Skrållan Skrevet 30. oktober 2007 #401 Skrevet 30. oktober 2007 Hihi, ja - men det er skikkelig fine bilder da! Skjønner godt at du blir forelska! :love: også har han jo øya oppe på bildene jo, slettes ikke værst!
Marna Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #403 Skrevet 30. oktober 2007 Hihi, ja - men det er skikkelig fine bilder da! Skjønner godt at du blir forelska! :love: også har han jo øya oppe på bildene jo, slettes ikke værst! Svigermor ville ha et av bildene til jul hun Hehe, ja han har øynene oppe, fotografen var flink og veiledet han ang det Og jeg har jo øynene litt vel mye åpne av og til... På et bilde sa svigermor at det så ut som en scene fra detektimen
Marna Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #404 Skrevet 30. oktober 2007 Kjempefine kjærestebilder!! Tuuusen takk
Skrållan Skrevet 30. oktober 2007 #405 Skrevet 30. oktober 2007 Svigermor ville ha et av bildene til jul hun Hehe, ja han har øynene oppe, fotografen var flink og veiledet han ang det Og jeg har jo øynene litt vel mye åpne av og til... På et bilde sa svigermor at det så ut som en scene fra detektimen Det er jo en fin julegave det da! detektimen faktisk! Det blir vel ofte sånn at man holder øynene litt vel oppe, for å være sikker på at de faktisk ER oppe!
Marna Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #406 Skrevet 30. oktober 2007 Det er jo en fin julegave det da! detektimen faktisk! Det blir vel ofte sånn at man holder øynene litt vel oppe, for å være sikker på at de faktisk ER oppe! Ja, det er en kjempefin julegave Ja, også måtte jeg ligge i en rar stilling, så da ble det bare slik. Men det ble heldigvis mange andre vellykkede bilder i samme serie etter det første 'detektimen' bildet da Hun sier det rett ut hun svigermoren min!
*Lollipop* Skrevet 30. oktober 2007 #407 Skrevet 30. oktober 2007 Det var helt utroooolig nydelige bilder Marna! :rødme: Helt nydelige! Har liksom ikke helt ord for det, så det blir med nyyyyydelige!!
Marna Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #408 Skrevet 30. oktober 2007 Det var helt utroooolig nydelige bilder Marna! :rødme: Helt nydelige! Har liksom ikke helt ord for det, så det blir med nyyyyydelige!! Tuuusen takk Tassie vennen Så god du er
hello kittyen Skrevet 30. oktober 2007 #409 Skrevet 30. oktober 2007 Bildene va heilt utroligt fine!! Ser dåkke e gla i kvarandre :love:
MrsG Skrevet 30. oktober 2007 #410 Skrevet 30. oktober 2007 nåååh! så søte dere er! kjempenydelige bilder da! (likte veldig godt nr, 2 jeg også.. men kjempefine de andre også! sånne vil jeg ha også! mulig å spørre hvor mye det kostet eller?
Marna Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #411 Skrevet 30. oktober 2007 Bildene va heilt utroligt fine!! Ser dåkke e gla i kvarandre :love: Tusen takk for tilbakemelding hello kittyen!! Bra at det vises på bildene at vi er glade i hverandre, tar meg ofte i å føle meg nyforelsket ennå jeg etter snart 8 år som kjærester nåååh! så søte dere er! kjempenydelige bilder da! (likte veldig godt nr, 2 jeg også.. men kjempefine de andre også! sånne vil jeg ha også! mulig å spørre hvor mye det kostet eller? :rødme: Ja ikke sant? Takk for skryt, jeg kan leve med slike tilbakemeldinger Ring fotografen dere skal ha i bryllupet og bestill kjærestebilder til dere du også! Jeg angrer ikke et sekund, det er vel brukte penger synes jeg i alle fall!!! Klart du skal få høre hvor mye herligheten kostet Vi fikk litt rabatt pga av at forloveden kjenner noen hos fotografen, så vi måtte betale 1290 kroner for 27 bilder. BILLIG!
MrsG Skrevet 30. oktober 2007 #412 Skrevet 30. oktober 2007 åh! ikke meeeer? skal jeg jammen ringe til fotografen vår imorra og spørre! kanskje spørre min kjære om han har lyst først da men... får smøre han skikkelig med "ordentlig" hjemmelaget middag i kveld så.. så går nok det i orden hehe. tok fotograferinga lang tid, forresten?
Marna Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #413 Skrevet 30. oktober 2007 åh! ikke meeeer? skal jeg jammen ringe til fotografen vår imorra og spørre! kanskje spørre min kjære om han har lyst først da men... får smøre han skikkelig med "ordentlig" hjemmelaget middag i kveld så.. så går nok det i orden hehe. tok fotograferinga lang tid, forresten? Nei, ikke mer Godt mulig det er ulike priser rundt omkring, men synes det var en fin pris det vi fikk i allefall. Si fra når du har fått sjekket ut med fotografen da Hehe, høres ut som en plan å smøre forloveden med hjemmelaget middag i kveld! Slikt kan det bli bilder av Brukte vel 45 minutter fra vi kom inn døra til vi var ferdig tenker jeg! Rask og effektiv!
Gjest *marie* Skrevet 30. oktober 2007 #414 Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan har jeg klart å gå glipp av disse kjæreste bildene? Er det mulig å få se?
Marna Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #415 Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan har jeg klart å gå glipp av disse kjæreste bildene? Er det mulig å få se? De ligger her ennå. Gå på forrige side, så finner du de fire kjærestebildene. De blir slettet først i kveld
Gjest Ballerina Skrevet 30. oktober 2007 #417 Skrevet 30. oktober 2007 *også lyst på kjærstebilder* Jeg også..
Skrållan Skrevet 30. oktober 2007 #418 Skrevet 30. oktober 2007 Svigerinne R var her i dag, og hun sa at hun har såååå lyst til å ta bilder av meg og sambo sammen! Gjett om jeg har lyst til det etter å ha sett deres bilder da! Hun er jo gratis også!
Gjest *marie* Skrevet 30. oktober 2007 #419 Skrevet 30. oktober 2007 Kjempefine bilder, helt nydelige :-D Ser ut som dere passer veldig godt sammen,synes forelskelsen kommer veldig godt frem på bildene :love:
Anea Skrevet 30. oktober 2007 #420 Skrevet 30. oktober 2007 Åh! Så utrolig fine bilder! Må bare signere på de andre som sier at dere er et flott par! Tenk så forelsket dere vil se ut på bryllupsbildene da, når det skinner av dere allerede!!! :rødme: :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå