Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eldstemann får Huss Light og yngstemor får Royal Canin mini Beaty. ;)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår hund får Spesific hundefor. Labb ble vi fraråda av dyrlegen fordi den er varmebehandlet for mye, og noen hunder reagerer på det. Vår hund flasset i pelsen og fikk brunt belegg i ørene. Vi bytta for, og plagene ble vekk umiddelbart.

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi bruker PRO PAC.

Hunden vår er blitt så fin i pelsen og sluttet å klø så masse.

De har også flere spesialfor.

Både til katt og hund.

Kjempekjekt å få det levert på døra og.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Jente21_*
Skrevet

Jeg kjenner en som selger Bosita og Robour!

Kjempebra for! :)

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Jeg anbefaler Pro Plan, brukte pedigree og Eukanuba da hamiltonstøveren min var liten, men byttet til Pro plan fra han var 16 uker, det har jeg ikke angret på. Kjempe bra fòr. Han fikk veldig skryt av pelsen på utstillingene, og han røyter lite, flasser ikke og er blank og pen. I tillegg er dette foret veldig bra for magen.

Og under jakta gir jeg han kun en ekstra skål med fòr, og det holder. Masse næring i dette Pro Plan fòret.

Jeg anbefaler alle som spør, meg om fòr, og kjøpe Pro Plan. Jeg kommer aldri til å bruke noe annet, men håper etter hvert at dette fòret også blir billigere i pris, slik at flere velger dette.

Skrevet

min eldste hunn bruker Oliver`s diet & senior

og han er storfornøyd med det...

hun yngste får valpefor 2 ganger om dagen og vom 1 gang om dagen

Gjest Gjest- Wheaten-
Skrevet

Jeg bruker kun Eukanuba, og det passer godt til min hund. Er veldig fornøyd med det.

De veterinærene og oppdretterne jeg har snakket med, mener at man skal styre unna Labb, til tross for den testen på TV2 hjelper deg. Labb inneholder mest fett, og for lite av de næringsstoffene hunden trenger.

Det er umulig å si at et spesielt for er bra for alle hunder. Noen reagerer på for som andre trives godt på.

Brukte Eukanuba til min forrige hund, men han utviklet forallergi, og kunne ikke spise det. Min nåværende hund trives godt på det foret.

Skrevet

Hunden vår får Labb. Alt annet gir henne diare. Brukte Eukanuba tidligere.

Skrevet

jeg har også hørt fra vetrinærer at LABB er et dårlig for....jeg velger å høre på de som kan dette, og kjøper derfor ikke foret. Bruker eukanuba til hund og iams til katt, er super fornøyd!!

Skrevet
jeg har også hørt fra vetrinærer at LABB er et dårlig for....

vetrinærene jeg bruker anbefalte LABB til min hund.

Skrevet

Vi fôrer med Vom og Hundemat - strålende fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...