Gå til innhold

Oss to...


alvine

Anbefalte innlegg

Wow, jeg er imponert over framgangen din :klappe:

Du har så mange fine idèer og forslag å vise fram, mange gode tips.

Tida går fort nå, under en mnd., det er lite det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk susiepia :) Synes tiden går altfor fort, men har heldigvis kontroll... tror jeg... :sjenert: Er veldig redd for at jeg har glemt noe.

Dagen i dag har vi benyttet til å søke rundt etter hotell. Mange fine. Skal ligge på hotell fra fredag til mandag. Vet ikke om vi bare skal ta vanlig rom alle dagene, eller om vi skal ha suite selve bryllupsnatta. Må prøve å bestemme oss i løpet av helga :)

I går fikk jeg endelig prøve kjolen. Synes fargen og stoffet var veldig fint, men passformen var ikke helt perfekt ennå. Men det er jo første prøving, så de skal forandre endel på den. Den var for posete og stor rundt midjen og hoftene, og altfor lang ennå. Ny prøving om halvannen uke!

Vi var også innom et par plasser for å høre om bryllupskake i går. Begge sa at det holdt å bestille ei uke i forveien. Så da trenger jeg ikke stresse med å bestemme meg. Selv om det hadde vært veldig greit å fått unna det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha ei liste over hva som gjenstår. Så kan jeg streke over etterhvert. Føler tiden løper ifra meg nå :sjenert:

Så snart som mulig!

Underskjørt: Se i brudesalongen, eventuelt bestill dette på dinbrudekjole.no

Sjal: Se i brudesalong, eventuelt lage selv, synes dette var fint

Hårpynt: Blå blomster? Ring blomsterbutikk!

Smykker: Finne et fint smykke, eller bruk et du har?

Strømper: Spør om tips til farge på strømper når du prøver kjolen. Se på Lindex eller brudesalongen. Eventuelt droppe strømper?

Undertøy: Få bekjent til å kjøpe torsolette hos lisenett, evt bestille denne eller denne?

Veske: Bestill denne på dinbrudekjole.no, eller denne på lisenett.no. Evt. droppe veske?

Ringer: Kjøpe disse

Bordkort: Silketråd med navn knyttet rundt glass, eller ha navn på menyer. Kjøpe tusj og bånd og evt perler i gull.

Meny: Lage selv i samme stil som invitasjonen. Skriv ned menyen og barkart. Ha med kjærlighetssitat og en personlig hilsen.

Bryllupskake: Bestill bryllupskake. Ønsker sjokoladekake med hvit sukkerpaste utenpå og friske blå blomster til pynt. Kanskje nøttebunn, sjokolademousse, sjokoladebunn, vaniljemousse og hvit sjokolade på toppen. Vil ha to etasjer, ei stor og ei mindre som vi kan spise på 1 årsdagen. Denne så utrolg god ut!

Drikke etter maten: Betale for all alkohol. Sett oss ned å skriv et barkart på hva gjestene kan velge i. Det vi ønsker: Noen enkle drinker, White/Black Russian, whiskey, irish coffee, baileys evt en likør til, konjakk + øl, vin, cider, rusbrus og mineralvann

Overnatting: Bryllupssuite for oss? Hvor?

Rester: Pakke ned og ta med restkaker slik at vi har til dagen etter. Hvem ordner? Kan vi hente dagen etter?

Egenpleie før dagen: Bestill pedikyr og manikyr noen dager før vielsen. Ta solarium annenhver dag frem mot bryllupet. Og spis sunt og tren masse!

Uken før!

Chips/Snacks: Kjøp nøtter, potetgull og annet og sett frem i skåler utpå kvelden

Sjokolader: Kjøp inn twist og annet snop og ha i skåler utpå kvelden

Frukt og snacks: Server dette mens de venter på at vi kommer fra fotografen. Frukt vi ønsker: Jordbær, melon, kiwi, kirsebær/moreller, banan, appelsin, noe kjeks.

Grilling på fredag?

Lett lunsj og kaffe hos oss eller utflukt på søndag?

Transport: Bestill maxitaxi til hotellet på kvelden for oss og gjestene. Ordne transport til lokalet for gjestene.

Musikk: Laste ned musikk for enhver smak og brenne cd-er.

Dagen før!

Pakke brudens veske: Litt sminke, hårspray, kleenex, speil, ekstra hårspenner, deo og parfyme, tyggis, drops, ibux

Pakke bag til dagen derpå: Nattøy, undertøy, morgengave, sko og klær til dagen etter, toalettsaker, kamera

Bake kaker: Mamma hjelper med torsdag og fredag. Ønsker suksessterte, kransekake, dajmiskake, verdens beste, ostekake, marsipankake, sjokoladekake, noe kjeks og småkaker. Men må kutte ut noe siden vi bare blir 15 stk. Lag mange små kaker!

Pynte lokalet kvelden før, ta med:

- Bordpynt: Servietter, serviettringer, menyer, bordkort, lys med tilbehør

- Fyrstikker

- Blomster

- Kaker og kakefat og skåler, vase til buketten

- Godteri og snacks

- CD-er

Etter bryllupet:

Takkekort: Lage selv, i samme stil som invitasjonene, og festprogram, Hvem sende til?

Bryllupsalbum: Lag scappealbum fra bryllupet, både til oss og som julegave til mams, paps og svigers.

Bryllupsreise: Bestem, Bestill, Pass, Visum?, Vaksine?

Endret av alvine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Heisann, jeg må bare bøye meg i støver over den mest utrolige listen jeg har sett til nå. Vanvittig å mye informasjon du har fått inn her. Du fikk minnet meg på et par ting også ;)

Selv om det er et lite bryllup som du sier så er det nok å ordne. Mange av disse tingene her er ikke avhengig av hvor mange som kommer, de må bare være med rett og slett.

Lykke til videre i innspurten, det ser ut som om du har full kontoll så dette kommer til å gå veldig bra tror jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med besøk i boka mi pesto :) Tusen takk for gode ord! Ja, det en masse som skal på plass selv om det er et lite bryllup. Hadde ikke trodd det skulle være så masse å ordne, er jo en heltidsjobb jo ;) Men vi kom ganske seint igang med planlegginga, så derfor har det blitt litt stress i innspurten. Det er nok lurt å begynne et år før, slik mange her inne gjør. Så kan en ta det med ro og kose seg med planleggingen. Føler jeg har bryllup langt opp i halsen nå, er ganske lei og gleder med til det er overstått så jeg kan begynne å tenke på andre ting igjen :ler: Neida, det er jo kjekt. Kan sitte i timevis å drømme meg bort i flotte kjoler, håroppsetninger og borddekorasjoner. Det er så utrolig mye fint!

Har funnet ut at det er en brudesalong i nærheten av meg som selger både veska, hårpynten og underskjørtet som jeg har lyst på. Skal dra dit å kikke en av de nærmeste dagene.

Hotell er endelig bestemt. Skal bestille i løpet av dagen :tommel: Og så skal vi til en gullsmed for å måle ringstørrelsen vår i dag, slik at vi får bestilt ringene vi ønsker oss.

Undertøy er jeg fortsatt usikker på. Fikk et tips inne hos susiepia om å feste bh-stroppen med trykknapp til kjolen. Det kan i allefall være en løsning dersom jeg ikke finner noe fint stroppeløst.

Jeg har også fått time til farging av håret, samtidig med prøvetimen :)

I dag har jeg fridag. Utrolig deilig! Skal prøve å få trent litt og så må jeg ta solarium. Men først :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk vi endelig bestilt ringene :) De skulle klare å levere de ferdig gravert innen bryllupsdagen. Bestilte min i 4 mm og hans i 5 mm. Håper vi blir fornøyd!

Vi bestilte også hotell i går. Siden vi har lånt bort leiligheta vår hele helga, så bestilte vi tre netter. Vanlig rom den første natta og litt finere rom de to neste. Hotellet har også en relaxavdeling med sauna og jacuzzi i toppetasjen, med utsikt over hele byen. Gleder meg :rødme:

I går kjørte vi for å se om vi fant frem til brudesalongen som jeg ville innom. Vi fant den, men den var stengt. Så da drar vi dit på lørdag i steden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Hei Alvine, det var mange fine bilder å se på når jeg kom hjem fra jobb. Men ringene var best da, likte de veldig godt. Bra valg :tommelsmil:

Som du sier så har du hatt litt dårlig tid, men noen ganger så har jeg tenkt at det kanskje hadde vært like greit. Man bruker så mye tid på ting som jeg aldri hadde tatt meg tid til hvis det ikke var over et år til. Som oftest er det jo bare kos, men noen ganger så blir jeg så lei av å se på kjoler og pynt som bare det, og jeg har over et år igjen, kan du tenke deg... :smilbla:

Hørtes fint ut med hotellet, vi skal bare ha en overnatting. Skulle ønske vi skulle hatt flere, men tror det blir for dyrt. Var å så på suitene på det hotellet vi skal ha overnatting for noen uker siden. Den dyreste kostet 7000,- for en natt, tror ikke det nei...

Heldig du er som har hatt fri i dag, men nå er det snart helg!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nærmer det seg her ja, du har funnet frem nye fint! Og så synes jeg jo selvfølgelig ringene deres er nydelige, for de er like våre! :) Så det var et meeeget godt valg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere stakk innom MellonCollie og Pesto :)

Tror der var i en tråd om ringer på bryllupsforumet jeg så ringene for første gang. Forelsket meg helt i dem :rødme: Men siden det er en gullsmed i Trondheim som har dem, lette vi lenge etter noe lignende her. Men når jeg først har sett meg ut noe, så klarer jeg ikke å finne noe som er like fint. Så da vi fant ut at de hadde nettbutikk, var valget enkelt. Kanskje det var du som hadde lagt ut bilde av dem i ringtråden MellonCollie? I såfall tusen takk for tipset ;) Er veldig fornøyd med valget og gleder meg til vi får dem!

Kunne ønske jeg hadde hatt bedre tid til å kost meg med planleggingen jeg også Pesto. Men jeg må innrømme at jeg jobber best under press, og har en tendens til å alltid utsette ting til den siste. Så stress mot slutten hadde det nok uansett blitt :ler: Var endel av suitene som var veldig dyre ja. Vi valgte et clubrom, og da ble det bare 200,- ekstra i forhold til et vanlig rom. Rommet er da ca 10 kvadratmeter større en standard, og så er det badekar, morgenkåper og sånt. Tror det blir helt ok.

Nå er helga snart over. Har vært deilig med ei frihelg :) Har slappet av og kost oss i finværet :sol: Har også fått gjort unna litt mer bryllupsting da ;) På lørdag fikk vi endelig bestilt kake. Det ble en type sjokoladekake, med hvit sjokolade oppå og rundt. Hun skulle hun pynte med blå blomster, som i buketten min :) Tror det blir fiiint!

Ellers holder forloveden på å finne musikk til bryllupet. Og vi har innhentet opplysninger fra gjestene om hva de ønsker som hovedrett :) Også har vi kjøpt sovesofa til gjesterommet, slik at gjestene våre får ligge behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :)

Så utrolig mye bra du hadde fått til, nå nermer det seg med stormskritt for deg. Blir gøy å følge med de siste ukene :) Nydelige ringer dere hadde valgt, noe lignende som vi vil ha. Men vi har ikke bestemt oss enda er jo over ett år til vår store dag så vi har god tid :)

Ønsker dere lykke til med innspurten!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord Irmelinn :klem:

I dag har jeg vært å fått satt på hairextentions. Ble litt uvant med plutselig langt hår, men venner meg nok fort til det. Har prøvetime for brudepynting på onsdag, og skal farge håret og klippe det i fasong samtidig. Gleder meg til det, er ganske blass og kjedelig farge på det nå. Tror jeg vil klippe det omtrent slik. Og jeg vil ha denne fargen, men kanskje med litt flere lyse striper. Skal skrive ut bilder å ta med i allefall!

Har forelsket meg helt i dette bildet. Synes det er nydelig. Flott frisyre, kjole og setting. Og så skal jeg ta med dette bildet. Disse frisyrene er jo ganske like, så jeg tror jeg tar med dette også, for å ha et litt mer oppsatt alternativ. Også sminkebildet mitt da :) Ja, tror det får holde. Håper hun kan ordne noe av dette!

Etter prøvetimen skal jeg på 2. prøving av kjolen min. Håper jeg blir mer fornøyd enn sist gang :forvirret: Da var den nemlig altfor posete og stor. Veldig spent :) Må også huske å spørre om jeg bør ha underskjørt under, hvilke farge jeg bør ha på strømpene, og om hun tror det kan passe med et silkebånd i gull i midjen, for å pynte den litt opp.

Smykke ser også ut til å ordne seg. Har et spesielt smykke som jeg fikk av forloveden ikke så lenge etter at vi ble sammen. Dette betyr mye for meg. Dette er en gjenstand som er forgylt i sølv. Men siden jeg kler best gull, så har jeg ikke fått brukt det så mye som jeg ønsker. I går foreslo forloveden at han kunne ta det med for å forgylle det i gull isteden :rødme: Utrolig koselig hvis han får gjort det!

Sjal er en annen ting jeg tenker mye på for tiden. Må snart begynne å hekle/strikke nå, hvis det skal bli ferdig. Har funnet flere fine, blandt annet dette, dette, og denne ponchoen. Vil selvfølgelig ha det i samme gyldne farge som kjolen og kanskje med noen gullperler heklet inn :) Åååå...er så misunnelig på dere som har god tid til å planlegge slike detaljer :ler: Synes også dette var kjempefint, men altfor langt. Må ta meg en tur på hobbybutikker for å finne oppskrift og garn en dag. Tror det blir finere med et slikt strikket/heklet sjal enn et chiffonsjal, da kjolen min er i et litt røffere stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei Alvine, her var det jo skjedd en del. Du har masse fine forslag på både hår og sminke, tenk å se sånn ut da.. Hadde vært noe det. :)

Skal du strikke sjal selv? De bildene du hadde var veldig fine. Har du laget de selv også? Helt enig med deg med stoffet i sjalet, hvis jeg har skjønt deg riktig så har du et stoff i kjolen som er litt "grovere" og da passer det fint med en sånn tekstur på sjalet. Putte på noen perler og sånt så blir det knall. :tommel:

Får håpe at andre prøvingen går litt bedre, kjedelig når ting ikke sitter helt bra. Kjempe koselig hvis din kjære tar med smykket til forgylling, enda morsommere å bruke det da. Jeg skal også bruke et smykke jeg har fått av min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pesto! Skulle gjerne sett ut som modellene på frisyrebildene ja ;) Fikk faktisk høre av frisøren min at jeg lignet på Linsay Lohan i dag. Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment :ler: Angående sjalstrikking, så må jeg nok ha litt hjelp av mamma. Tror ikke det hadde blitt ferdig i tide hvis jeg skulle gjort det selv :ler: Har vært å sett på oppskrifter i dag, men klarte ikke å bestemme meg...

Prøvetimen hos frisøren gikk kjempebra. Har fått ny klipp og farge, og er veldig fornøyd :) Vi ble også enig om hvordan håret skal settes opp, og hvordan jeg skal sminkes. Frisøren foreslo at jeg kunne ha blå blomster i håret. Skal tenke litt på det, og evt ringe blomstebutikken for å bestille. Hun hadde også noen fine perler som jeg kan ha som et alternativ. Vi avtalte at jeg kommer innom på fredag 22.juni med kjole og alt annet som trengs. Så slipper jeg å stresse med det på dagen :) Hun satte av 3 timer på dagen til brudepyntingen, slik at vi skal ha god tid. De hadde et eget rom for bruder, som var i lyse farger med masse stearinlys og en god sofa. Dersom det blir tid til overs, så kan forloveren min og jeg kose oss med champange og roe nervene der ;)

Etterpå var det kjoleprøving nr 2. Er fortsatt ikke fornøyd, selv om den satt litt bedre enn sist gang :forvirret: Men tror jeg fikk forklart hvordan jeg vil ha det nå :) Hun satte i masse nåler der hun skulle stramme inn, og da alle nålene var på plass så satt den ganske fint. Så nå er det ny prøving på mandag, og da er det forhåpentligvis bare justering av lengden som gjenstår. Kjolen blir omrent som denne, men i et litt røffere stoff og uten det broderiet på brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror der var i en tråd om ringer på bryllupsforumet jeg så ringene for første gang. Forelsket meg helt i dem :rødme: Men siden det er en gullsmed i Trondheim som har dem, lette vi lenge etter noe lignende her. Men når jeg først har sett meg ut noe, så klarer jeg ikke å finne noe som er like fint. Så da vi fant ut at de hadde nettbutikk, var valget enkelt. Kanskje det var du som hadde lagt ut bilde av dem i ringtråden MellonCollie? I såfall tusen takk for tipset ;) Er veldig fornøyd med valget og gleder meg til vi får dem!

Det er godt mulig det var meg som la ut den da ja, hyggelig å kunne bistå med inspirasjon :ler: Og hvis ikke du har sett de i virkeligheten enda - gled deg!! Jeg synes i alle fall de er 10 ganger finere "på ordentlig"...

Kjolen din er nydelig, får håpe den blir slik du forestiller deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
:vinke: Pesto! Skulle gjerne sett ut som modellene på frisyrebildene ja ;) Fikk faktisk høre av frisøren min at jeg lignet på Linsay Lohan i dag. Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment :ler: Angående sjalstrikking, så må jeg nok ha litt hjelp av mamma. Tror ikke det hadde blitt ferdig i tide hvis jeg skulle gjort det selv :ler: Har vært å sett på oppskrifter i dag, men klarte ikke å bestemme meg...

Prøvetimen hos frisøren gikk kjempebra. Har fått ny klipp og farge, og er veldig fornøyd :) Vi ble også enig om hvordan håret skal settes opp, og hvordan jeg skal sminkes. Frisøren foreslo at jeg kunne ha blå blomster i håret. Skal tenke litt på det, og evt ringe blomstebutikken for å bestille. Hun hadde også noen fine perler som jeg kan ha som et alternativ. Vi avtalte at jeg kommer innom på fredag 22.juni med kjole og alt annet som trengs. Så slipper jeg å stresse med det på dagen :) Hun satte av 3 timer på dagen til brudepyntingen, slik at vi skal ha god tid. De hadde et eget rom for bruder, som var i lyse farger med masse stearinlys og en god sofa. Dersom det blir tid til overs, så kan forloveren min og jeg kose oss med champange og roe nervene der ;)

Etterpå var det kjoleprøving nr 2. Er fortsatt ikke fornøyd, selv om den satt litt bedre enn sist gang :forvirret: Men tror jeg fikk forklart hvordan jeg vil ha det nå :) Hun satte i masse nåler der hun skulle stramme inn, og da alle nålene var på plass så satt den ganske fint. Så nå er det ny prøving på mandag, og da er det forhåpentligvis bare justering av lengden som gjenstår. Kjolen blir omrent som denne, men i et litt røffere stoff og uten det broderiet på brystet.

Hei Alvine, her har det jo skjedd en del igjen ja. Så bra du var fornøyd med frisørtimen. Blomster i håret er jo så fint, det eneste jeg har tenkt på der er om de visner utpå kvelden, tror du det? Har nemlig tenkt på blomster i håret selv, men ble litt i tvil når noen spurte meg om ikke de visnet, aner ikke.. Så deilig og kunne ha kjolen din der, så slipper du å styre rundt fra sted til sted. Det er ikke noe særlig den dagen. Den frisøren der høres ut som om har skjønt det, alt som var lagt til rette på en måte. Veldig bra :tommel:

Vanskelig å få kjolen som du vil skjønner jeg, er ikke så lett å forklare hvordan man vil ha ting bestendig. Kjolen på bildet var kjempe fin, blir det noe i nærheten av den så blir du helt nydelig. Får håpe at alt sitter som det skal i morgen da, det var da du skulle prøve en siste gang?

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk i boka mi MellonCollie og Pesto :klem:

Har ikke sett ringene annet en på bilde ennå, så jeg gleder meg veldig til de kommer! De lovet at de skulle være fremme tidlig i neste uke :) Håper du har rett i at de er enda finere i virkeligheten. Kikker på bildet hele tiden jeg, synes de er nydelige :rødme:

Var innom å bestilte blomster til håret i går. De snakket om at de skulle "mette" de, slik at de holdt seg fint lengst mulig. Vet ikke helt hva de mente med det, men satser på at de vet hva de snakker om :ler: Hvor lenge de holder seg, kommer visst også litt an på tykkelsen på stilken sa de. Håper de holder seg fint til etter fotograferingen i allefall, så får jeg heller plukke de ut senere på kvelden hvis de visner.

Har egentlig gitt blomsterdekoratørene ganske frie hender angående borddekorasjonene. Men da jeg var innom sa de at jeg kan komme innom neste uke, for da hadde de bestilt opp masse blå blomster. Så kan jeg plukke ut det jeg liker. Kan kanskje ta med noen bilder av borddekorasjoner jeg liker da, slik at de har litt å gå etter. Denne, denne og denne synes jeg er skjønne. Er veldig glad i blomster, og resultatet av de er nok noe av det jeg er mest spent på å se :)

Kjoleprøvingen gikk greit. Hun hadde sprettet opp hele omslaget igjen, for det ble vanskelig å sy inn "litt her og litt der" som hun sa. Tror helt ærlig at sydamen er dritlei av hele kjolen min. Stoffet er visst veldig vanskelig å jobbe med, og det rakner fort. Kunne fortsatt tenkt meg at hun kunne ta inn litt mer i midjen, men det går ikke for da kommer sømmen på siden for langt frem :sur: Jaja, den blir veldig fin altså, men den skulle jo gjerne vært perfekt da :ler: Skal prøve den igjen på mandag og da får den bare være som den er...Har også kjøpt meg underskjørt, og håper at den faller litt finere når jeg får på det :)

Nå er det undertøy, strømper og veske som mangler. Er litt usikker på om jeg trenger veske og strømper. Har også undertøy og sjal som jeg kan bruke, men er stadig på utkikk etter noe finere. Men det er ingen krise om jeg ikke finner altså :ler:

Vannfast mascara og lippgloss er også kjøpt inn. Frisøren min anbefalte meg å bar bruke en lett gloss fremfor leppestift, siden jeg ikke bruker det til vanlig. Kan jo være greit å kjenne igjen seg selv på bryllupsbildene :ler: Resten av sminken stiller hun med. Må kanskje kjøpe rouge av henne, så jeg kan friske opp den utover kvelden.

Ellers så må jeg ta meg sammen å begynne på menyer og bordkort i helga. Jeg vet ca hvordan jeg vil ha dem, og det er heldigvis ikke så mange jeg trenger å lage :)

Det ble også til at jeg bestilte meg sjokoladefoudue hos somethingeblue.com. Håååper de kommer frem i tide!

Fant forresten et stilig bilde på det danske bryllupsforumet. Måå prøve å få tatt et slikt et, kanskje på hotellrommet...

Ja, også har forloveden sendt smykket til forgylling, så da er det også i boks. Skal oppdatere listen min over hva som må gjøres i dagene fremover nå tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pesto

Hei du! Da var masse mer i boks. Det kommer til å bli så bra med blomster i håret altså, har tenkt på det en stund. Må vurdere. Neste uke skal jeg til den frisøren som jeg har hørt med brudepynting om. Skla bare klippe tupper, men det er jo greit at hun som kanskje skal ta pyntingen tar litt ansvar for håret frem til det også. Kan hun si meg hva jeg skal gjøre med det de nestene 14 månedene for at sveisen skal holde en hel dag, har teflon hår: alt glir ut! :ler:

Masse fine forslag du hadde på blomster, helt enig med deg: blomster er veldig gøy og man kan gjøre så mye med det.

Lurt det du sa om lipgloss i stedet for leppestift, ikke alle som kler det heller. Har en tendens til å se litt skummel ut med deg jeg, litt for mye når man vanligvis er grå mus..

Du får bære deg selv inn i stua og sette deg ned med "papirarbeidet" i helga. Bare man kommer igang så er det jo stort sett greit, bare litt tungt å sette seg ned og ta frem alle tingene. Kjenner meg igjen der, er det noe som må gjøres så drøyes det lenge..

Kult bilde du hadde funnet, det skal vel la seg gjøre og ta det. Være litt hipp fotograf selv :)

Nå skal jeg gå fra jobb og hjem til helg. Håper du har kontroll på alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Ballerina og Pesto. Ja, tenk nå er det under en uke igjen :juhu: Gleder meg veldig, og gruer meg litt :sjenert: Men, alt går nok bra!

Kjenner meg veldig igjen i det med teflon-hår Pesto! Høres ut som vi har samme hårtype. Frisøren min sa at vi må bruke masse gode produkter for å få krøllene til å holde fint hele dagen :ler:

Helga har blitt brukt til litt rydding og vasking her hjemme. Vi skal jo ha gjester her hele helga, så litt ordentlig må det se ut. De første kommer torsdagskvelden. Blir så kjekt å se dem igjen :)

Meny og bordkort har jeg fremdeles ikke begynt på. Har heldigvis ferie fra og med onsdag, så da har jeg et par dager ledig der. Menyene skal være i samme stil som invitasjonene våre. Er ganske enkle å lage, heldigvis. Her er et nærbilde. Bordkortene skal bare være et silkebånd rundt stetten på glasset, så det går jo også fort unna. Men det er utrolig tiltak å komme igang.

I tillegg til blomstene på bordet har vi tenkt å ha bare cremfargede kulelys på glassfat med blå steiner. Har tatt et bilde av de her. Tror vi dropper de gullsteinene som er på bildet, synes det ble litt masse. Eller kanskje jeg kjøper noen mindre. Også usikker på om jeg skal ha med øyenstikkeren.

Ellers er jeg på utkikk etter disse serviettene i middagsstørrelse. Har kjøpt de i lunsjstørrelse, men synes de er litt for små. Men bruker disse hvis jeg ikke finner større.

Har også bestemt meg for å bruke et sjal jeg har i gull. Skoene mine er jo gullfargede og jeg skal ha smykker i gull og et bånd i livet som er gullfarget. Så da matcher det bra ;) er det er nærbildet av detaljene på skoen. Har ikke helt forstått meg på det nye kameraet vårt ennå. Veldig uklare bilder :sur: Men, men...leg lærer vel etterhvert ;)

I morgen er det siste kjoleprøving. Håper jeg får den med meg hjem. Men regner med at de vil dampe den, så jeg må vel hente den litt senere i uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wow: Jeg er bare så mektig imponert over dagboken din og alle de fine tingene du legger ut bilder av :)

Det kommer til å bli ett vakkert bryllup, som jeg så gjerne skulle vært i :ler:

Tenk at på lørdag er du gift :juhu:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...