Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
*også lyst på kjærstebilder*

Løøøp og bestill fotografering :fnise:

Jeg også..

Sier det samme til deg som til Tassie: Løøøøp og bestill ;) Så glad for å ha herlige bilder av en herlig (og hektisk) tid som kjærestepar!

Svigerinne R var her i dag, og hun sa at hun har såååå lyst til å ta bilder av meg og sambo sammen! :) Gjett om jeg har lyst til det etter å ha sett deres bilder da! :jepp: Hun er jo gratis også! :ler:

Så bra, da hadde jeg kastet meg på tilbudet med en gang jeg :ler: Bra vi inspirerer folk til å ta kjærestebilder da, det tyder jo på at andre også synes resultatet vårt ble bra :) (Eller: jeg får betalt for å reklamere om kjærestebilder til alle rundt meg...mohahahaha... Tror ikke det nei.)

Gratis er toppers :)

Kjempefine bilder, helt nydelige :-D

Ser ut som dere passer veldig godt sammen,synes forelskelsen kommer veldig godt frem på bildene :love:

Åhhh, så fint sagt!! Tuuuusen takk *marie*, slikt varmer :)

Åh! Så utrolig fine bilder! Må bare signere på de andre som sier at dere er et flott par! Tenk så forelsket dere vil se ut på bryllupsbildene da, når det skinner av dere allerede!!! :rødme: :rødme:

Jeg gjentar meg selv fra forrige innlegg jeg ;) Tuuusen hjertlig takk for nydlige ord, er så godt å høre at flere synes fotografen har fått med forelskelsen vår inn i bildene!!

Ja, tenk på bryllupsdagen hvor vi kommer til å stråle av lykke og forelskelse?! :fnise: Åh, jeg GLEDER meg sånn!!!

:rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg viste bildene til samboer i går, og han var enig i at de var fine. Så vi skal også bestille slik at vi kan ta kjærestebilder etterhvert :juhu: Blir nok ikke før neste år, men i forhold til å bruke de i bryllup har vi jo goood tid. Men er jo uansett gøy å ha :jepp:

Skrevet
Jeg viste bildene til samboer i går, og han var enig i at de var fine. Så vi skal også bestille slik at vi kan ta kjærestebilder etterhvert :juhu: Blir nok ikke før neste år, men i forhold til å bruke de i bryllup har vi jo goood tid. Men er jo uansett gøy å ha :jepp:

Åh, så bra dere også har bestemt dere for å ta kjærestebilder!! :danser: Noe man aldri angrer på i ettertid må være bilder altså! SÅ fint å ha til senere :)

Høres fornuftig ut å vente til neste år når det nærmer seg bryllupet, mye kan skje innen den tid for dere ;) Spennende!

:klemmer:

Skrevet

Sitter her og hører på "your still the one" av Shania Twain jeg, og har gåsehud og tårer i øynene! For en VAKKER sang!

Ellers har vi funnet ut hvilke sanger solisten skal synge i kirken:

* Lonestar - Amazed

* Hellbillies - Den finast eg veit

Men har ikke funnet manne-solist ennå :fnise:

Gjest Ballerina
Skrevet
Ellers har vi funnet ut hvilke sanger solisten skal synge i kirken:

* Lonestar - Amazed

* Hellbillies - Den finast eg veit

Vi skal også ha Lonestar - Amazed som solo i kirka, men med kvinnelig solist!! Tror dte også kan bli veldig bra! Og den finast eg veit skal vi (jeg) bruke i filmen jeg skal få laget til kjære!! :) Som annen solosang i kirka skal vi ha Vi skal sjå sola gå ned i havet med DDE - sangen "vår" :)

Skrevet
Vi skal også ha Lonestar - Amazed som solo i kirka, men med kvinnelig solist!! Tror dte også kan bli veldig bra! Og den finast eg veit skal vi (jeg) bruke i filmen jeg skal få laget til kjære!! :) Som annen solosang i kirka skal vi ha Vi skal sjå sola gå ned i havet med DDE - sangen "vår" :)

Lik musikksmak vi da ;) "Vår" sang er amazed og den blir heeeeelt sikkert nydelig framført av en kvinnelig solist også! "Den finast eg veit" valgte vi fordi den er så hverdagslig og vakker på en gang.

Og "vi ska sjå sola gå ned i havet" er fiiiiin den og! Dere får helt sikkert en nydelig vielse, så flink og delaktig du er i den så må det bli bra! :tommelopp:

Skrevet
Nå har jeg sendt mail forresten :)

Tuuuusen takk! :tommelopp:

Gjest *marie*
Skrevet

Så fiine sanger :-D

Har tenkt på de kjærestebildene i hele dag jeg, så nå har jeg lyst til å ta bilder også....

Skrevet

Vi tok kjærestebilder for 3 år siden. Veldig koselig å ha :) Har vært en runde til fotograf med den nærmeste vennegjengen også. Supert å ha nå når vi er spredt rundt omkring i landet :)

Skrevet
Så fiine sanger :-D

Har tenkt på de kjærestebildene i hele dag jeg, så nå har jeg lyst til å ta bilder også....

Ja, sangene er nydlige! Synes det har vært vanskelig å velge solo-sanger, fordi det er jo sååå mange fine sanger som omhandler kjærlighet. Men nå har vi (jeg :ler: ) bestemt oss! Endelig :)

Oj, gjorde kjærestebildene så mye inntrykk altså?! :sjarmor: Skjønner godt du vil ta bilder med kjæresten din! Som jeg så ofte sier: "De har på butikken!!" :tommelopp:

Vi tok kjærestebilder for 3 år siden. Veldig koselig å ha :) Har vært en runde til fotograf med den nærmeste vennegjengen også. Supert å ha nå når vi er spredt rundt omkring i landet :)

Godt å høre at kjærestebildene dere tok for tre år siden "står høyt i kurs" ennå :) Angrer ikke et sekund jeg i allefall, godt brukte penger :-D

Å, så koslig å ta fotograf bilder av nærmeste vennegjengen også! Smart!! :jepp:

Skrevet

Musica: Det glemte jeg å si, men nå på tirsdag kjøpte jeg "det dansende paret" du har i avartaren din!!! Det så jeg nå når du skrev i boken min! Fiffig :)

Skrevet
.....ville bare ønske deg god helg :kose:

åhh... Vil med dette ønske deg en god helg også! God helgeklem til verdens besteste MrsG!!!

Håper du kooooooser deg massevis!

:klemmer::klemmer:

Skrevet

I dag har jeg fri, og det er regnvær ute. Så jeg gikk i kjelleren og hentet opp brudekjolen min jeg! Så nå fikk jeg prøvd den med underskjørtet også! Satt fortsatt perfekt, slik som for 9 måneder siden :juhu: Strevde litt med å få den på og av selv da, men jeg klarte det! Men den er så stooooooor i omfang at jeg brukte 15 minutter på å få den av og på plass i posen :fnise: Livredd for å møkke den til også... Jeg eeeeelsker kjolen min! :rødme: Gleder meg til å bli sminket, frisert å ta den på den 14 juni!!!

Gjest *marie*
Skrevet

Høres helt fantastisk ut å prøve kjolen, gleeeder meg til det blir min tur :-D

Du ser sikkert kjempeflott ut...

Skrevet
Du blir nok helt nydelig :)

:rødme: Håper du har rett :fnise:

Høres helt fantastisk ut å prøve kjolen, gleeeder meg til det blir min tur :-D

Du ser sikkert kjempeflott ut...

Ja, det er HELT fantastisk å ha kjolen å dermed mulighet for å titte, ta og prøve den når man ønsker! (og når forloveden ikke er hjemme da... ) Du får bare glede deg til du har din ja :)

I dag så jeg vel ikke så spesiell ut, uten sminke og slike ting. Blir sååå spennende å se seg selv på bryllupsdagen med tiara og slør samt oppsatt hår, det får i allefall ikke jeg oppleve før selve DAGEN! Blir sikkert bra!

Nå når jeg tenker på dette får jeg sikkert et bryllupsmareritt igjen, har sikkert drømt 10 ganger det siste året at jeg glemmer å dra til frisøren og glemmer å ta på meg brudekjolen ++! Aner ikke hvorfor, for jeg tror jeg kommer til å huske på de tingene i allefall :fnise:

Jeje, da skal jeg ikke skravle mer for nå... Skal skrive ønskeliste jeg nå :) En foreløpig en i allefall :sjenert:

:klemmer::klemmer: til alle gode KG jenter som vil ha litt koooos :-D

Gjest *marie*
Skrevet

Ble litt usikker jeg nå :sjenert:

Men tror ikke jeg har sett kjolen din?

Vil gjerne titte :)

Skrevet (endret)
Ble litt usikker jeg nå :sjenert:

Men tror ikke jeg har sett kjolen din?

Vil gjerne titte :)

Hm, husker ikke jeg heller, men tror ikke du har sett den...

Legger den ut en bitteliten stund her jeg. Her er'n: (IKKE QUOTE :) )

*poff*

Endret av Marna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...