Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men når jeg reserverer for to, får jeg samme pris som grunnprisen. Men jeg satser på at dette nok stemmer på et vis, nå bestiller vi i alle fall, og gleder oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer, Malama! Jeg har sjekket litt (Og holdt på å ende opp med å bestille en tårnsuite i september :ler: ...) og i høysesongen er det samme pris selv om rommet kun benyttes av en person.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hei!

Ikke for å på noen måte forvirre deg ytterligere, men hvis du av en eller annen grunn ikke skulle syntes Malta var så gøy likevel - hva med Jersey? Fantastisk øy og mye å se. Var der i 1988 meget sjarmerende.

Et hvilket som helst reisebyrå ordner det meste for deg - det er det de er til for.

Ellers har jeg reist med Wicktstrøms reiser til Thailand (det var en som nevnte deres Bali turer) og de er flinke og gir mye "inkludert" i flybilletten.

Jeg ville ikke anbefale halv eller helpensjon heller. Rett og slett fordi dere da går glipp av muligheten til å spise fantastisk god mat på lokale sjapper.

Vi bodde 3 uker i Thailand hvorav bare de 5 første dagene var med frokost. Vi spiste frokost på en restaurant i nærheten og det var bare himmelsk. Den første gangen vi var der hadde vi frokost inkludert - det ble bare stress fordi frokosten måtte inntas før et visst klokkeslett. Har du ingen måltider inkludert står du mye friere - selv om det betyr at du må ut for å finne mat.

Malta har jeg ikke vært selv - men har lyst å dra dit en gang da jeg har hørt mye fint om stedet.

Kreta reiser jeg ofte - og du har rett i at barnevennlig betyr mer barnevennlig enn voksne-på-tur vennlig. Jeg reiser til Kreta hvert år - og det hotellet jeg bor på er helt greit for min smak - men slike charterhotell synes ikke jeg passer helt til bryllupsreisen. Nå er jo folk forskjellige - noen reiser jo på ryggsekktur eller seiltur rundt jorden som bryllupsreise - men jeg ville nok kanskje valgt noe som var litt mer spesielt og "komfortabelt" og "Luksuriøst" i en sånn anledning. Det finnes helt sikkert på Kreta også, litt utenfor turistlysløypen.

Skrevet

Vel, nå er det bestilt, fly til Malta og tilbake, og hotell, westin, i 14 dager.

Så nå skal vi bare gleeeede oss :)

Og ikke tenke på andre steder vi kan dra. Ikke enda i alle fall.

MEn det kommer jo en sommer neste år også, til ferie.

Men bare en bryllupsreise, og den er i år, og jeg gleder meg.

Nå skal jeg krabbe til sengs og drømme søtt :)

I morgen må jeg gjøre ferdig de siste 18 invitasjonene (bare litt som gjenstår) og pakke, for onsdag drar vi rett fra jobb på påskeferie.

Livet er herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...