Gå til innhold

Den seksuelle underklasse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med dem? Er de alle patetiske tapere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

atte hæ ?

• Liker 2
Gjest Tweek
Skrevet

Jepp, de som ikke får seg noe er tapere med stor T :ironi:

• Liker 3
Gjest Tweek
Skrevet

Jepp, de som ikke får seg noe er tapere med stor T :ironi:

• Liker 1
Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Men du er en smart fyr, og har vel dame, etter hve jeg forstår. Kjemper du de håpløses sak her? :)

Jeg har sikkert også virket patetisk for enkelte, med tanke på mitt syn på enkelte ting. Jeg har dog heller aldri hatt problemer med å få sex, bortsett fra i mitt forrige forhold, hehehe. Nå har det holdt for meg å vite at jeg kunne fått, det er jo egentlig det som er moroa. I de sammenhenger hvor det kunne vært aktuelt, har det vært alkohol med i bildet, og fyll+sex=drit for mitt vedkommende. Jeg liker å ha alle sansene i behold når jeg har sex, når jeg drekker, så drekker jeg.

Ofte blir innlegg på Internettfora satt ekstremt på spissen, og jeg trot at du både vet, og vet å utnytte dette :ler:

Du er ekstremt god til å provosere, mye pga at du ordlegger deg godt, selv om alle hater meningene dine. Jeg kunne skrevet likedan, fordi jeg kjenner meg igjen i mange av ytringene dine, selv om det aldri er så sort/hvitt som du fremlegger det.

Jeg er 100% enig i at det er vanskeligere for en mann som ser ut som Brad Pitt enn en dame som ser ut som Roseanne Barr å få seg pult. Slik er det, kvinner vil aldri være enige, eller forstå det, simpelthen fordi de er på den andre siden av problemet.

Noen påstår at usikre jenter trekker til seg drittsekker, fordi de ser etter noen å kue. Det mener jeg er uriktig. Det er massevis av usikre gutter som ser seg ut jenter som kanskje ikke er omsvermet, bare for å få prate med noen av det motsatte kjønn. De er ikke drittsekker, men har kanskje fått så mange stygge avvisninger at de ikke tør å ta kontakt med hun som har nok oppmerksomhet allerede. Dette har ingenting med ondskap å gjøre, kun med usikkerhet og et ønske om kontakt.

Jeg er sjenert sjøl, selv om jeg gjerne står på en scene og spiller foran mange hundre folk uten problemer, eller holder foredrag (opplæring) for folk jeg ikke kjenner. Det er forskjellige mekanismer på gang her, og man er aldri så sårbar som når man er 100% åpen, og gir av seg selv. Jeg har ikke en gang blitt stygt avvist av noen, men jeg kjenner igjen situasjonen likevel.

Det er morsomt å lese innleggene dine, og kanskje noen får seg noe å tenke på, selv om de aldri vil innrømme det her :sjarmor:

Skrevet

Enkelte foretrekker kanskje å pule seg sjøl. :forvirret:

Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste og har aldri pult. Det å være seg selv, snill og grei, ærlig og høflig og slikt fungerer slik jeg har erfart det veldig dårlig ovenfor kvinner.

Kvinner er kollektivt onde fordi de ikke ligger med alle som er snille og greie og høflige og behandler dem med respekt, men istedet puler rundt på masse macho badboys.

• Liker 2
Gjest MITO!
Skrevet
Kvinner er kollektivt onde fordi de ikke ligger med alle som er snille og greie og høflige og behandler dem med respekt, men istedet puler rundt på masse macho badboys.

Ikke vær tåpelig :)

Kvinner ligger med de de tenner på, dypt programmert av millioner av år med evolusjon.

Ingen kan velge hvem de tiltrekkes av :)

Sutringen din vil bare grave deg enda dypere ned i bitterheten, HVIS du ikke tar skjebnen din i egne hender.

Skrevet

Mito synes du bør være litt solidarisk her og overlate flamingen til kvinnene.

• Liker 2
Skrevet
Jeg har aldri hatt kjæreste og har aldri pult. Det å være seg selv, snill og grei, ærlig og høflig og slikt fungerer slik jeg har erfart det veldig dårlig ovenfor kvinner.

Hvis du sutrer over at du aldri har hatt kjæreste og/eller aldri har pult, så kan jeg garantere deg at det aldri blir noe på deg heller! ;)

• Liker 2
Skrevet
Hvis du sutrer over at du aldri har hatt kjæreste og/eller aldri har pult, så kan jeg garantere deg at det aldri blir noe på deg heller! ;)

Hva er sutring med dette? Det er jo en objektiv virkelighetsbeskrivelse. Skal det bli noe på meg så må jeg ihvertfall forholde meg til realitetene, slik de er, og ikke verden slik jeg synes den burde være.

• Liker 1
Gjest MITO!
Skrevet
Mito synes du bør være litt solidarisk her og overlate flamingen til kvinnene.

Jeg er ganske solidarisk men å jatte med på det selvmedlidende guffen din ville vært å gjøre deg en enorm bjørnetjeneste :)

Skrevet

Han konstaterer et faktum. Det er ikke surting.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Jeg er ganske solidarisk men å jatte med på det selvmedlidende guffen din ville vært å gjøre deg en enorm bjørnetjeneste :)

Dårlig til å ta ironi er du også.

Endret av Cognizance
Gjest Bellatrix
Skrevet

:ler:

• Liker 1
Skrevet
Skal det bli noe på meg så må jeg ihvertfall forholde meg til realitetene, slik de er, og ikke verden slik jeg synes den burde være.

Jeg tror det noen ganger kan være feil. Hvis man leter etter en løsning, kan det mest effektive faktisk være å lete på måfå. Man har så lite peiling på hva som er riktig at man kjører seg fast i noe man feilaktig tror er riktig.

Skrevet
Hva er sutring med dette? Det er jo en objektiv virkelighetsbeskrivelse. Skal det bli noe på meg så må jeg ihvertfall forholde meg til realitetene, slik de er, og ikke verden slik jeg synes den burde være.

Det er riktig at den første setningen i innlegget ditt er en objektiv virkelighetsbeskrivelse. Resten er din subjektive oppfatning av hvordan verden er på dette området og alt i alt fremstår det i mine øyne som sutring. Siden jeg er kvinne, skal du ikke se bort fra at andre kvinner oppfatter det på samme måte og styrer unna av den grunn.

Gjest Tweek
Skrevet

Vi puler og roter rundt, lever ut singellivet med de macho badboysene, men det er de snille guttene som behandler oss bra som vi blir sammen med :)

Skrevet
Vi puler og roter rundt, lever ut singellivet med de macho badboysene, men det er de snille guttene som behandler oss bra som vi blir sammen med :)

Hvordan du tror du de "snille guttene som behandler dere bra" føler om dette?

Skrevet

Og vi gutta puler og roter rundt, lever ut singellivet med de dumme og deilige damene, men det er de moderlige kvinnene som behandler oss bra som vi blir sammen med. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...