Arwen Skrevet 1. august 2007 #201 Del Skrevet 1. august 2007 litt jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 2. august 2007 #202 Del Skrevet 2. august 2007 'er litt jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bareglede Skrevet 10. august 2007 #203 Del Skrevet 10. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 12. august 2007 #204 Del Skrevet 12. august 2007 Bare innom med en . Er ikke så aktiv for tida, jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. august 2007 #205 Del Skrevet 12. august 2007 Lykke til med innspurten av huset! Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 15. august 2007 #206 Del Skrevet 15. august 2007 Håper du ikke sliter deg helt ut med maling og sparkling. Tenk, snart har du ei halvt år gammel lita jente - tiden flyr. Håper dere rekker å kose dere med hverandre, alle tre innimellom husbygging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. august 2007 #207 Del Skrevet 19. august 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. august 2007 #208 Del Skrevet 20. august 2007 Haaper alt staar bra til i det burpske hjem! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. august 2007 #209 Del Skrevet 20. august 2007 Her var det ikke mye action å skryte av, Burpevennen! Skammen deg skulle du Ha en super uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 3. september 2007 Forfatter #210 Del Skrevet 3. september 2007 Tusen takk til alle som har prøvd å holde liv i dagboka mi, og for alle gode klemmer! ...og ja, Murmelmy, jeg skammer meg For øyeblikket er Burpelita og jeg hos mamma og pappa. Vi kom forrige søndag, og skal bli helt til neste fredag! Deilig å komme litt vekk fra husbygging, samtidig som sambo får fred og ro til å gjøre "mannfolkarbeid", som flislegging og parkettlegging. Siden sist jeg var innom har det dukka opp to små tenner her :rødme: Hun var litt sutrete og siklete, men ikke på langt nær sånn som jeg trodde det skulle bli. Blei ganske overraske når jeg kjente det første lille riskornet, ja På lørdag fikk hun middagsglass for første gang, og det falt virkelig i smak! Jeg visste at jenta hadde matlyst, altså, men med middagen tok hun kaka! Hun har også hatt sin første flytur. Gikk som smurt, og var ikke noen verdens ting å grue seg for... Vi storkoser oss! Er på MT-bæreturer og på trilleturer hver dag. Hun trives så godt ute ...og med mine hyppige besøk her, så kan jeg vel annonsere at hun går neste gang jeg er innom *skjerping Burpis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 3. september 2007 #211 Del Skrevet 3. september 2007 Godt å høre fra deg igjen, Burpis! Det må være deilig å se at det går fremover med huset, når er det dere planlegger å flytte inn? Og så tenner da! Store Burpelita! :rødme: Snuppa driver og gnager på alt hun kommer over og har vært litt sutrete de siste dagene, så jeg lurer på om det kan være noen tenner på gang her også. Spennende å se! Synes det går så fort med de små, plutselig er de ikke så små lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 3. september 2007 #212 Del Skrevet 3. september 2007 Hyggelig å se deg her inne da! Jeg hadde en lengere periode borte jeg også, og er mye mindre her inne enn jeg var før. Forsøker å holde dagboka oppdatert da, for jeg bruker den som oppslagsverk... Er så kjekkt å ha et sted der de fleste milepæler står notert. Ellers har jo både du og jeg viktigere ting å drive med! Kose deg med Burpelita! De små vokser så utrolig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. september 2007 #213 Del Skrevet 3. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. september 2007 Forfatter #214 Del Skrevet 7. september 2007 Xania Vi må være ute av leiligheten vi leier nå innen 1. november, så det nærmer seg! Håper vi er inne om en måned... Vi får henge i Plutselig dukker det opp noen små søte tenner i Xania-heimen også :rødme: Susan Du har helt rett i at det blir myyyyyyyyye mindre tid til KG nå... Men det er bare sånn det er! smile --------------------------------------------------------------- Burpelita er et halvt år idag!! Tida har flydd så innmari fort. Jeg kan ikke fatte hvor tida har blitt av, men jeg skjønner jo at den må ha gått på et vis. Vi har så mange herlige, flotte, nydelige og uforglemmelige øyeblikk og opplevelser bak oss Burpelita har gitt oss så mye glede som jeg ikke trodde var mulig. Som alle andre foreldre, er jeg overbevist om at vi er verdens heldigste. Jeg ville ikke vært foruten henne... Hun er så god og blid! Smiler og skrattler for den minste ting. Hun er så tillitsfull! Måten hun ser på meg på, får det til å verke inni meg. Tenk at JEG kan bety så mye for noen som jeg gjør for henne... Det er en skremmende tanke, men samtidig så utrolig deilig! Jeg er verldens heldigste! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. september 2007 #215 Del Skrevet 7. september 2007 :dåne: Som jeg skulle sagt det selv -om lillesmile selvfølgelig!!! Er det ikke fantastisk??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 9. september 2007 #216 Del Skrevet 9. september 2007 AKKURAT sånn føler jeg det også! Og gjett om det er den beste følelsen i hele verden da! Ikke noe er bedre enn en Ida som blir helt tullete, ler og smiler helt rundt om det ikke hadde vært for ørene, bare fordi hun ser meg? :rødme: Hurra for Burpelita som er 6 mnd allerede! Tiden går så fort, synes ikke det er lenge siden Cr@sh skrev i dagboka si at jeg måtte forte meg inn i di, for du hadde (allerede ) fødd! :rosasmil: Og nå er hun stor jente, som spiser middag og får tenner! Er vel ikke lenge til hun går nei! Håper dere hadde det fint hos dine foreldre, og at huset snart er ferdig! Digre , og til deg og Burpelita fra meg og Ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 24. september 2007 #217 Del Skrevet 24. september 2007 Innom for å oppdatere meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. oktober 2007 #218 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lykke til i innspurten av huset, og håper dere har det kjempebra! Mange og :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 4. oktober 2007 #219 Del Skrevet 4. oktober 2007 Flyttet inn eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. oktober 2007 #220 Del Skrevet 28. oktober 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå