Gå til innhold

Småtråkk!

Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme igjen fra en fin ferieuke :)

Dette var en skikkelig familieferie, faren min ble nettopp 60 år og han ønsket seg som brusdagspresang at hele familien skulle bli med på tur. Så på søndag pakket vi to biler med broren min + samboer og hennes far,og mamma og pappa og meg og mannen. :reise:

Lillesøster og kjæresten hennes kom etter med fly sent på mandag.

Vi bodde på et kjempesentralt og hyggelig hotell i København. Hotellet lå rett ved rådhusplassen, i gangavstand til nesten alt, både strøket med butikker og de fleste severdighetene. Så i løpet av uka fikk vi tuslet hit og dit, shoppet litt og tittet på rare severdigeter. Var f.eks oppe i runde tårn på natta og så utsikten over byen i mørket. Kjempestilig :)

Har holdt et ganske behagelig tempo hele ferien. Var litt redd for at det kunne bli litt masete med så mye familie en helt uke, men det har gått bra. Har stort sett rusla rundt uten alt for mye planer, sovet passe lenge og spist masse deilig mat. Og været har heller ikke vært så værst :)

Men det er jo likevel godt å komme hjem da... Krølle seg sammen i sofaen med kosebukse på og en god kopp med te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turen høres veldig avslappende ut. Det er godt å komme seg litt vekk i en ukes tid og ikke tenke på noe annet enn å slappe av godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde noe kjempemoro her i går :) Jeg har mange ganger sagt til mannen min at han har måttet kjenne på magen min når tussa sparker, men hittil har hun ikke sparket hardt nok til at han har kunnet kjenne noe utenpå magen. Så han har blitt like skuffet hver gang. Men i går sendte hun ut et kjempe karatespark mens han holdt på magen :) Ordentlig kraftspark så han kjente det utenpå. Og da ble den vordende pappaen glad :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums
Det skjedde noe kjempemoro her i går :) Jeg har mange ganger sagt til mannen min at han har måttet kjenne på magen min når tussa sparker, men hittil har hun ikke sparket hardt nok til at han har kunnet kjenne noe utenpå magen. Så han har blitt like skuffet hver gang. Men i går sendte hun ut et kjempe karatespark mens han holdt på magen :) Ordentlig kraftspark så han kjente det utenpå. Og da ble den vordende pappaen glad :juhu:

:fnise: Artig å kjenne spark, er nok ikke så artig når babyen er fullvoksen og det blir trangere om plassen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Så koselig dere har hatt det på tur. sånn kunne jeg tenke meg å gjøre også. Jeg har faktisk aldri vært i København jeg... :rødme:

Så bra for deg at det ikke var full timeplan hele tiden da, for det kunne vel blitt litt slitsomt vil jeg tro.

Sparker lille tulla? :) det gleder jeg meg også til slik at kjæresten også får kjenne. Vil tro mannen din var i ekstase :jepp:

Så kosleig for han å kjenne det da :rødme:

Nå sitter jeg og drømmer meg bort om dette....

Ha en fin uke da Neria:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Så koselig dere har hatt det på tur. sånn kunne jeg tenke meg å gjøre også. Jeg har faktisk aldri vært i København jeg... :rødme:

Så bra for deg at det ikke var full timeplan hele tiden da, for det kunne vel blitt litt slitsomt vil jeg tro.

Sparker lille tulla? :) det gleder jeg meg også til slik at kjæresten også får kjenne. Vil tro mannen din var i ekstase :jepp:

Så kosleig for han å kjenne det da :rødme:

Nå sitter jeg og drømmer meg bort om dette....

Ha en fin uke da Neria:)

København er en kjempefin by, anbefales absolutt! Er noe å gjøre der samme hva man er interessert i, enten man vil shoppe, være kulturell på konserter og museer eller om man har med små troll som vil leke i tivoli og spise deilig dansk is og røde pølser hele dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med spark som kan kjennes utpå også.

Hos meg er de fortsatt litt svake, men samboer har klart å kjenne noen. Venter på de skikkelige spark. Da blir det moro å kjenne etter.

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg hos legen. Hun skjekka vekta og tok blodtrykk og SF-mål. Og alt så helt ut som det skulle. Har gått opp 7 kg hittil i svangerskapet og det var visst helt normalt når man er over halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker på disse kiloene jeg også. Er 23 uker på vei og allerede lagt på meg 6 kilo. Syns det er mye. Men det skyldes nok litt at de første par kiloene tror jeg var ren fet. Jeg sluttet å trene, og endret ikke matvaner. Så da la jeg vel på meg noen kilo, som skyldes ikke babyen.

Skal til jordmor om ei uke, så får jeg høre hva hun har å si om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal jo gå opp noen kilo da, May Helen. Får bare satse på at de renner av når amminga begynner :)

I dag har jeg hatt fri fra jobben. Og mannen hadde seinvakt så vi lå sammen i senga og slumret under dyna lenge i halvsøvne. Er så deilig å bare ha god tid og ha tid til å være nær hverandre.

Så har jeg rydda litt og :husarbeid: og gått meg en tur. En fin dag. Og når mannen min er ferdig på jobb skal vi en tur på IKEA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...