Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok


Marna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for bursdagshilsener jenter! Fikk kjempemye fint i gaver, elsker å ha bursdag! Bare MIN dag :ler:

Ellers lite nytt å meddele på bryllupsfronten... Mine to forlovere skal i vei å se på kjoler i morgen, blir spennende å høre om de fant noen fine :) Så et bilde av bestisen min i går i en finkjole hun prøvde, og jammen meg har hun god smak! :jepp: Kjempepen var hun! Dette blir bra, de har lovet å ta masse bilder til meg (som ikke kan bli med pga at jeg må jobbe... :sjenert: )

Håper alle har det bra!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag var vi i fotostudio og tok kjærestebilder :hjerte:

Det var en spesiell opplevelse, ikke noe slikt jeg hadde sett for meg i det hele tatt. Jeg trodde vi skulle ta helt vanlige 'sitte-på-stol-ved-siden-av-hverandre' bilder, men det ble det ikke :ler: Først satt jeg og skrevde på en stol med forloveden stående over meg og etterpå byttet vi. Så ble det en seanse der jeg lå på gulvet og forloveden satt på siden av meg. Åh, er sååååå spent på hvordan de ble! Aner ikke om det blir bra i det hele tatt. Men det var utrolig koslig da :)

Vi er endelig hjemme alene (vi bor jo hos mine foreldre siden vi har revet huset vårt), det er så herlig å bare være to! Har koset oss SÅ i dag :rødme:

Har arbeidshelg, så i morgen kveld er det jobb igjen. Håper alle har en flotters helg!!!

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var mine herlige forlovere og kjøpte seg forloverkjoler :) De kjører stil og har lik kjole i samme farge, perfekt! Lilla sidkjole, stroppeløs. De gleder seg til å bruke kjolen og jeg gleder meg til å bruke min! Åh, jeg gleder meg mer og mer jeg!!! Ikke lenge igjen heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærstebildene hørtes spennende ut! De har helt sikkert blitt kjempebra alle sammen :)

Skjønner ikke åssen dere klarer å bo med foreldre hele tiden.... det hadde gått meg på nervene.... for hjemme hos meg så får ikke jeg og kjærstn engang lov å ligge på samme rom.. jeg har mitt og han har sitt, ingen kyssing eller kosing eller noe :sjenert: Men dere har det kanskje litt åpnere hjemme hos dine foreldre... skal ikke så mye til å være mer åpne enn mine på akkurat det punktet :ler:

Håper dere koser dere innimellom alt dette styret dere har fått over dere! God helg Marna! :klemmer::klemmer::klemmer:

....og se nedtelleren viser snart bare 7 mnd, det er ikke langt ifra et halvt år.... :overrasket::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte bare jeg skulle stikke innom og si hei :)

Kjærestebilder hørtes kjempekoselig ut! Så flott at forloverne dine har funnet så fine kjoler, da. Lilla er så fin farge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes stilig ut med de bildene *smil*

Ha ei fin helg *smil*

Åh, så koslig å ha besøk av deg i dagboken min! Du o-nygifte kvinne. Vi fikk bildene fra fotografen i dag, og det ble mange bra bilder å velge og vrake i :) Og helgen var himmelsk. Håper du hadde en flott helg også

:klemmer:

Kjærstebildene hørtes spennende ut! De har helt sikkert blitt kjempebra alle sammen *smil*

Skjønner ikke åssen dere klarer å bo med foreldre hele tiden.... det hadde gått meg på nervene.... for hjemme hos meg så får ikke jeg og kjærstn engang lov å ligge på samme rom.. jeg har mitt og han har sitt, ingen kyssing eller kosing eller noe *sjenert* Men dere har det kanskje litt åpnere hjemme hos dine foreldre... skal ikke så mye til å være mer åpne enn mine på akkurat det punktet *ler*

Håper dere koser dere innimellom alt dette styret dere har fått over dere! God helg Marna! *klemmer* *klemmer* *klemmer*

....og se nedtelleren viser snart bare 7 mnd, det er ikke langt ifra et halvt år.... *overrasket* *hoppe*

Nja, ikke alle bildene som ble like bra, men ble positivt overrasket over hvor mange som ble fine :) Og spennende ble de, tihi.

Det går over all forventning å bo hos mine foreldre! Vi har stor loftstue med tv stue, to sofakroker, et lite hjørne forloveden bruker som kontor, wc og soverom. Så vi klarer oss fint her oppe med unntak av matlaging og dusjing. Godt å trekke seg litt tilbake.

Ja, mine foreldre er liberale sånn sett, vi fikk ikke ligge på samme rom det første halve året (vi var 16 år den gang, så den skjønner jeg) Men etter det har vi stort sett delt seng siden. Og kosing og kyssing er heldigvis lov ;) Høres strengt ut å ikke "ha lov" til disse tingene hjemme, men er man vant med det er det helt sikkert naturlig. Svigers er også av den samme liberale slaget som mine foreldre, men de har vond seng så der ligger vi minst mulig.

Ja, vi koser oss VELDIG innimellom alt styret, jeg har slått meg til ro med at ting tar tid og at nå sendes snart søknaden til siste innstans. Og da vet jeg at det ordner seg så fort de har tatt en avgjørelse. Så jeg er lykkelig og nyforelsket i min herlige forlovede i stedet for å sture. Vårt forhold blir sterkere jo mer motgang vi får (slik som deres også føler det ifht at deres forhold også blir testet). Virker sikkert som jeg går på lykkepillen for noen :fnise:

Og helgen var som nevnt fantastisk, var så godt med kjærestehelg!!! Bare vi to :love: Håper dere også hadde en fin helg! (litt sent ute men... )

Ja, snart 7 mnd igjen, o-lykke!!!! Tiden suser fram mot et halvt år igjen nå! Jeg skal bli FRU!!!!!! Jippi!

Dine klemmmer var virkelig gode altså! Må vel sende noen fra meg til deg også :fnise:

:klemmer::klemmer:

Tenkte bare jeg skulle stikke innom og si hei *smil*

Kjærestebilder hørtes kjempekoselig ut! Så flott at forloverne dine har funnet så fine kjoler, da. Lilla er så fin farge...

Så koslig å se deg her inne i dagboken min Branna!!! Håper du har det flott som nygift!!! Rart å ikke planlegge og tenke bryllup hele tiden? Eller er det godt å få bryllupet og all tenkingen overstått? Husker ikke om jeg har sagt det eller ikke, men bildene fra bryllupet var kjempefine!!!!! Nydelig var du!

Det VAR kjempekoslig å ta kjærestebilder! :)

Ja, synes det er så koslig å se at andre også tenker, planlegger og gjør sitt beste for at alt skal bli bra i bryllupet vårt! Blir gjennomført med like kjoler. Og lilla er en flott farge ja!

:klemmer: på nygifte Branna!

oi, så gøy kjærestebilder hørtes ut! hadde vært gøy å kikka på dem da.. *hint hint hint* *fnise*

goooood helg! *kose*

Ja, kjærestebilder var gøy og en helt fantastisk opplevelse. Anbefales virkelig, og jeg og forloveden har snakket om at det var kjempesmart å ha samme fotograf som i bryllupet. Nå vet jeg mer hvordan han er, og kan planlegge bryllupsbildene i forhold til det. Blir jo samtale med fotografen på nyåret, men vi synes det ble en toppers opplevelse i alle fall.

Du og du, det var noe til hinting her da :fnise: Hadde tenkt å legge ut, men nå gidder jeg ikke :riste:

Å jooooooda :juhu: (Kunne ikke dy meg, begynner å bli sent nå, hehe) Dere skal få se 3-4 bilder i morgen. Legger de ut KUN i morgen, så da er dere advart om at de blir tatt bort innen i morgen kveld!

:klemmer:

Jeg vil også se kjærestebilder! *sjarmor*

Du har fått sett alle du søta :) Priviligert er du, så at du hadde skrevet her etter du fikk se bildene :fnise:

:kose::kyss: på Skrållan!!!

ARG!!!!!!!!Blir så arg på at det ikke går ann å ha så mange smilyer man vil ha selv!!! Blir jo ingen igjen jo!!! *Hjertesukk...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en flott dag i dag (mandag) :) Våknet av at det tikket inn melding om at turnusen for 2008 var klar, så den har jeg sett fram til å få! Er jo så spent på om jeg får innfridd ønskene mine om fri i bryllupsukene og siste to ferieuker i nov/des slik at vi kan dra på bryllupsreise da. Har ikke rukket å hente den ennå, det står på planen for i morgen.

Og så ringte forloveden og sa at vi har fått bildene fra fotografen, og vi ble veldig fornøyde. Skal som nevnt ovenfor legge ut 3-4 av bildene kun i morgen så de som kommer innom da får en liten smakebit av bildene.

Og på søndagskvelden kom mine foreldre hjem fra utenlandstur, og mamma'n min hadde kjøpt med 20 meter med hvitt linstoff som hun skal sy 120 stoffservietter av til bryllupet (middagen)!!!! Det blir så fiiiiiint! Mye arbeid med klipping og sying da, men det greier vi! Åh, mamma'n min er et herlig kvinnemenneske!

I kveld hadde jeg et foredrag til røde kors sitt hjelpekorps, og det gikk bra det også. Sa ja til å gjøre det for ca en måned siden eller noe, og plutselig var tiden nok en gang her. Og da jeg satt og skrev og leste over det i dag tenkte jeg at hvorfor gjorde jeg dette nå da?? Men tenker at det er trening til jeg skal hold tale i bryllupet, og det gikk faktisk fint :) Så tale skal jeg klare å holde, en kort og konsis en :fnise:

Så var vi på et lite besøk til svigers pga at forloveden måtte hjelpe faren sin med noe. Og siden svigermor ikke nevner bryllupet med et ord ennå (og jeg begynner å bli irritert på henne nok en gang), så dro jeg opp til min kommende svigerinne og tok to glass vin med henne i stedet for kaffe med svigers :) Så det så, vi hadde det veldig hyggelig vi!

Og nå må jeg køye. Har fri igjen nå, så da snur jeg døgnet helt! Alltid! Hjernen min vet at i morgen kan jeg sove og da kan jeg være oppe sent...

...og sorry at jeg :skravle: så mye, har vært så veldig pratsom hele dagen! Hold ut :):tellesauer: neste ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg var veldig heldig i går, som fikk se bildene, og det FØR du så at jeg ville! :ler:

Og dere andre kan bare gleeeede dere, for det er skikkelige fine bilder! :jepp:

:kyss: og :klem: på Marna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og holder utkikk etter bilder :plystre:

Så flink du er, med foredrag og alt. Det er god trening å snakke offentlig ja, og selv om man er nervøs går det som oftest bra :)

Høres ut som om du koser deg om dagen, Marna! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer fire av kjærestebildene våre:

*Poff*

*Poff*

*Poff*

*Poff*

Slenger med monogrammet vårt også jeg :)

*Poff*

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så fine de var!!!

Likte nr 2 aller aller best, og nummer 4. Nei, de var så fine alle sammen. Takk for at du la de ut så vi kan se :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh, så fine de var!!!

Likte nr 2 aller aller best, og nummer 4. Nei, de var så fine alle sammen. Takk for at du la de ut så vi kan se :klemmer:

Sier meg enig med MellonCollie.

Angre neste nå på at vi ikke laget noen slike før bryllupet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk MellonCollie og naley for skryt :) De bildene er blant våre favoritter også :)

:troest: naley, men det er ikke for sent til å ta bilder av bare dere to nå etter bryllupet heller. Ulempen er at det er så kostbart da... Skikkelig morro å ha slike tidløse bilder av oss i allefall. Som fotografen sa: På bryllupsdagen blir det så mye annet og mye klær, at fokuset på bildene blir helt annerledes. Og det er jo sant.

:klemmer::klemmer: til dere begge!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var du også Skrållan. Lurte deg innimellom du :fnise:

Åh, tuuusen takk for skryt :) Du er god du!

Ble litt forelsket i noen av bildene jeg, men det kan hende det er pga at jeg liker gutten på bildet sååååå godt... :love: :hjertesmil:

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...