Bimbo Skrevet 1. mars 2003 #61 Skrevet 1. mars 2003 En sunn kropp ser strammere og friskere ut' date=' selv om man har et par kilo "å gå på" Hofter, lår og pupper er sexy! Mens overvekt er helseskadelig![/quote'] Kraftig benbygning er ikke overvekt. Jeg gjentar: En veltrent, sunn kropp stråler, selv om man har noen ekstra kg her og der. Jeg har aldri sagt at noen skal være sykelig tynne. Det er like usunt å slanke seg hele tiden som det er å være overvektig. Kvinnelige former er pent, som jeg siterer meg selv, så hvor du har det fra at jeg har sagt det er bra med sykelig tynne mennesker vet ikke jeg. Slank er ikke det samme som for tynn! Ikke alle kropper kan bli som Kate Moss' sin nei, selv har jeg altfor brede hofter, men jeg er da slank for det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå