Gå til innhold

Motivasjon- og velværedagboken

Gjest Revenka

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka

I morgen er det 2 mnd til jeg gifter meg, og i den anledning trenger jeg å komme meg i bedre form. Ikke nødvendigvis at det skal være synlige resultater på 2 måneder, men den gode følelsen av å være i gang igjen er det jeg ønsker. Så kan jeg kanskje nå å ta med meg noen nye gode vaner inn i ekteskapet.

Jeg har vært veldig aktiv før, med egen hest og to sportslige aktiviteter ukentlig, men nå har jeg bare elixia. Vel, jeg har en hund også da, og det hadde vært fint om han også hadde kommet i bedre form. Han er stor og tung (65 kg) og gidder som regel ikke være aktiv. Når vi går tur går han alltid så langt bak meg han kan med med båndet på, og når han blir sliten vil han hele tiden stoppe eller snu. Kommer vi til et veiskille prøver han å insistere på å gå den korteste runden :ler: han er litt søt da.

Har lyst til å freshe meg litt opp jeg da. I morgen skal jeg på make-up kurs som samboeren min betaler. Han er så supersnill altså. Så skal jeg få velge meg produkter for 1000,- Har jeg sagt at han er den beste i hele verden?? ;)

Har så lyst på noen fine sko, gjerne med litt hel på. Må finne meg en jakke som er fasongsydd med et belte i livet. På jobb bruker jeg arbeidstøy over de vanlige klærne, så jeg er ikke noe flink til å bruke litt feminine klær. Ikke at jeg har noe heller da. :legrine:

Så har jeg funnet ut at jeg skal ta manikyr til bryllupsdagen. Bruker hansker på jobb hele tiden, så hendene mine ser ikke noe bra ut akkurat. Vanskelig med lange negler, og så blir jeg så tørr av hanskene. Smører med lotion hele tiden.

I uken bryllupet skal være, så skal vi på seminar med jobben. Jeg sitter i arrangementskomiteen og har selvfølgelig ordnet det slik at vi skal på Spa hotell :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Forresten, jeg har bestemt meg for å ta opp min gamle aktivitet igjen, men må vente til høsten for å være med på opptaket. Får håpe motivasjonen holder til august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...