Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #181 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Det er dette jeg kritiserer kvinner for. Man ser jo konsekvensen her. Jeg blir hengt ut som kvinnehater og voldtektsmann. Jeg forventer ingen sympati tilbake. Det jeg forventer er at kvinner en vakker dag er ærlige med sitt tenningsmønster. Når skjer det? Jeg vil tippe aldri. Menn lyver da like mye som kvinner. Menn kan da være like overfladiske som enkelte kvinner. Noen kvinner velger bad boys og noen menn velger "bimboer". Det betyr ikke at alle er sånn. Og du mener jeg lyver fordi jeg er kvinne? Da spør jeg i såfall deg om det samme. Jeg lyver ikke om hvem jeg tenner på, har heller ikke noe å skjule. Tro det eller ei; det er ikke bad boys. Mvh Yvonne Endret 29. mars 2007 av yvonne
valentino Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #182 Skrevet 29. mars 2007 Kommer aldri til å forstå kvinners tenningsmønster, men etter å ha blitt vant til det må jeg bare erkjenne at jeg ofte har problemer med å respektere damer. ← Kvinner mener de skal få lov til å gjøre akkurat som de vil. Derfor blir vi stemplet som kvinnehatere. Kun fordi vi har betenkeligheter med Deres valg av partnere. Kvinner mener menn som har kjøpt sex er udyr. Jeg ser ikke forskjellen på det å kjøpe sex og det å knulle en leder i B-gjengen. En organisert kriminell organisasjon som er direkte årsak til flere tusen narkomane sjebner i det ganske land. Men musklene, tatoveringene, og gullkjedene er nok. Det merkelige er jo at kvinner ikke aner at de har hatt sex med ett slikt gjengmedlem. De ser tilbake på en heftig natt med vill og våt sex. De vet ikke at disse mennene er kriminelle udyr som forårsaker mer faenskap enn satan selv om han hadde eksistert. Derfor føler de seg tråkket på når noen påpeker dette. Mennene behandlet jo de bra den natten utvekslingen av kjønnssafter pågikk. Men alle kan spille skuespill.
Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #183 Skrevet 29. mars 2007 Dette er ikke ment som ett angrep på kvinner, men en observasjon av virkeligheten. ← Da må jeg spørre deg hvem du har observert, for jeg kjenner ærlig talt ikke til noen slike kvinner. Mvh Yvonne
valentino Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #184 Skrevet 29. mars 2007 Noen kvinner velger bad boys og noen menn velger "bimboer". ← Det er forskjell på badboys og bimboer. Førstnevnte er direkte årsak til faenskap i samfunnet. Sistnevnte er kun dumme. De gjør ingen andre skade.
Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #185 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Det er forskjell på badboys og bimboer. Førstnevnte er direkte årsak til faenskap i samfunnet. Sistnevnte er kun dumme. De gjør ingen andre skade. ← I mine øyne er ignoranse vel så skadende for samfunnet som en mann som skyter vilt rundt i en bank. I mine øyne er det i grunn ikke stor forskjell. Mvh Yvonne Endret 29. mars 2007 av yvonne
valentino Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #186 Skrevet 29. mars 2007 Da må jeg spørre deg hvem du har observert, for jeg kjenner ærlig talt ikke til noen slike kvinner. Mvh Yvonne ← Du kjenner ikke dine venninners indre tanker. De har sikkert sett på "Prison Break" på TV3 og i ettertid fantasert seksuellt om en av karakterene i serien. Da mener jeg de virkelig slemme gutta. Har ikke du noen gang fantasert om sex men en skurk framstillt på tv?
Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #187 Skrevet 29. mars 2007 Du kjenner ikke dine venninners indre tanker. De har sikkert sett på "Prison Break" på TV3 og i ettertid fantasert seksuellt om en av karakterene i serien. Da mener jeg de virkelig slemme gutta. Har ikke du noen gang fantasert om sex men en skurk framstillt på tv? ← Nei, det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har gjort. Og nei, svært få av mine venner ser på Prison Break. Som meg så synes de egentlig ikke så mye om den tv-serien. Mvh Yvonne
valentino Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #188 Skrevet 29. mars 2007 ignoranse [...] skadende for samfunnet← Er det noen som ignorerer faktum her er det kvinner.
Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #189 Skrevet 29. mars 2007 Er det noen som ignorerer faktum her er det kvinner. ← Faktum som er observert utifra dine egne øyne. Mvh Yvonne
valentino Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #190 Skrevet 29. mars 2007 Nei, det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har gjort. Og nei, svært få av mine venner ser på Prison Break. Som meg så synes de egentlig ikke så mye om den tv-serien. ← Det kan godt være DU ikke har gjort det. Men du reprensenterer ikke alle kvinner. Forøvrig har du ikke kommentert følgende: Det er forskjell på badboys og bimboer. Førstnevnte er direkte årsak til faenskap i samfunnet. Sistnevnte er kun dumme. De gjør ingen andre skade. ←
valentino Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #191 Skrevet 29. mars 2007 Faktum som er observert utifra dine egne øyne. ← Hvis du spør alle menn i Norge er sikkert 50 % enige med meg.
Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #192 Skrevet 29. mars 2007 Det kan godt være DU ikke har gjort det. Men du reprensenterer ikke alle kvinner. Forøvrig har du ikke kommentert følgende: ← Joda, jeg har kommentert det, hvis du leser litt lenger opp på siden.(..) Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #193 Skrevet 29. mars 2007 Hvis du spør alle menn i Norge er sikkert 50 % enige med meg. ← Morsomt. Faktisk kjenner jeg også svært få i det mannsdominerte miljøet jeg kjenner som mener det samme som deg. Mange av dem snakker faktisk veldig varmt om kvinner. Mvh Yvonne
valentino Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #194 Skrevet 29. mars 2007 Morsomt. Faktisk kjenner jeg også svært få i det mannsdominerte miljøet jeg kjenner som mener det samme som deg. Mange av dem snakker faktisk veldig varmt om kvinner. ← Jeg snakker også stort sett varmt om kvinner. Jeg forguder dere stor sett. Men jeg misliker uærligheten som Dere utviser om eget tenningsmønster. Mange kvinner er ærlige om dette også, og det er bra. Men de fleste forsøker å benekte dette. Det er merkelig at ingen kvinner her har sagt at de kanskje har hatt sex med en kriminell mann.
valentino Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #195 Skrevet 29. mars 2007 jeg har kommentert det, hvis du leser litt lenger opp på siden.(..) ← Du kan ikke har kommenter dette før jeg skrev mitt innlegg.
Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #196 Skrevet 29. mars 2007 Jeg snakker også stort sett varmt om kvinner. Jeg forguder dere stor sett. Men jeg misliker uærligheten som Dere utviser om eget tenningsmønster. Mange kvinner er ærlige om dette også, og det er bra. Men de fleste forsøker å benekte dette. Det er merkelig at ingen kvinner her har sagt at de kanskje har hatt sex med en kriminell mann. ← Du sa jeg ikke kjenner mine venninners innerste tanker. Nei, kanskje du har helt rett. Men hvordan kan du da i det hele tatt vite om en kvinne er uærlig eller ikke, da det er hun som sitter med sannheten? Kan det tenkes at det faktisk finnes kvinner som er ærlig? Og hvorfor dette store behovet for at vi hele tiden skal snakke om våre seksuelle erfaringer og utvise våre tenningsmønster? For å tilfredstille deg og dine behov, eller hva? Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 29. mars 2007 #197 Skrevet 29. mars 2007 Du kan ikke har kommenter dette før jeg skrev mitt innlegg. ← Hæ? Du skrev akkurat det i et annet innlegg, og jeg svarte det. Hvis du blar litt så vil du helt sikkert se det. Med mindre du tror jeg også lyver da. Mvh Yvonne
Yme Skrevet 29. mars 2007 #198 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Fyttihælvete for en provoserende tråd! Nå hater jeg både kvinner og menn... Ikke at jeg ikke gjorde det frafør, da. Det som er problemet med/for de fleste jenter, er at de ikke har kontroll over hvem de blir sammen. De er såpas styrt av følelser, at det er helt tilfeldig hva slags menn de finner seg! Jenter er som oftest sån at de absolutt ikke under noen omstendigheter kunne blitt sammen en hyggelig fyr, om de ikke hadde den nyforelska følelsen... Jenter er altofr avhengig av følelser, rett og slett. Tenningsmønsteret dems er veldig rart, å de veit ikke selv hva de liker... De tror de vil ha snille og omtenksomme gutter, men det er ikke sånne gutter som tenner pluggene dems, selvom det er dem de ser for seg, i fantasiene sine. Det det ender med, er at de faller for enleraan randome fyr, enten han er dust eller ikke... Jenter har sett for mange romantiske komedier, å tror at værden er sån. Jeg skjønner meg godt på de kvinnehatende playerne som fins rundt omkring. Det er ikke så lett å ha repsekt for kvinner, når man lærer mer om hvordan de fungerer... Jeg liker å se på folk som personer, istedenfor gutter og jenter, men i det jælper ikke så mye når jeg egentlig ikke liker noen av dem. Jeg er så skada En vakker dag kommer jeg til å finne meg en jente som faktisk er hyggelig, å da kommer alt til å gå over... Håper jeg hehehe Endret 29. mars 2007 av Yme
valentino Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #199 Skrevet 29. mars 2007 Hæ? Du skrev akkurat det i et annet innlegg, og jeg svarte det. Hvis du blar litt så vil du helt sikkert se det. Med mindre du tror jeg også lyver da. ← Vennligst vis til det innlegget med "snapback".
Yme Skrevet 29. mars 2007 #200 Skrevet 29. mars 2007 Ikke at jeg har noe med det, men har du tatt ett par glass vin i kveld? Kult. ← Har ikke det, ass. Det innlegget har kun rot i min egen sjalusi og usikkerhet, å det er akkurat sån jeg liker det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå