian da heller, men jeg er elendig på å kjenne igjen folk....

Men likte ham, fin bruker var han.

og, det MÅ jo være interessant å ta en prat med brukeren bak Milla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...