Gjest Hvitveis Skrevet 27. februar 2003 #1 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvem sa at Norge er blitt et flerkulturelt samfunn ? Ikke for det, greit at noen avstår kanskje. Frivillig, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 27. februar 2003 #2 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er ingen over 30 år, ingen over 180 cm og ingen med BMI over 20 som er deltakere heller :blunke: . Det er heller ingen med kort hår, og kun 3 av de 14 er IKKE enten studenter, eller jobber med klær/i bar. Nå har vel neppe denne kåringen som mål å representere det norske samfunnet verken kulturelt eller på andre vis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 27. februar 2003 #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Pene damer spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 27. februar 2003 #4 Del Skrevet 27. februar 2003 Nei, det kan jeg ikke huske jeg gjorde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. februar 2003 #5 Del Skrevet 27. februar 2003 Pene og pene, ett par av dem har noe kilo for mye og noen har flott kropp men er ikke pene i ansiktet. Blandet drops med andre ord. Jeg liker modeller med særpreg- en av mine favoritter er Devon Aoki. Her er en link til ett av mine favorittbilder av henne: http://devonaoki.free.fr/fashion/loveny/loveny4.jpg Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmie Skrevet 27. februar 2003 #6 Del Skrevet 27. februar 2003 Noen kilo for mye???? Hallo... Det går vel an å være pen og "veldreid" og likevel ha litt kjøtt på bena - jeg syns de fleste var for tynne, og ville kommentere at det neppe er noen med BMI over 18 av dem - syns det er nifst at modeller skal være så grusomt magre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 27. februar 2003 #7 Del Skrevet 27. februar 2003 Pene og pene, ett par av dem har noe kilo for mye Milla Hvem av dem hadde noen kilo for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. februar 2003 #8 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvem av dem hadde noen kilo for mye? Hun på bilde nummer 1 er litt for "blubbete" til å nå helt til topps. Mens hun på bilde nummer 10 er helt perfekt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 27. februar 2003 #9 Del Skrevet 27. februar 2003 Nå må vi slutte opp - hvordan er det vi vil ha idealkroppene til å se ut ??? Synes virkelig noen at det er fint med radmagre jentekropper uten tegn til kvinnelige former ??? Jeg hadde ihvertfall gitt min stemme til de 2-3 få jentene her som hadde litt pupper og lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 27. februar 2003 #10 Del Skrevet 27. februar 2003 Hun på bilde nummer 1 er litt for "blubbete" til å nå helt til topps Å herlighet! Jeg håper virkelig hun vinner! Det var deilig å se en modell som ikke så frastøtende anorektisk ut, spør du meg... Kjempesøt var hun!! -Ærlig talt Milla - blubbete??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. februar 2003 #11 Del Skrevet 27. februar 2003 Ærlig talt Milla - blubbete??? Hun var litt for rund over magen til å nå helt til topps. Hvis hun hadde gått ned 7-8 kg. så hadde hun hatt bedre sjanser. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 27. februar 2003 #12 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg synes hun på bilde 4 var pen jeg. Men hun kunne godt tatt ut navelringen. Hun på bilde 10 så vi ribbena til, og det er ikke særlig lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 27. februar 2003 #13 Del Skrevet 27. februar 2003 Javel Milla - og hva er fint med en avmagret jentekropp ? Hvem liker å se på slike bortsett fra klesdesignere ? Jeg kjenner ihvertfall ingen som synes det er pent med jenter uten tegn på kvinnelige former .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. februar 2003 #14 Del Skrevet 27. februar 2003 Javel Milla - og hva er fint med en avmagret jentekropp ? Hvem liker å se på slike bortsett fra klesdesignere ? Jeg kjenner ihvertfall ingen som synes det er pent med jenter uten tegn på kvinnelige former .... Ikke noe galt med former, men magen skal være mest mulig flat. Hofter derimot er flott slik at buksene sitter pent og markante skuldre likeså. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. februar 2003 #15 Del Skrevet 27. februar 2003 :o Hvorfor skal magen være mest mulig flat da Milla? Det er jo langt ifra normalt å være så tynn som du ser ut til å ha som ideal... Jeg synes hun på bilde nr 1 var FLOTT jeg! Hadde hun gått ned 7-8 klio hadde hun vært skaptynn og stygg som fy etter min smak!... Poengeter jo at de aller aller færreste er 1,76 og veier 56 kilo... Faktisk like mange ser slik ut som de som er 1,62 og 80 kilo... Men hva er dette idealet bygd på da? Hva er poenget med å se slik og slik ut? Er det fordi klær skal se slik og slik ut når de er på? Jeg spør fordi jeg ikke forstår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmie Skrevet 27. februar 2003 #16 Del Skrevet 27. februar 2003 Huff, jeg blir skremt! Ikke rart folk får spiseforstyrrelser! Nr. 1 er jo veldig slank og pen, klær henger ikke nødvendigvis pent på en kropp som er bare skinn og bein!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #17 Del Skrevet 27. februar 2003 Å kalle nummer 1 blubbete er noe av det verste jeg har hørt. I tillegg synes jeg at nummer 10 var altfor tynn. Man kan jo telle ribbeina. Ikke rart det er mange unge jenter som får spiseforstyrrelser når andre jenter sprer slike "skjønnhetsidealer". Hilsen meg som slett ikke er feit, men som Milla nok ville ment at burde gått ned 10-12 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. februar 2003 #18 Del Skrevet 27. februar 2003 Er det fordi klær skal se slik og slik ut når de er på? Jeg spør fordi jeg ikke forstår... Lasse, vi kan snakke for- og imot til vi svimer av med skal du til topps som modell så kan du ikke ha noen kilo for mye. Slik er virkeligheten og uansett hvor usunt idealet er så er det det idealet som gjelder. Selvsagt finnes det større modeller som Sophie Dahl og Emmè men de er i en klasse for seg. Kandidatene i Frøken Norge er helt vanlige jenter med vanlige ansikter- ikke noe speielt og ikke noe vi ikke har sett ørten ganger før. Hvis noen av disse jentene skal nå til topps så må de hvertfall være slanke nok. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. februar 2003 #19 Del Skrevet 27. februar 2003 Men det er det jeg ikke forstår Milla: Slanke nok til HVA?..... Kilo for mye i forhold til HVA?... Forøvrig er ikke de peneste jentene med på slike konkurranser... så der har du nok rett i utvalget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. februar 2003 #20 Del Skrevet 27. februar 2003 Men det er det jeg ikke forstår Milla: Slanke nok til HVA?..... Forøvrig er ikke de peneste jentene med på slike konkurranser... så der har du nok rett i utvalget... Slanke nok til at klærne sitter slik designeren vil de skal sitte på modellen. Det er der det hele ligger. Frøken Norge har alltid vært litt middelmådige når det gjelder kandidater. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå