Gå til innhold

Oss to...


alvine

Anbefalte innlegg

Nå begynner dagen å nærme seg. Og jeg føler ikke at jeg har kontroll ;) Skal riktignok ha et lite bryllup, men det er likevel nok å organisere. Håper denne dagboka kan hjelpe meg å samle tankene, og til å komme i mål til den store dagen.

Dagen er 23. juni 2007 :) Vi har ordnet med borgelig vielse kl 13.00. Det blir kun vi og forlovere tilstede under vielsen, og vi blir ca 20 til middag etterpå. Vi har booket eget rom på en restaurant og så smått begynt på innbydelser. Det er vel det vi har gjort sånn rent praktisk. Så det er masse som gjenstår!

Skal prøve å få laget noen lister over hva som må gjøres etterhvert. Tror nok det kan hjelpe meg litt i planleggingsfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

:velkommen: hit til oss KG jenter :)

Fin dato dere har valgt for vielsen (broren min har bursdag den dagen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:velkommen: til nabolaget!! :) Skal bli gøy å følge din vei til bryllup :) For å få kontroll er det en ting som teller (for meg ialfall): LISTER!!!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit ja, dette er vel det rette stedet hvis man vil ha hjelp til å få litt oversikt. Er mange fine lister rundt i de andre bøkene :) Blir spennende å følge deg fremover mot bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for koslige velkomsthilsninger Anneb, ballerina, Pia 30.08.08 og MellonCollie :)

Da er jeg tilbake etter påskeferien, og må virkelig sette i gang med planleggingen! Vi fikk laget ferdig alle invitasjonene i påsken, og sendte de i går. Er deilig å få gjort unna det i allefall. Skal prøve å få lagt inn bilde av de etterhvert :)

Ellers så har vi avtalt møte med restauranten, for å diskutere meny og annet.

Har funnet ut at lister er viktig ja. Er så masse tanker og ideer som surrer rundt i hodet for tiden, så det er greit å få det ned på papir. Har lest litt rundt på forumet og i dagbøkene deres, og funnet masse tips og råd.

Endret av alvine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pia 30.08.08

Oi, det var fiiiin liste... Hmm... Mulig jeg låner litt av den altså... Har egentlig egen liste, men har så lyst til å forbedre den litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk Anneb og Pia 30.08.08 :) Og bare lån ivei...har henter masse tips og inspirasjon fra dagbøkene her inne jeg også ;)

Har kommet litt lengre i planlegginga nå. Var veldig bekymret i forhold til brudekjolen ei stund, men nå ser det ut som det ordner seg. Har vært rundt i 3-4 brudesalonger uten å finne det jeg er på utkikk etter. Vil ha en veldig enkel kjole, siden vi skal ha et lite og uformelt bryllup. Men det var ikke lett å finne. Jeg vil også gjerne ha v-utrigning, men ikke halterneck. Så utveien blir å få sydd en kjole. Har bestilt time neste uke for å prate med sydamen :) Blir spennende, håper hun kan hjelpe meg å sy drømmekjolen!

Har lyst på ne alla denne eller dennekjolen, men i denne fargen.

Har også funnet en brudebukett som jeg liker. Men jeg er usikker på om blåfargen passe så godt sammen med den gyldne fargen jeg vil ha på kjolen?

Håret vil jeg ha enten sånn helt oppsatt eller halvt oppsatt. Synes også dette og dette var fint. Vanskelig å bestemme seg ja :ler: Vil i allefall ha tiaraen. Må prøve å undersøke hvor jeg både kan få satt opp hår og sminket meg. Vil gjerne gjøre begge på ett sted.

Mannen fant seg antrekk i brudesalongen da. Det ble så vi bestilte leie av sjakett. Men jeg angrer litt :sur: Har i ettertid funnet ut at det er bedre at vi kjøper en fin dress til han, som han kan bruke seinere også. Og vi hadde i utgangspunktet tenkt at han ikke skulle ha slips, og da passer det jo bedre med dress enn sjakett. Lurer på om jeg kan avbestille? Har betalt 500 i depositum, så de går nok sikkert uansett tapt. Jaja...jeg får tenke litt på det... :sjenert:

Ellers ha vi snakket med restauranten. Menyen er planlagt, og vi fikk med oss barkartet hjem slik at vi kan plukke ut drinker og annen alkohol som gjestene kan velge mellom. Vi får være på et eget rom, med både bar, stor balkong og eget toalett. Og det var greit at vi pyntet og kom med kaker og annet kvelden før.

Deilig å føle at ting ordner seg :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SkalBliKone

Heisann og velkommen til kg :klem:

Det var en super liste du hadde !

Jeg tror fargen på buketten blir flott til fargen på kjolen.

Masse fine bilder og tiaraen var nydelig.

Låner nok litt fra lista di :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koslige ord SkalBliKone :) Og lån ivei ;) Ja, jeg håper virkelig at buketten og kjolen matcer. Tenkte jeg skulle spørre sydamen om jeg får ta med en stoffprøve, slik at de i blomsterbutikken kan vurdere det også :) Men håper og tror det går bra. Kan ikke ta sorgene på forskudd :ler:

Det ble til at jeg avbestilte sjaketten til mannen i dag. Så nå må vi ut på leting etter en fin dress. Har lyst til at han skal ha enten en gylden farge på skjorta, eller blått som i buketten min. Vet at han kler blått veldig godt da :rødme: Har bestemt oss for at han ikke skal ha slips. Vi ønsker et uformelt bryllup, mer som en sommerfest.

Har funnet en salong som har brudepynting, både hår og sminke. Koster 2500 kr. Lurer på om dette er en ok pris? Har jo null peilig på hva slikt koster...Får undersøke flere plasser for å se hva de ligger på tror jeg.

Ellers føler jeg er godt i gang med å komme i form til bryllupet :trene: De siste ukene har jeg fått trent 2-3 ganger i uka på studio. Har også vært flink til å gå turer og spise sunt :tommel: Håper bare jeg klarer å holde motivasjonen oppe de siste måndene også! Kunne tenkt meg å gått ned 5-6 kg før den store dagen :)

I helga tror jeg at jeg skal ta meg en runde for å se om jeg finner bordpynt. Mangler servietter og har lyst til å lage serviettringer selv. Må også finne kubbelys og med fat og bånd til å ha på bordene.

Endret av alvine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann! Måtte kikke litt i dagboka di da jeg fant ut at vi har ganske lik smak.Nydelige ting du har valgt deg. Og kjempefin liste! Mye som var unnagjort der ja. Lykke til vider i planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bare Bea :) Kjekt å høre at det er flere som har god smak ;) Kommer nok til å snoke litt rundt i dagboka di etterhvert...

Er ei stund siden jeg har skrevet her nå. Siden sist har vi fått kjøpt dress til mannen. Ble en helt vanlig sort dress, som satt kjepmefint på han. Kjøpte også ei skjorte med striper i forskjellige blånyanser, og han var sååå flott i den :rødme:

Time med kjoledesigner er unnagjort. Fant et stoff som jeg likte kjempegodt, i en lys gylden farge. Blir omtrent i samme fasong som denne, men den har litt bredere stropper (ca 3 cm) og mindre utrigning. Jeg skal heller ikke ha den blomsten i siden, men det blir pyntet med perler foran isteden. Lurer også på om jeg skal knytte et gullbånd i livet, hvis det passer. Ellers ble vi enige om at jeg kunne ha et lite slep, bare sånn at det så vidt ligger på gulvet bak. Hun snakket også om å sy inn en sånn trekant bak, for da ville den få et finere fall. Skjønte ikke helt hva hun mente, men håper jeg kan få det omgjort hvis det ikke blir bra :sjenert: Ellers ombestemte jeg meg meg og tok knytting bak, i steden for glidelås som jeg først hadde tenkt. Da blir det lettere å tilpasse kjolen når kiloene (forhåpentilgvis) renner av frem mot bryllupet :ler:

Ellers tenker jeg mye på om jeg skal sette i hairextentions før bryllupet. Har ganke tynt, skulderlangt hår. Har lyst å få det fyldigere og kanskje litt lengere. Får spørre litt rundt etter priser og sånt tror jeg. Frisør/sminke er fortsatt ikke bestilt. MÅ prøve å få gjort det en av de nærmeste dagene. Håper noen har ledig den dagen iallefal :sjenert:

Var innom en blomsterbutikk forrige uke. Fikk med et par cder med bilder av buketter de hadde laget. Fant ingen som jeg likte like godt som denne da. Men tenkte jeg skulle spørre om de har mulighet til å lage den, og dekorasjoner som matcher ;) Har også funnet et par andre buketter som er fine. og . Det er sannelig ikke lett...

Jeg har i allefall lyst til å ha blå blomster strødd utover bordet, slik som . og evt en blå blomst på hver tallerken, som . Har ellers kjøpt kubbelys i creme, gullbånd til å knytte rundt og stener i blått. Mangler bare fat å sette de på nå. Har også kjøpt inn litt forskjellig til serviettringer og menyer, så jeg får sette meg ned å prøve meg frem en kveld.

Smykker har jeg også begynt å tenke på. Har funnet på ebay, som jeg har kjempelyst på. Men har aldri bestilt derfra og er litt skeptisk :forvirret: Og han som solgte dette smykke sender ikke til Norge :tristbla: Håper jeg finner noe lignende...

Har også lyst på nye ringer, men de koster over 6000 :sjokkert:. Og mannen synes forlovelsesringene er mer en fine nok til at de kan brukes som gifteringer også...Så jeg må vel slå det ifra meg...

Jaja, det var det som hadde skjedd siden sist. Nå skal jeg lage meg lunsj og en kopp varm te. Så får jeg snoke litt rundt på forumet etter tips og inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg bestilt time for å få hairextentions også :) Skal ha en konsultasjonstime først, for å finne ut hvor mye jeg må ha, hvilken farge osv. Og selvfølgelig hvor mye det vil koste :sjenert: Det er vel ganske dyrt, men hun trodde det skulle bli under 5000,- iallefall. Gleder meg til å få langt hår :danse:

Fikk også brev fra fotografen idag, men bekreftelse på at vi har booket dem. Skal bestille samtale med henne ca en måned før :)

Endret av alvine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått gjort unna enda litt mer :) Ringte først for å bestille time til frisør/sminke. Trodde egentlig at jeg var veldig seint ute, og at jeg måtte prøve mange salonger for å finne ledig time. Men fikk faktisk time den første plassen jeg ringte :) Veldig fornøyd! Skal ha prøvetime ca 3 uker før bryllupet og hun regnet ca 3 timer på pyntingen selve dagen. Betaler 2500,- og det inkluderer prøvetimen og de har eget omkledningsrom.

Etterpå kjørte jeg ned til blomsterbutikken der jeg fikk lånt cdene, for å spørre om de laget bukett ut fra egne ønsker. Og det gjorde de selvfølgelig. Fikk kjempegod service, og de kom med masse gode forslag. Har også vært litt bekymret for om den gyldne fargen på kjolen ville kræsje med en blå bukett. Men de beroliget meg ved å sette stoffprøven fra kjolen opp mot blomsten som hovedsaklig skal være i buketten, og sa at det kom til å bli nydelig :) Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet! Bestilte også bordoppsatser som mather buketten (gav de frie hender), knappehullsblomst til mannen og blå blomster som skal strøs utover bordet. Tror det blir kjempefint :enig_anim: De skulle gjør noe med de slik at de holdt seg fine hele kvelden.

Ellers har jeg kjøpt glassfat til å ha lysene på og både middags og kaffeservietter :tommel: Nå begynner endelig ting å komme på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prosjekt romantisk bryllup 23. juni 2007

Rødt er ikke gjort/bestemt

Temafarger: Creme/hvitt, gull og blått

Andre tema: Øyenstikker

Få satt en dato for bryllupet! 23.juni 2007

Budsjett: Hva kan det hele koste? 40 000 kr. Sett opp budsjett.

Skjemaer:

- Ekteskapserklæring – Hente ned fra nettet, sende maks fire mnd før bryllupet

- Forlovererklæring - Få forlovere til å signere og sende

- Navneendring - Laste ned, fyller ut å sende dette etter bryllupet!

Forlovere – Er spurt, og begge takket ja

Gjesteliste:

Brudens side: Mamma med følge, Pappa med følge, Bror, Bestemor, Farmor med følge

Brudgommens side: Mor & Far, Søster & Svoger, Forlover med følge

Totalt antall budne gjester med oss = 18 stk

Antall som kommer med oss = 15 stk

Bruden

Kjole: Får sydd kjole. Prosessen er i gang. Skal prøve den helt i slutten av mai.

Underskjørt: Spør om jeg trenger det når jeg prøver kjolen. Se i brudesalongen.

Sjal: Spør i brudesalong, eventuelt bestill på lilly.dk

Tiara: Enkel tiara i gull. Se hos brudesalong, eller bestill via nettet.

Sko: Ønsker å bruke gullskoene som jeg har

Smykker: Bruke de gulløredobbene jeg har. Finne et fint smykke, kanskje med øyenstikker?

Strømper: Spør om tips til farge på strømper når du prøver kjolen. Se på Lindex eller brudesalongen.

Undertøy: Ring lisenett og spør om de kan sende torsolettet. Se i nettbutikker, evt Lindex og andre etter vanlig bh og truse.

Egenpleie før dagen: Hudpleie, fotpleie, negler og solarium, gå ned i vekt å være veltrent.

Hår/ Sminke: Har bestill prøvetime (ca 3 uker før). Ønsker halvt oppsatt. Ta med bilder for å få tips til hva jeg kler. Har bestilt time for å farge håret i riktig farge og extentions. Vil ha naturlig sminke i varme farger. Kjøp eventuelt noe sminke.

Veske: Bestill på lilly.dk

Paraply: Ta med en sort paraply i tilfelle, så du ikke ødelegger håret

Parfyme/deo/krem: Deodorant som ikke smitter av eller blir hvit/rød cosmica. Parfyme fra tendenza og en nøytral bodylotion.

Brudens veske skal inneholde: leppestift/lipgloss, rouge/solpudder, hårspray, kleenex, speil, ekstra hårspenner, deo og parfyme, tyggis, drops, ibux

Bag til dagen derpå: nattøy, undertøy, kamera, morgengave, sko og klær til dagen etter, toalettsaker, kamera J

Antrekk til fredag (grilling): En lett sommerkjole, kanskje den hvite jeg har? Eventuelt skjørt og en fin topp. Bukse hvis det blir kaldt.

Antrekk til søndag: Kjøp deg et nytt fint hverdagsantrekk, velge ut for hverandre?

Brudgom:

Dress: Bestill prøvetime eller gå i en butikk å finn en fin dress i sort.

Skjorte: Enten i en gylden farge som på kjolen eller i samme blåfarge som buketten

Strømper: Tynne sorte

Sko: Sorte finsko.

Undertøy: Sort bokser

Parfyme: Den han har.

Antrekk til fredag: Jeans og ei fin skjorte, den hvite

Antrekk til søndag: Kjøp et nytt fint hverdagsantrekk, velge ut for hverandre?

Invitasjoner: Lage selv i temafargene (gull, crème/hvitt og blått), tekst på tynt papir inni festet med limputer, pynt med splittbinders med gullhjerte, øyenstikker stempel til pynt.

Skrive teksten, lage kortene og følgebrev, kjøpe frimerker, finne alle adresser, sende de

Svar utbedes med dato ca 4 uker etter at innbydelsen er sendt.

Lag bordplan: 15 stk kommer, dvs 8/7 på hver side av bordet. Vi skal sitte midt på bordet til høyre når vi kommer inn. Har laget forslag!

Blomster:

- Bukett: Blå bukett er bestilt

- Brystblomst/knapphullsblomst: Bestilt i samme stil som brudebukett

- Borddekorasjoner: En stor blomsteroppsats i samme stil som bukett og små blå blomster til å stø utover bordet er bestilt.

Ringer – Bruke forlovelsesringene, pusse de opp og gravere før bryllupet. Ønsker å gravere meg hjerte han og bryllupsdato. Eventuelt kjøpe nye hvis vi får råd.

Transport

Fredag: Vi henter selv gjestene på flyplassen og kjøre dem dit de skal overnatte og til og fra grillfesten.

Lørdag: Mannen eller forlover kjører til frisør, fra frisør og til vielse og fra vielse til festlokalet. Bestill maxitaxi hjem igjen på kvelden for oss og gjestene. Mannen ordner.

Vielsen: Bestille vielse hos sorenskriver. Klokken 13.45. Kun oss og forlovere. Avtale time for å snakke om hvordan vielsen vil foregå.

Fotograf: Bestill fotograf. Ha en forberedelsestime der vi prater om hva slags bilder vi ønsker. Ønsker å ta bilder ved sjøen(hvis ok vær) og noen inne i studio. Ønsker ikke oppstilte bilder, men ”bilder i farta”, mer naturlig og mer oss.

Fotografering under vielse og fest:

Detaljfoto: Ringer, bukett, sko, hår, kjole, kaka, kakebord, bordpynt

Vielsen: Oss under vielsen bakfra, Forskjellige nærbilder av oss, Brudeparet under vielsen, Brudeparets kyss, Brudeparet etter vielsen

Familiebilder: Alle bryllupsgjestene, Oss + foreldre, Oss + forlovere, Oss + besteforeldre, Oss + søsken

+ bilder fra fredag og lørdag

Vi og forlovere sørger for at disse bildene blir tatt

Lokale: Er bestemt

Musikk – Laste ned musikk for enhver smak og brenne cd-er. Mannens ansvar

Borddekking:

Pynting av lokalet: Pynt i temafargene, crème, gull og blått

Bordkort: Silketråd med navn knyttet rundt glass, eller ha navn på menyer. Kjøpe tusj og bånd og evt perler i gull.

Meny: Lage selv i samme stil som invitasjonen. Skriv ned menyen og barkart. Ha med kjærlighetssitat og en personlig hilsen.

Serviettringer: Kjøp perler i temafargene og tykk ståltråd i gull.

Servietter, lys, bordpynt: Hvite duker, blomster strødd over, 1 stor blomsterdekorasjon midt på bordet, 2*crème kulelys i forskjellige høyder på glassfat med blå steiner og evt gullbånd rundt. Servietter i crème og gull.

Bord: Langbord

Bestikk, glass og annet: Ordnet på plassen

Kaffe/kakebordet:

Duker – samme som til middag

Servise: Ordnes på plassen

Lys og dekorasjoner: Samme lys som på spisebord, kaketoppfiguren som dekorasjon, og evt legge buketten der.

Te/kaffe Sukker/Fløte: Ordner de

Kaffeservietter: I crème/gull

Mat og drikke:

Velkomstdrink – Mozell og musserende vin

Frukt og snacks: Server dette mens de venter på at vi kommer fra fotografen. Frukt vi ønsker: Jordbær, melon, kiwi, kirsebær/moreller, banan, appelsin, noe kjeks.

Meny: Forrett, hovedrett og dessert er bestemt. Har to alternativer under hver så gjestene kan velge det de ønsker

Drikke til maten: Er bestemt

Bryllupskake - Sjokoladekake med hvit sukkerpaste utenpå og friske blå blomster til pynt. Kanskje nøttebunn, sjokolademousse, sjokoladebunn, vaniljemousse og hvit sjokolade på toppen. Vil ha to etasjer, ei stor og ei mindre som vi kan spise på 1 årsdagen. Hvem lager?

Andre kaker: Kransekake, dajmiskake, verdens beste, ostekake, suksessterte, marsipankake, sjokoladekake, noe kjeks og småkaker. Mamma kommer og hjelper meg å bake de siste dagene før bryllupet. Lag mange små kaker!

Chips/Snacks: Ta med nøtter, potetgull og annet og sett frem i skåler utpå kvelden

Sjokolader: Kjøp inn twist og annet snop og ha i skåler utpå kvelden

Drikke etter maten: Betale for all alkohol. Sett oss ned å skriv et barkart på hva gjestene kan velge i. Det vi ønsker: Noen enkle drinker, White/Black Russian, whiskey, irish coffee, baileys evt en likør til, konjakk + øl, vin, cider, rusbrus og mineralvann

Servitører:

- Pynte bordet eller gjøre selv?

- Gjøre klar velkomstdrink

- Tenne alle stearinlys

- Sørge for at det står vann med isbiter i mugger og brus og øl på bordene

- Skjenke i alkohol under middagen

- Servere 3 retter

- Rydde bort skitne fat

- Finne fram kake/kaffebordet

- Baren åpner

- Servitørene skjenker kaffe og likør og annet

- Brudeparet skjærer de første stykkene av bryllupskaken ved at begge to holder i kakespaden. - Skål!

- Kakebordet blir stående framme

- Servitørene setter fram snacks og sånt.

- Dans for de som ønsker?

- Passe på at lys er tent hele kvelden

- Ta fram mer brus og øl og sånt om det blir tomt, rydde bort litt tomgods etter hvert i løpet av festen, fylle på med chips og sånt når det minker

Ta med til lokalet

- Bordpynt: Servietter, serviettringer, menyer, bordkort, lys med tilbehør

- Fyrstikker

- Blomster

- Kaker og kakefat og skåler, vase til buketten

- Godteri og snacks

- CD-er

- Kurv på toalettet! Fylt med hårspray, deospray, hårnåler, sikkerhetsnåler, strømper, plaster, hodepinetabletter, kleenex, frisk etc.

Overnatting: Overnatting for gjester er ordnet. Bryllupssuite for oss? Hvor?

Rester: Pakke ned og ta med restkaker slik at vi har til dagen etter. Hvem ordner? Hente dagen etter?

Aktiviteter:

Grilling på fredag:

Lett lunsj og kaffe hos oss eller utflukt på søndag? Se an været

Bryllupsreise: Bestem, Bestill, Pass, Visum?, Vaksine?

Etter bryllupet:

Takkekort – lage selv, i samme stil som invitasjonene, og festprogram, Hvem sende til?

Bryllupsalbum: Lag scappealbum fra bryllupet, både til oss og som julegave til mams, paps og svigers.

Endret av alvine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må si jeg likte fargevalget og temaet ditt. Mye inspirasjon her  :)

Tusen takk Emilie_82 :) Skal du gifte deg i år? Lag deg en bryllupsdagbok da, så kan jeg hente litt inspirasjon fra deg også ;)

Ikke så mye nytt som har skjedd her. Min forlovede skal bestille samtaletime til fotograf i dag. Håper vi får det i løpet av uka!

Ellers så er jeg veldig spent på hvordan kjolen min blir. Og jeg må vente helt til slutten av mai, før den er ferdig :sur: Jaja, det går nok fort...

Har også funnet to brudesalonger i nærheten som fører lilly. Så da må jeg ta meg en tur innom dem denne uka, for å se om de har tiaraen jeg har lyst på :)

Endret av alvine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå nærmer det seg! Under en måned igjen :sjokkert: Tor jeg har sånn noenlunde kontroll da...

Kjolen min er ferdig, og jeg skal å prøve den en av de nærmeste dagene. Er veldig spent :Nikke: Håååper jeg blir fornøyd, hvis ikke så er det jo alltids litt tid igjen til å gjøre den om.

Har også hatt samtaletime med fotograf. Ser ut som det kan bli dyrt. Vi falt selvfølgelig for et av de dyreste albumene :sjenert: Vi ble enige om at vi ønsket romantiske og naturlige bilder. Noen ute og noen inne.

Ellers har jeg bestilt extentions, og skal til frisøren å få satt de på om et par uker. Har også prøvetime for brudepynting den uka. Finner stadig flere fine frisyrer :ler:Denne, denne og denne er nydelige. Må nok velge ut en 3-4 av de jeg liker best og skrive ut og ta med meg. Har også kikket litt etter bilder av fin makeup i det siste. Har falt veldig for dette. Synes hun var veldig fint sminket, og hun har de samme fargene som meg. Jeg kler også varme gyldne farger best. Neglene vil jeg ha slik som dette. Fransk manikyr, men ikke for lange og med rund tupp. Tror også jeg skal bestille meg time for å få stelt føttene før bryllupet :Nikke:

Det vi MÅ få gjort så fort som mulig er bestilling av kake og hotell til oss. Ellers så er det bare sånn småting igjen. Håper jeg ikke har glemt noe...

Får lage meg en kopp kaffe og se gjennom listen min tror jeg :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...